HTC گزارش مالی ماه فوریه را منتشر کرد

یک‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی گزارش مالی ماه فوریه را در اختیار رسانه‌ها قرار داده است که در آن به افت ۳۳ درصدی نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته میلادی اشاره دارد.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی گزارش مالی ماه فوریه ۲۰۲۰ را منتشر کرده است. در این گزارش به درآمدی بالغ بر ۱۴ میلیون دلار اشاره شده است که رقمی بسیار ناامیدکننده برای این شرکت تایوانی محسوب می‌شود و نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته با افت ۳۳ درصدی همراه بوده است.

در مقایسه با میزان درآمد شرکت اچ‌‌تی‌سی در ماه ژانویه ۲۰۲۰ نیز افت ۱۲ درصدی مشاهده می‌شود و این یعنی شرکت تایوانی که زمانی از بزرگ‌ترین فروشندگان گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شد، حال با افت شدید درآمدش طی ماه‌های گذشته روبه‌رو شده است.

ماه گذشته شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی از جدیدترین دستاورد خود به‌نام گوشی هوشمند Wildfire R70 رونمایی کرد که برای عرضه در بازارهای هند و تایلند در نظر گرفته شده است. این گوشی اچ‌تی‌سی  مبتنی بر اندرورد ۹ از تراشه مدیاتک هلیو پی ۲۳ استفاده می‌کند و دارای مشخصاتی ازجمله نمایشگر ۶/۵۳ اینچی، IPS LCD، دو گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است.

اچ‌تی‌سی هنوز گزارش مالی سال ۲۰۱۹ را منتشر نکرده است؛ اما با مشاهده گزارش‌های ماهانه می‌توان انتظار داشت که اچ‌تی‌سی شرایط سختی را پیش‌رو خواهد داشت.

نظر شما کاربران زومیت چیست؟ به‌نظرتان اچ‌تی‌سی برای عبور از شرایط سخت باید چه اقداماتی انجام دهد؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات