سامسونگ برای جلوگیری از شیوع کرونا، اقدامات پیشگیرانه در فروشگاه‌هایش اجرا می‌کند

جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۱
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ اعلام کرده که برای جلوگیری از شیوع کرونا در ایران، دستورالعملی را در فروشگاه‌های موبایل خود در کشور به اجرا گذاشته و همچنین راهکاری را برای خرید غیرحضوری فراهم کرده است.
تبلیغات

سامسونگ اعلام کرده که به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، ضدعفونی کردن محیط فروشگاه‌ها و گوشی‌های نمایش داده شده در داخل فروشگاه‌هایی که داوطلبانه اعلام آمادگی کرده‌اند، همه روزه انجام می‌شود. سامسونگ علاوه بر بکارگیری ماسک و دستکش برای کارکنان فروشگاه‌ها در ورودی دمای بدن تمامی مراجعه‌کنندگان را کنترل کرده و محلول‌های ضدعفونی در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد خطر ابتلا به ویروس کرونا را در فروشگاه‌هایش کاهش دهد. 

سامسونگ اعلام کرده برای سهولت هرچه بیشتر خرید راهکاری را پیاده کرده تا علاقمندان بتوانند بدون خارج شدن از منزل و از طریق تماس با فروشگاه‌هایی که اعلام آمادگی کرده‌اند، با کارشناسان این مراکز مشورت کرده و نهایتا گوشی مورد نظر خود را به‌صورت غیرحضوری خریداری کنند. 

سامسونگ همچنین به این نکته اشاره کرده که در کنار ارائه‌ی لوازم بهداشتی مورد نیاز، کارکنان این فروشگاه‌ها را آموزش داده تا در زمان مراجعه‌ی علاقمندان، فاصله‌ی لازم را با مشتریان حفظ کنند. همچنین گوشی‌های نمایش داده قبل و بعد از هربار استفاده ضدعفونی خواهند شد. 

برای مشاهده فروشگاه‌های منتخب موبایل سامسونگ در ایران می‌توانید روزانه به صفحه اجتماعی سامسونگ موبایل  در اینستاگرام به آدرس samsungmobileir مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات