قیمت و زمان عرضه نسخه جهانی شیائومی می 10 و می 10 پرو مشخص شد

جمعه ۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
در کنفرانس خبری شیائومی شاهد رونمایی از نسخه جهانی سری شیائومی می 10 بودیم و قیمت و زمان عرضه آن‌ها مشخص شد.
تبلیغات

امروز شاهد برگزاری کنفرانس خبری بودیم که طی آن، شیائومی از جدیدترین محصولات خود رونمایی کرد. در میان محصولات، نسخه جهانی دو گوشی موبایل شیائومی می ۱۰ و شیائومی می ۱۰ پرو معرفی شدند و همچنین شاهد رونمایی از نسخه میان‌رده سری می ۱۰ به نام شیائومی می ۱۰ لایت 5G بودیم.

چندی پیش شیائومی اعلام کرد که در نمایشگاه MWC 2020 حضور نمی‌یابد. دلیل این امر نیز شیوع بیماری کرونا بود؛ اما این اقدام شیائومی، رونمایی از جدیدترین پرچم‌داران سری می ۱۰ را به هاله‌ای از ابهام برد.

درحالی‌که درگیر اخبار پیرامون لغو رویدادهای بزرگ، ازجمله MWC 2020 بودیم، شرکت چینی از سری پرچم‌دار گوشی شیائومی می ۱۰ در چین رونمایی کرد. با این حال، مشخص نشد که چه زمانی شاهد رونمایی جهانی از سری می ۱۰ خواهیم بود.

قیمت شیائومی می 10 پرو / Xiaomi Mi 10 Pro

حال، شرکت شیائومی با اقدامی پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، رویدادی به‌صورت لایو استریم و بدون حضور خبرنگاران برگزار کرد و در آن علاوه بر شیائومی می ۱۰ و می ۱۰ پرو از نسخه میان‌رده می ۱۰ لایت 5G نیز رونمایی شد.

شیائومی می ۱۰ با قیمتی برابر با ۷۹۹ یورو یا ۸۶۸ دلار و شیائومی می ۱۰ پرو نیز با قیمت ۹۹۹ یورو یا ۱،۰۸۶ دلار به بازار اروپا و سپس به نقاط دیگر دنیا عرضه می‌شود. زمان قرار گرفتن محصولات جدید شیائومی در ویترین فروشگاه‌ها نیز از ۱۹ فروردین آغاز خواهد شد؛ البته پیش‌خرید محصولات جدید شیائومی، چند روز زودتر از عرضه، شروع می‌شود.

قیمت شیائومی می 10 پرو / Xiaomi Mi 10 Pro

قیمت گوشی شیائومی می ۱۰ لایت 5G که مجهز به تراشه اسنپدراگون ۷۶۵ شده هم ۳۹۹ یورو یا ۴۳۴ دلار است. شرکت چینی در خلال رونمایی از گوشی‌های هوشمند از محصولات مرتبط با اینترنت اشیا و همچنین تلویزیون هوشمندی رونمایی کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات