گوشی گیمینگ لنوو Legion به سیستم خنک‌کننده منحصر به‌فرد مجهز خواهد بود

جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
یکی از مسئولان بلندپایه لنوو اعلام کرده است که گوشی گیمینگ لنوو Legion از سیستم خنک‌‌‌کننده منحصر به‌فردی بهره می‌برد.
تبلیغات

لژیون، نام یکی از برند‌های شرکت چینی لنوو است که تا پیش از این به‌خاطر تولید لپ‌تاپ‌های گیمینگ معروف بود؛ اما به‌نظر می‌رسد که شرکت چینی به‌دنبال گسترش محصولات این برند است و می‌خواهد گوشی هوشمندی را مختص گیمینگ با برند لژیون عرضه کند.

محصول جدید از برند لژیون، لنوو Legion نام دارد که چندی پیش نیز بنچمارک انتوتوی این محصول در فضای مجازی قرار گرفت. از مشخصات سخت‌افزاری مهم گوشی گیمینگ جدید لنوو برخورداری از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ ساخت کوالکام است. گوشی لنوو Legion توانست در بنچمارک انتوتو امتیاز ۶۰۰ هزار را نیز رد کند که در نوع خود قابل‌توجه است.

حال یکی از مقامات بلندپایه شرکت چینی به‌نام چن جین هو تأیید کرده است که لنوو Legion مجهز به سیستم خنک‌کننده منحصر به‌فردی خواهد شد که از نمونه‌های مشابه در گوشی‌های گیمینگ کارآمدتر است. متاسفانه چن جین هو اطلاعات بیشتری از این تکنولوژی در اختیارمان قرار نداده است؛ اما باتوجه به گفته‌های وی می‌توان انتظار داشت که لنوو Legion حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشد.

لنوو Legion

باید در نظر داشت که لنوو تجربه بسیاری در زمینه تولید کامپیوترهای مختص گیمینگ دارد و همین امر احتمال موفقیت این شرکت چینی در زمینه تولید گوشی‌های گیمینگ را بالا می‌برد. استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ و برخورداری از سیستم خنک‌کننده مناسب نشان می‌دهد که لنوو در مسیر درستی قرار دارد؛ البته این دو مورد تنها کافی نیست و عوامل دیگری مانند مشخصات و نوع نمایشگر، طراحی بدنه و امکانات در نظر گرفته شده برای بهبود تجربه گیمینگ اهمیت فراوانی دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات