گلکسی M11 سامسونگ با دوربین سه‌گانه و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

سه‌شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۷
مطالعه 3 دقیقه
گلکسی M11 جدیدترین گوشی میان‌رده‌ی سامسونگ به‌تازگی با دوربین اصلی سه‌گانه، نمایشگر مجهز به حفره برای میزبانی از دوربین سلفی و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی شده است.
تبلیغات

سامسونگ گوشی‌های میان‌رده‌‌اش را در قالب دو خانواده‌ی گلکسی A و گلکسی M عرضه می‌کند. در ابتدا خانواده‌ی گلکسی A نسبت‌به گلکسی M بالارده‌تر بودند و به‌طور کلی محصولاتی باکیفیت‌تر و گران‌قیمت‌تر به‌شمار می‌آمدند؛ گرچه این روند همچنان برقرار است،‌ اما هرچه زمان می‌گذرد، فاصله‌ی بین این دو خانواده کم و کمتر می‌شود؛ زیرا سامسونگ گوشی‌های پرتعدادی را معرفی کرده است و قصد دارد همچنان این روند را ادامه دهد.

گلکسی ام ۱۱ سامسونگ (Samsung Galaxy M11) جدیدترین گوشی موبایل این شرکت کره‌ای برای بازار میان‌رده به‌حساب می‌آید که ساعاتی پیش در سکوت کامل خبری معرفی شد. سامسونگ بدون انتشار اطلاعیه‌، اطلاعات کامل این گوشی را روی شعبه‌ی امارات وب‌سایت رسمی خود قرار داد. البته مشخصات فنی این گوشی چند روز پیش از سوی افشاگران فاش شده بود.

Samsung Galaxy M11 / سامسونگ گلکسی ام 11

براساس اطلاعات رسمی، گلکسی M11 سامسونگ برای نمایش محتوای بصری از صفحه‌نمایشی ۶/۴ اینچ با وضوح HD پلاس و پنل LCD استفاده می‌کند. در قسمت سمت چپ بخش بالای نمایشگر گلکسی M11 شاهد حفره‌ای دایره‌ای‌شکل برای میزبانی از دوربین سلفی هستیم؛ به‌عبارتی دیگر گلکسی ام ۱۱ به نمایشگر اینفینیتی-O مجهز شده است.

سامسونگ نام رسمی تراشه‌ی به‌کاررفته در گلکسی M11 را اعلام نکرده است، اما می‌گوید این میان‌رده برای انجام وظایف مختلف از پردازنده‌های هشت هسته‌ای با فرکانس پردازشی ۱/۸ گیگاهرتز استفاده می‌کند. مشخصات هسته‌های پردازشی نشان می‌دهند که احتمالا گلکسی M11 به سیستم-روی-چیپ اسنپدراگون ۴۵۰ کوالکام (Snapdragon 450) مجهز شده است. ناگفته نماند که هنگام رؤیت‌شدن گلکسی ام ۱۱ در کنسول گوگل پلی، شاهد اشاره به تراشه‌ی موردبحث بودیم. گلکسی ام ۱۱ افزون بر این موارد مجهز به ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم است و از ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی قابل‌ارتقا ازطریق کارت میکرو SD بهره می‌گیرد.

Samsung Galaxy M11 / سامسونگ گلکسی ام 11

در پنل پشتی گلکسی M11 شاهد مجموعه‌دوربین سه‌گانه هستیم که چینشی عمودی دارند. در مجموعه‌دوربین میان‌رده‌ی سامسونگ دوربینی با حسگر ۱۳ مگاپیکسلی و لنز دارای دیافراگم f/1.8 وظیفه‌ای اصلی تصویربرداری را برعهده دارد. دوربین دوم از حسگر ۵ مگاپیکسلی درکنار لنز فوق‌عریض دارای دیافراگم f/2.2 بهره می‌گیرد؛ لنز فوق عریض این دوربین، زاویه‌ی دید ۱۱۵ درجه‌ای را ارائه می‌دهد. درکنار دو دوربین یادشده، دوربینی سوم قرار گرفته است که به‌طور ویژه به‌منظور تشخیص عمق صحنه‌ها برای ثبت جلوه‌ی بوکه روی تصاویر فعالیت می‌کند. گلکسی M11 ازطریق دوربین اصلی‌اش ویدئوهایی 1080p با نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه ضبط می‌کند. این گوشی هوشمند در حفره‌ی بالای نمایشگرش میزبان دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با لنز f/2.0 است. این دوربین از فناوری فوکوس ثابت پشتیبانی می‌کند.

Samsung Galaxy M11 / سامسونگ گلکسی ام 11

سامسونگ در گلکسی ام ۱۱ از باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده است که امکان شارژ‌ ۱۵ وات آن ازطریق درگاه USB-C وجود دارد. میان‌رده‌ی ۱۹۷ گرمی جدید کره‌ای‌ها از بلوتوث ۴/۲ به‌همراه وای‌فای b/g/n با فرکانس ۲/۴ گیگاهرتز و جک ۳/۵ میلی‌متری هدفون بهره‌مند است. در این گوشی NFC وجود ندارد. همان‌طور که می‌شد انتظار داشت، سامسونگ گلکسی ام ۱۱ از شبکه‌ی LTE پشتیبانی می‌کند و به دو درگاه سیم‌کارت مجهز شده است. 

براساس اعلام سامسونگ، گوشی گلکسی ام ۱۱ قرار است در شماری از فروشگاه‌های منتخب ایالات متحده‌ی عربی عرضه شود. قیمت و تاریخ عرضه‌ی دقیق گلکسی M11 تاکنون مشخص نشده است.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد میان‌رده‌ی جدید سامسونگ دارید؟

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S، J، M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات