هواوی از قاب‌های ویژه‌ای برای خانواده P40 رونمایی کرد

یک‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
قاب جدید هواوی برای مدل معمولی P40 قابلیت شارژ بی‌سیم را به این گوشی می‌آورد. چینی‌ها همچنین از نوعی قاب گیمینگ خاص برای P40 پرو رونمایی کرده‌اند.
تبلیغات

گوشی‌های جدید خانواده‌ی P40 هواوی پس از مدت‌ها انتظار سرانجام با برگزاری مراسمی آنلاین رونمایی شدند تا تعداد اعضای این خانواده به چهار دستگاه برسد: پی ۴۰ لایت،‌ پی ۴۰ معمولی، پی ۴۰ پرو و پی ۴۰ پرو پلاس (Huawei P40 Pro Plus). چینی‌ها همواره هنگام رونمایی گوشی‌هایشان، لوازم جانبی خاصی را نیز برای آن‌ها معرفی می‌کنند که به‌طور معمول شامل قاب‌هایی سیلیکونی و تاشو هستند. هواوی امسال در کنار قاب‌های موردبحث، نوعی قاب‌های جدید و منحصربه‌فرد را نیز رونمایی کرده است که برخی از آن‌ها صرفا زیبایی ظاهری دارند و برخی دیگر قابلیت‌های جدیدی به گوشی‌های هواوی می‌آورند.

قاب گیمینگ هواوی پی ۴۰ پرو

نخستین قاب معرفی‌شده، نوعی قاب گیمینگ است که به‌طور ویژه برای هواوی پی ۴۰ پرو معرفی شده و از آن‌جایی که مدل پرو پلاس نیز ابعادی مشابه مدل پرو دارد، پیش‌بینی می‌کنیم در پی ۴۰ پرو پلاس نیز امکان استفاده از آن وجود داشته باشد. قاب گیمینگ موردبحث دو دکمه‌ی جدید به‌فرم تریگرهایی که امروزه در کنترل‌های بازی می‌بینیم، به پی ۴۰ پرو اضافه می‌کند. اگر گوشی را به‌فرم افقی نگه دارید تا حالتی شبیه به کنترلر پیدا کند، در بخش بالایی آن شاهد دو دکمه‌ی اضافی با کارکرد متنوع خواهید بود. این قاب از طریق بلوتوث به دستگاه متصل می‌شود. درواقع به محض اینکه گوشی را در داخل قاب قرار دهید، فرایند اتصال آن دو به یکدیگر آغاز و تکمیل می‌شود.

قاب هواوی پی ۴۰ با قابلیت شارژ بی‌سیم

در کنار قاب یادشده، هواوی قابی دیگر برای مدل معمولی خانواده‌ی پی ۴۰ رونمایی کرده است که قابلیت شارژ‌ بی‌سیم را به این گوشی می‌آورد. هنگام معرفی پی ۴۰ بسیاری از کاربران انتظار داشتند هواوی این فناوری را به‌صورت پیش‌فرض به گوشی اضافه کرده باشد، اما پی ۴۰ از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند. نکته‌ی جالب این است که امکان شارژ بی‌سیم هواوی پی ۴۰ از طریق این قاب با توان ۲۲/۵ وات وجود دارد. پی ۴۰ به‌صورت پیش‌فرض از شارژ سیمی ۲۲/۵ وات پشتیبانی می‌کند. ناگفته نماند هواوی قابی مشابه برای گوشی پی ۳۰ نیز معرفی کرده است.

قاب زیبای هواوی پی ۴۰ پرو مزین به کریستال و دارای بسته‌بندی شیک

افزون بر موارد بالا، هواوی چند قاب دیگر برای پی ۴۰ پرو رونمایی کرده که ظاهر بسیار زیبا و پر زرق‌و‌برقی دارند. قاب Glamorous به کریستال‌های ساخته‌شده توسط شرکت Swarovski AG مزین شده است و هنگام عرضه در داخل جعبه‌ای دست‌ساز با پوشش پارچه‌ی زربفت ابریشمی و روکش مخملی سیاه‌رنگ قرار خواهد گرفت. ناگفته نماند هواوی در جعبه‌ی این قاب نوعی کارت خوش‌بو نیز جای داده است. هواوی افزون بر این موارد گفته قاب Snorkeling که پیش‌تر برای پی ۳۰ پرو عرضه شده بود برای پی ۴۰، پی ۴۰ پرو و پی ۴۰ پرو پلاس نیز در دسترس قرار می‌دهد.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی در این مورد دارید؟

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی هواوی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های هواوی و برند آنر در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات