سامسونگ گلکسی A31 در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شد

چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
گوشی سامسونگ گلکسی A31 به‌تازگی در وب‌سایت گیک‌بنچ فهرست شده است. این بنچمارک استفاده از تراشه‌ی هلیو P65 مدیاتک و حافظه‌ی رم چهار گیگابایتی را در این گوشی میان‌رده تأیید می‌کند.
تبلیغات

سامسونگ در سال گذشته، با گوشی‌های سری A خود توانست نظر بسیاری از کاربران را جلب کند. امسال نیز کره‌ای‌ها قصد دارند با معرفی نسخه‌های به‌روزرسانی‌شده از این سری گوشی به همین روند ادامه دهند. در همین زمینه، چند ماه پیش شاهد معرفی گلکسی A51 و گلکسی A71 بودیم. حال به‌نظر می‌رسد با ظاهرشدن بنچمارک گلکسی A31 در وب‌سایت گیک‌بنچ، به معرفی یکی دیگر از گوشی‌های این سری بسیار نزدیک باشیم.

گوشی سامسونگ گلکسی A31 به‌تازگی با شماره‌مدل SM-A315F در سایت گیک‌بنچ دیده شده است. مطابق معمول این بنچمارک برخی مشخصات مهم گوشی ازقبیل پردازنده و حافظه رم و سیستم‌عامل را آشکار کرده است.

گوشی میان‌رده‌ی گلکسی A31 سامسونگ توانسته است برای پردازش تک‌هسته‌ای امتیاز ۳۴۹ و برای پردازش چندهسته‌ای امتیاز ۱۲۹۱ را از گیک‌بنچ ۵ کسب کند. نام پردازنده‌ی این گوشی MT6768V/CA ذکر شده است که احتمالا به تراشه‌ی هلیو P65 مدیاتک اشاره می‌کند. فرکانس پایه‌ی این پردازنده ۱/۷۰ گیگاهرتز عنوان شده است که با چهار گیگابایت رم همراهی می‌شود؛ البته ممکن است نسخه‌ای با رم بیشتر را هم شاهد باشیم.

بنچمارک گلکسی A31

گلکسی A31 سامسونگ چند روز پیش با شماره‌مدل SM-A315F/DS در فهرست وب‌سایت اتحادیه‌ی وای‌فای نیز مشاهده شده بود. عبارت DS در انتهای شماره‌مدل این دستگاه احتمالا به دو‌سیم‌کارته‌بودن آن اشاره می‌کند. فهرست منتشرشده نشان می‌دهد این گوشی از باندهای دوگانه وای‌فای نیز پشتیبانی خواهد کرد. سیستم‌عامل این گوشی میان‌رده نیز طبق انتظار اندروید ۱۰ خواهد بود.

با اینکه خبر دریافت گواهینامه‌ی این اتحادیه جزئیاتی از تاریخ معرفی این گوشی فاش نمی‌کند، مطمئنا از نزدیک‌بودن زمان معرفی آن حکایت می‌کند. اسفند سال گذشته، سامسونگ گلکسی A30 را رونمایی کرده بود و با‌توجه‌به گذشت یک سال از این تاریخ، انتظار می‌رود به‌زودی جانشین این میان‌رده‌ی اقتصادی معرفی شود. اطلاعات منتشرشده از بنچمارک گیک‌بنچ و گواهینامه‌ی اتحادیه وای‌فای به همین نکات خلاصه می‌شوند

با‌توجه‌به اخبار غیررسمی پیشین، احتمال می‌رود انرژی موردنیاز این گوشی را باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تأمین کند. اگر این شایعه حقیقت داشته باشد، باتری این گوشی در‌مقایسه‌با گلکسی A30 افزایشی هزار میلی‌آمپرساعتی را نشان می‌دهد. همچنین، شایعه شده است حافظه‌ی ذخیره‌سازی این گوشی در نسخه‌ی پایه در‌مقایسه‌با نسل قبل دوبرابر خواهد شد؛ بدین‌ترتیب، حداقل حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایت خواهد بود. شنیده‌ها از وجود دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین ثانویه‌ی ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو حکایت می‌کند.

البته مشخصات اشاره‌شده فعلا فقط در حد شایعه هستند و سامسونگ هنوز به‌طوررسمی اطلاعاتی از این میان‌رده منتشر نکرده است و به‌احتمال‌ قوی در هفته‌های آتی، شاهد انتشار اطلاعات و شایعات بیشتری از این گوشی خواهیم بود. برای اطلاع از جدیدترین شایعات از این محصول با زومیت همراه باشید.  

برای اطلاع از مشخصات فنی و قیمت گوشی A31 در فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و همچنین مقایسه آن‌ با دیگر گوشی‌ های سامسونگ و سایر برندها از بخش محصولات زومیت استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات