سامسونگ ویدئوهای کوتاهی را برای استفاده بهتر از ویژگی‌های گوشی گلکسی Z Flip منتشر کرد

جمعه ۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ سه ویدئوی کوتاه را برای آموزش استفاده از ویژگی‌هایی چون Flex Mode در گوشی تاشدنی گلکسی Z Flip منتشر کرد.
تبلیغات

به احتمال زیاد گلکسی Z Flip سامسونگ، درحال‌حاضر محبوب‌ترین گوشی هوشمند تاشدنی در جهان است. این گوشی سامسونگ نه‌تنها به‌صورت گسترده‌ای دردسترس مشتریان است و قیمت پایین‌تری درقیاس‌با گلکسی فولد دارد، بلکه ویژگی‌های منحصربه‌فردی را در خود جای داده است تا تجربیات بهتری را برای کاربران به‌ارمغان بیاورد. همچنین، سامسونگ برای حصول اطمینان از اینکه کاربران از تمامی مزایای گوشی هوشمند یادشده برخوردار هستند، سه ویدئوکلیپ آموزشی کوتاه را دراختیار آن‌ها قرار داده است.

اولین ویدئو، نحوه‌ی استفاده‌ی مؤثر از حالت ویدئویی Night Hyperlapse را به کاربران آموزش می‌دهد. این ویژگی در گلکسی S20 Ultra 5G نیز یافت می‌شود؛ ولی تنها با استفاده از سه‌پایه، کارایی تاثیرگذاری خواهد داشت. البته طراحی گلکسی Z Flip سامسونگ به خودیِ‌خود به گونه‌ای است که می‌تواند به‌عنوان سه‌پایه مورد استفاده قرار گیرد.

ویدئوی مربوط‌به قابلیت Flex Mode نیز نحوه‌ی استفاده‌ی کاربران از این ویژگی را بدون اینکه از دستانشان استفاده کنند، به‌تصویر می‌کشد.

آخرین ویدئوکلیپ، تماما درباره‌ی صفحه‌نمایش کوچک دوم تعبیه‌شده روی گوشی است. نمایشگر یادشده، ربطی به فرم‌فاکتور گلکسی Z Flip ندارد؛ ولی هنگام بسته‌بودن نمایشگر اصلی، بسیار مفید خواهد بود. کاربران این محصول با دوبار ضربه روی نمایشگر دوم، اعلانات را تماشا، پخش‌کننده‌ی موسیقی را کنترل یا تنها تماس‌های ورودی را رد می‌کنند. این بخش از طراحی گوشی، مطمئنا نیاز به بازکردن نمایشگر اصلی برای وظایف ساده را از بین خواهد برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات