رندرهای غیررسمی گلکسی فولد 2 منتشر شد

یک‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
اخیرا رندرهای گلکسی فولد ۲ با استناد به شایعه‌های پیشین تولید شده است که از بهبودهای درخورتوجه این گوشی تاشدنی نسبت‌به نسل پیش خبر می‌دهد.
تبلیغات

گلکسی فولد نخستین گوشی تاشدنی سامسونگ و یکی از نخستین گوشی‌های تاشدنی دنیا بود که با هیاهوی زیاد معرفی شد؛ اما مشکلاتی بر سر راه این محصول ظاهر شدند تا آن را موفقیت چشم‌گیر در بازار دور کنند. با وجود همه‌ی مشکلاتی که برای گلکسی فولد پیش آمد، سامسونگ دست از تلاش برنداشت و نسخه‌‌ی بهبودیافته‌ی این محصول را نیز روانه‌ بازار کرد. درحالی که افراد زیادی انتظار داشتند دومین گوشی تاشدنی سامسونگ با برند گلکسی فولد معرفی شود، اما کره‌ای‌ها گلکسی زد فلیپ را رونمایی کردند. 

معرفی گلکسی Z فلیپ به‌معنی پایان کار سری گلکسی فولد نیست؛‌ بلکه نشان می‌دهد احتمالا سامسونگ قصد دارد طی سال‌های اخیر همواره دو مدل گوشی تاشدنی با فرم فاکتور مختلف، تولید و عرضه کند. با درنظرگرفتن این توضیحات،‌ گلکسی فولد ۲ (Samsung Galaxy Fold 2) یکی از موردانتظارترین گوشی‌های پیش‌رو به‌شمار می‌آید که تاکنون شایعات زیادی را درموردش شنیده‌ایم. به‌تازگی رندرهای جدیدی از گلکسی Fold 2 برای به‌نمایش گذاشتن جوانب مختلف این گوشی منتشر شده‌اند.

گلکسی فولد 2 سامسونگ / Samsung Galaxy Fold 2

فراموش نکنید رندرهایی که در این مقاله می‌بینید غیررسمی هستند و با اتکا به شایعات پیشین تولید شده‌اند. بنابراین این رندرها هیچ‌گونه جزئیات جدیدی را درمورد نسل بعدی گوشی‌های سری گلکسی فولد به‌نمایش نمی‌گذارند. درواقع رندرهای موردبحث می‌توانند در زمانی سریع هرآنچه که تاکنون از طرحی احتمالی گلکسی فولد ۲ می‌دانیم را در برابر چشمان شما قرار دهند. 

گلکسی فولد 2 سامسونگ / Samsung Galaxy Fold 2

با نگاهی کلی به رندرهای گلکسی فولد ۲ متوجه می‌شویم که احتمالا سامسونگ قصد دارد از طراحی مشابه نسل اول استفاده و بهبودهای مهمی را در آن اعمال کند. براساس رندرهای جدید، نمایشگر ثانویه‌ی گلکسی فولد ۲ اندازه‌ای بزرگ‌تر دارد و در بخش بالایی آن بریدگی برای میزبانی از دوربین سلفی به‌چشم می‌خورد. ظاهرا سامسونگ قصد دارد از دوربین سلفی گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی اس ۲۰ در گلکسی فولد ۲ استفاده کند. به‌علاوه نمایشگر اصلی گلکسی فولد ۲ میزبان حفره‌ای برای جای‌دادن دوربین سلفی خواهد بود. 

گلکسی فولد 2 سامسونگ / Samsung Galaxy Fold 2

در رندرهای گلکسی فولد ۲ می‌بینیم که این گوشی هوشمند به لولایی جدید مجهز شده است. به‌لطف این لولا، هنگام بستن گلکسی فولد ۲، تقریبا هیچ‌گونه فاصله‌ای در بین دو نمایشگر باقی نخواهد ماند. احتمال می‌دهیم سامسونگ برای دستیابی به این هدف از لولای گلکسی Z فلیپ استفاده کرده باشد. 

شایعه‌های اخیر می‌گویند سامسونگ قصد دارد در مدل بعدی گلکسی فولد (که فعلا دارای کدنام Champ است) از دوربین سلفی در زیر نمایشگر استفاده کند. رسانه‌های مختلف طی سال‌های اخیر به‌دفعات انگشت‌شمار از تلاش سامسونگ برای دستیابی به این هدف خبر داده‌ بودند. در کنار این موضوع گفته می‌شود سامسونگ گوشی گلکسی فولد ۲ را با قیمتی پایین‌تر از مدل اولیه در دسترس قرار خواهد داد.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد رندرهای گلکسی فولد ۲ دارید؟

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S ،J ،M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات