شیائومی نیمی از درآمدهای خود را از خارج از مرزهای چین به‌دست آورده است

جمعه ۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در خلال رونمایی جهانی از سری شیائومی می 10 به میزان درآمد حاصله شیائومی در خارج از مرزهای چین نیز اشاره شده است.
تبلیغات

تقریبا ۶ سالی می‌شود که شرکت شیائومی پای خود را از مرزهای چین فراتر گذاشته است و به رقابت با شرکت‌های بزرگ فناوری می‌پردازد. حال، مقامات این شرکت چینی اعلام کرده‌اند که شیائومی توانسته موفقیت‌های بسیاری در بازارهای مختلف دنیا به دست آورد.

گویا این موفقیت‌ها به‌حدی بوده است که نیمی از درآمد شیائومی، خارج از مرزهای چین به دست می‌آید. شیائومی طی ۶ سال گذشته توانسته است در بیش از ۹۰ بازار دنیا حضور پررنگی داشته باشد و در میان ۵ شرکت پرفروش گوشی‌های هوشمند، گجت‌های قابل حمل و لوازم جانبی موبایل قرار گیرد.

گزارش مالی شرکت شیائومی

در جریان رونمایی از جدیدترین پرچم‌داران این شرکت، شیائومی می ۱۰ و شیائومی می ۱۰ پرو مشخص شد که نیمی از درآمد شرکت شیائومی در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۹ خارج از مرزهای چین به دست آمده است و از سه‌ماهه اول تا سوم سال ۲۰۱۹ نیز میزان درآمد این شرکت تقریبا به ۱۰ میلیارد دلار رسیده است.

گزارش مالی شرکت شیائومی

انتظار می‌رود با انتشار گزارش مالی سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ شرکت شیائومی، میزان درآمد این شرکت چینی از ۱۰ میلیارد دلار عبور کند. مقامات شرکت شیائومی در خلال رونمایی از جدیدترین پرچم‌دارشان اعلام کردند که برای مقابله با بیماری کرونا، بیش از یک میلیون ماسک را به فرانسه، اسپانیا و ایتالیا اهدا خواهند کرد.

گزارش مالی شرکت شیائومی

شرکت شیائومی امروز علاوه بر رونمایی جهانی از گوشی‌های هوشمند شیائومی می ۱۰ و می ۱۰ پرو از نمونه میان‌رده شیائومی می ۱۰ لایت 5G رونمایی کرد. همچنین شاهد معرفی دستگاه‌های مرتبط با اینترنت اشیا و تلویزیون خانگی جدیدی بودیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات