عکس‌ها و مشخصات رسمی وان پلاس 8 پرو با رنگ سبز نعنایی رویت شد

یک‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴
مطالعه 3 دقیقه
وان پلاس 8 پرو با رنگ سبز نعنایی همراه با مشخصات و عکس‌های رسمی دیده شد. این مدل مطابق شایعه‌های قبلی همراه با شارژ بی‌سیم عرضه خواهد شد.
تبلیغات

حساب کاربری OnLeaks که چندی پیش، رندرهای سه‌بعدی OnePlus 8 Pro را منتشر کرده بود؛ حال ادعا می‌کند که به مشخصات و تصاویر رسمی گوشی پرچمدار وان‌پلاس دست یافته است. آنچه که OnLeaks اکنون منتشر کرده، با اطلاعاتی که قبلاْ ازطریق منابع دیگر فاش شده، مطابقت دارد.

oneplus 8 pro

تصاویر جدید گوشی وان‌پلاس ۸ پرو به رنگ سبز نعنایی از طریق OnLeaks و iGeeksBlog لو رفته‌اند؛ رندرها نشان می‌دهند که وان‌پلاس دوربین پاپ‌آپ را کنار گذاشته و روزنه‌ای برای دوربین سلفی روی نمایشگر در نظر گرفته است.

مشخصات وان پلاس 8/oneplus 8 specs

روز گذشته حساب کاربری توییتر Ishan Agarwal مشخصات هر دو مدل پرچمدار وان‌پلاس را به نمایش گذاشت. همان‌طور که در تصاویر می‌بینید در مدل وان‌پلاس ۸ پرو سایز صفحه نمایش ممکن است ۶/۷۸ اینچ و رزولوشن آن QHD پلاس باشد؛ به‌نظر می‌رسد نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز در این مدل تکرار شده است که البته خبر خوبی برای گیمرها به حساب می‌آید. هر دو مدل با حافظه‌ی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت عرضه می‌شود. حافظه‌ی رم نیز ۸ و ۱۲ گیگابایت از نوع LPDDR5 در نظر گرفته شده است. پردازنده‌ی Snapdragon 865 5G به هر دو مدل پرو و استاندارد نیرو می‌دهد. چهار دوربین اصلی (دو دوربین‌ ۴۸ مگاپیکسلی + یک دوربین ۸ مگاپیکسلی + یک دوربین ۵ مگاپیکسلی) در پشت مدل پرو دیده می‌شود؛ دوربین سلفی نیز ۱۶ مگاپیکسل روی صفحه‌نمایش خودنمایی می‌کند. باتری ۴۵۱۰ میلی‌آمپر ساعت با شارژر بی‌سیم ۳۰ واتی شارژ می‌شود و از شارژ معکوس بی‌سیم ۳واتی نیز پشتیبانی می‌کند. ناگفته نماند که وان‌پلاس از شارژر ۳۰ واتی Warp Charge 30T نیز بهره می‌برد و با استاندارد IP68 در برابر گردوغبار و آب مقاوم است.

مشخصات وان پلاس 8/oneplus 8 specs

تصویر مشخصات مدل وان‌پلاس ۸ گویای آن است که با صفحه نمایش احتمالی ۶/۵۵ اینچ و رزولوشن FHD پلاس روبرو هستیم؛ نرخ نوسازی صفحه‌نمایش ۹۰هرتز است. مانند مدل پرو حافظه‌ی داخلی مدل استاندارد نیز ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت است. حافظه‌ی رم نیز ۸ و ۱۲ گیگابایت ازنوع LPDDR4X در نظر گرفته شده است. همانطور که در بالا نیز اشاره شد پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ فایوجی قلب تپنده‌ی آن است. سه دوربین اصلی (یک دوربین‌ ۴۸ مگاپیکسلی + یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی + یک دوربین ۲ مگاپیکسلی) در مدل استاندارد، پشت دستگاه دیده می‌شود؛ دوربین سلفی نیز ۱۶ مگاپیکسل درنظرگرفته شده‌است. در مدل استاندارد برخلاف مدل پرو خبری از شارژر بی‌سیم نیست و باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت آن با شارژر ۳۰ واتی وان‌پلاس Warp Charge 30T شارژ می‌شود.

این دستگاه‌ها در پانزدهم آوریل (۲۷ فروردین) رونمایی خواهند شد. در مورد قیمت‌گذاری آن اطلاعاتی در دسترس نیست. با شیوع بیماری Covid-19 احتمال رونمایی آنلاین بیش از پیش قوت می‌گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات