قرعه‌کشی رایگان تخفیفات ویژه محصولات اورجینال مایکروسافت

یک‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
شرکت رایان‌نت (سهامی خاص) به‌عنوان تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران با سابقه فعالیت نزدیک به یک دهه همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی، خصوصی، و بین‌المللی ایران، مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم‌افزاری مایکروسافت به‌صورت مستقیم، با قیمت مناسب و بدون واسطه است.
تبلیغات

 توسط تنها همکار رسمی مایکروسافت در ایران Talee Limited

 قرعه‌کشی رایگان تخفیفات ویژه محصولات اورجینال مایکروسافت

 شرکت رایان نت سهامی خاص (آی‌تی ریسرچز)، این شرکت که تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Partner ID: 4560062) است، این قرعه‌کشی را به بهانه سال نو و نوروز و جهت آشنایی عموم مردم و شرکت‌ها با مزایای نسخه‌های اصلی مایکروسافت و همچنین گسترش فرهنگ حمایت از حقوق تولید‌کنندگان نرم‌افزاری در ایران با ارایه تخفیفات 50 درصدی جهت 99 نفر از شرکت‌کنندگان برگزار می‌کند. برای شرکت در این قرعه‌کشی نیازی به خریداری محصولات مایکروسافت نیست و کافی است علاقه‌مندان برای ثبت‌نام رایگان و دریافت جزئیات بیشتر درباره قرعه‌کشی به لینک awards.microsoftlicense.com مراجعه کنند.

رایان نت

شرکت رایان‌نت (سهامی خاص) به‌عنوان اولین تأمین‌کننده رسمی لایسنس‌های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت نزدیک به یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی، خصوصی، و بین‌المللی ایران، مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم‌افزاری مایکروسافت به‌صورت مستقیم، با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان است. باتوجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به‌صورت فوری تحویل داده می‌شوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت در ایران و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت هستند، همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM , Academic, Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail یا Volume License معتبر ارایه می‌شوند.

باتوجه به تحریم‌های تجاری و مالی آمریکا، امکان خرید محصولات اورجینال مایکروسافت به‌صورت مستقیم برای اشخاص حقوقی و حقیقی ایرانی مقدور نیست. به منظور حل این مشکل، محصولات نرم‌افزاری مایکروسافت به‌صورت عمده از طریق شرکت مستقل این مجموعه در انگلستان (Talee Limited) خریداری و به مشتریان در ایران ارایه می‌شود که این امر هیچگونه محدودیتی در ارتباط مشتری با پشتیبانی مستقیم مایکروسافت و استعلام مستقیم اصالت لایسنس از مایکروسافت ایجاد نمی‌کند.

از جمله معضلاتی که برای شرکت‌هایی همچون مایکروسافت در ایران وجود دارد، مشکل نبود یک نمایندگی رسمی برای فروش محصولات آن‌ها به شکل قانونی و رسمی است. این امر موجب شده است که نه‌تنها بازار محصولات این شرکت‌ها در ایران از دست برود، بلکه سالانه مبالغ بسیار زیادی را برای استفاده غیرقانونی از محصولات‌شان متضرر شوند. این موضوع فضا را برای سودجویی برخی شرکت‌ها و افراد فراهم کرده است تا با عرضه محصولات به ظاهر اصلی و گاهی در جعبه و بسته‌بندی مشابه و حتی همراه‌با هولوگرام شرکت تولید‌کننده در بازار و سایت‌های اینترنتی به کلاه‌برداری یا سوءاستفاده از عدم اطلاع افرادی اقدام کنند که قصد بهره‌مندی از مزایای نسخه‌های اصلی را دارند. دلیل این مسئله عدم آشنایی خریداران سازمانی و شخصی با نحوه استعلام لایسنس (نسخه اصلی) خریداری‌شده از شرکت تولید‌کننده (و نه فروشنده) به‌طور مستقیم است.

رایان نت

در کشور ایران که اکثر کاربران رایانه‌های شخصی، سازمانی و سرورها از سیستم‌عامل ویندوز استفاده می‌کنند، متاسفانه به دلیل تحریم‌ها، نبود امکانات برای تهیه نرم‌افزارهای اصل، نبود آگاهی از تفاوت نرم‌افزارهای اصلی با غیراصلی و نبود زیرساخت فرهنگی برای پرداخت هزینه برای کالایی که به‌راحتی می‌توان آن را با هزینه‌ای ناچیز کپی کرد، موجب شده است بخش زیادی از کاربران از ویندوز‌های Crack ‌شده و نسخه‌های غیراصلی استفاده کنند، از مهم‌ترین مشکلات سیستم‌های عامل غیر اصلی ناپایداری سیستم‌ها، کاهش سرعت، نبود امنیت کافی، نبود پشتیبانی تولیدکننده و هزینه‌های نگه‌داری (Maintenance) بالا است.

این مشکلات در مقیاس سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ می‌تواند هزینه‌ای به مراتب بیشتر از هزینه تهیه نسخه اصلی را به مجموعه تحمیل کند، همچنین احتمال نفوذ در هر سازمان به تناسب اهمیت وظیفه هر شخص بالاتر می‌رود و هزینه‌هایی که هر سازمان برای نقص سرورها و سیستم‌های اصلی خود متحمل می‌شود بسیار بیشتر از هزینه‌هایی است که برای نقص یا نفوذ به سیستم یک کارمند ساده متحمل می‌شود.

علاقه‌مندان به محصولات اصلی مایکروسافت در ایران برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت فارسی‌زبان این مجموعه در زمینه محصولات اصلی مایکروسافت به نشانی www.MicrosoftPartner.uk و همچنین فروشگاه آنلاین به نشانی www.MicrosoftLicense.com مراجعه کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات