هواوی ساعت هوشمند GT2e را معرفی کرد

جمعه ۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
مطالعه 3 دقیقه
هواوی‌واچ GT2e نسخه‌ای اسپرت از ساعت هوشمند GT2 است که با قیمتی مقرون‌به‌صرفه روانه‌ی بازار خواهد شد.
تبلیغات

پس از ماه‌ها گمانه‌زنی و درز اخبار مربوط‌به پرچم‌داران جدید هواوی، این شرکت گوشی‌های هوشمند سری پی 40 را معرفی کرد. همراه‌با رونمایی محصولات یادشده، هواوی از ساعت هوشمند جدیدی با نام هواوی‌واچ GT2e پرده برداشت. GT2e نسخه‌ای اسپرت‌ از ساعت هوشمند GT2 است که به‌جای ۲۵۰ یورو در نسخه‌ی معمولی، ۲۰۰ یورو قیمت خواهد داشت.

مدلِ دارای پسوند e، برپایه‌ی نسخه‌ی ۴۶ میلی‌متری از ساعت هوشمند هواوی GT2 است و همان نمایشگر ۱٫۳۹ اینچی AMOLED با رزولوشن ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل را دارد. بااین‌حال، حاشیه‌های ساعت هوشمند جدید هواوی نسبت‌به GT2 ضخیم‌تر و ابعاد کلی آن، ۵۳ در۴۶٫۸ میلی‌متر است؛ ابعاد نسل پیشین این ساعت، ۴۵٫۹ در ۴۵٫۹ میلی‌متر بود.

تغییر دیگر نسبت‌به نسل پیشین، استفاده از بند غیرقابل‌تعویض TPU در دستگاه جدید است که برای بهبود تنفس پوستی، سوراخ‌هایی را روی خود دارد. بدنه‌ی ساعت از استیل ضدزنگ ساخته شده است و تا فشار ۵ اتمسفر، دربرابر نفوذ آب مقاومت دارد.

هواوی‌واچ GT2e

ساعت هوشمند GT2e، به‌‌لطف تراشه‌ی Kirin A1 که خود هواوی ساخت آن را برعهده داشته است، تا ۲ هفته عمر باتری دارد. البته اگر کاربر، از ردیاب GPS‌ برای تمرینات ورزشی استفاده کند، این محصول ۳۰ ساعت دوام خواهد آورد. قابلیت دیگری که ساعت هوشمند جدید هواوی مهیا می‌کند، امکان گوش‌دادن به موسیقی ازطریق بلوتوث است. با استفاده‌ی مداوم از قابلیت یادشده، عمر باتری GT2e درحدود ۲۴ ساعت خواهد بود. همچنین این ساعت اسپرت ۴ گیگابایت حافظه‌ دارد که برای ذخیره‌سازی ۵۰۰ آهنگ کافی است.

ساعت هوشمند GT2e از تمامی انواع تمرینات ورزشی، از اسکیت‌سواری و صخره‌نوردی گرفته تا موج‌سواری و رقص خیابانی پشتیبانی می‌کند. حتی می‌توان از این دستگاه برای انجام شنا، هم در استخر و هم در آب‌های آزاد استفاده کرد. در خانه نیز می‌توان آن را همراه‌با دستگاه تردمیل، دستگاه پله‌نوردی و شبیه‌ساز قایق‌سواری به‌کار برد.

حسگر SpO2 این امکان را ایجاد می‌کند که ساعت هوشمند GT2e، توانایی بدن در مصرف اکسیژن (VO2MAX) را اندازه‌گیری کند؛ ارقام بیشتر نشان‌دهنده‌ی استقامت بیشتر بدن کاربر هستند. همچنین، ساعت هوشمند ورزشی هواوی قادر به نظارت‌بر تمرینات هوازی و بی‌هوازی است. باتوجه‌به اینکه محصول یادشده، پیشرفت کاربر در پیشبرد تمرینات هفتگی را رصد می‌کند، حجم تمرین و زمان ریکاوری (بهبود) را دراختیار او قرار می‌دهد.

ویژگی TruRelax هواوی در GT2e به کاربر کمک می‌کند تا با انجام تمرینات تنفسی، میزان استرس خود را مدیریت کند. ویژگی دیگری در این دستگاه، با شناسایی ۶ نوع از مشکلات دخیل در بی‌خوابی، مقدار خواب کاربر را رصد کرده و کمک می‌کند تا او بیشتر استراحت کند.

هواوی‌واچ GT2e
هواوی‌واچ GT2e
هواوی‌واچ GT2e
هواوی‌واچ GT2e

قیمت ساعت هوشمند هواوی‌واچ GT2e در رنگ‌های مشکی گرافیت (Graphite Black)، قرمز گدازه‌ای (Lava Red)، سبز نعنایی (Mint Green) و سفید یخی (Icy White) معادل ۲۰۰ یورو است. همچنین، هواوی نسخه‌ی ۴۲ میلی‌متری از ساعت هوشمند GT2 را با رنگ Champagne Gold معرفی کرد. این دستگاه با قیمت ۲۳۰ یورو، در بازه‌ای بین نسخه‌ی ۴۶ میلی‌متری از ساعت هوشمند GT2 که ۲۵۰ یورو قیمت دارد و ساعت هوشمند ۲۰۰ یورویی هواوی‌واچ GT2e قرار می‌گیرد. هنوز مشخص نیست که اعضای جدید خانواده‌ی ساعت‌های هوشمند هواوی، از چه‌زمانی در دسترس قرار خواهند گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات