MSI از سه نمایشگر گیمینگ جدید با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتزی رونمایی کرد

جمعه ۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
نمایشگرهای گیمینگ جدید شرکت MSI دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند و از قیمتی مقرون‌به‌صرفه بهره می‌برند.
تبلیغات

شرکت MSI از جدیدترین نمایشگرهای گیمینگ خود رونمایی کرده است که مناسب برای Esports یا ورزش الکترونیک هستند. این مانیتورها شامل MSI Optix MAG251RX ،MSI Optix G241 و MSI Optix G271 می‌شوند.

در نمایشگر ۲۴/۵ اینچی MSI Optix MAG251RX از پنل IPS استفاده شده است و مشخصات آن نیز شامل نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتزی و زمان پاسخگویی یک میلی‌ثانیه‌ای می‌شود. به‌لطف تکنولوژی متعدد موجود در این مانیتور MSI، گیمرها می‌توانند از تجربه گیمینگ فوق‌العاده‌ای برخوردار شوند.

Optix MAG251RX نمایشگری است که توانسته گواهی DisplayHDR 400 را از سازمان VESA دریافت کند. چنین گواهی به نمایشگرهایی با توان خروجی بالا داده می‌شود که ویژگی‌های منحصربه‌فردی ازجمله دقت رنگ بسیار بالا دارند و می‌توانند میزان روشنایی تصویر خروجی را به ۴۰۰ نیت یا کاندلا بر متر مربع (cd/m2) برسانند.

نمایشگرهایی که گواهی HDR400 را دریافت کنند درواقع قادر هستند که نرخ کنتراست و دقت رنگ بیشتری را در نرخ‌های نوسازی بالا ارائه دهند. درواقع چنین نمایشگرهایی بهترین موارد برای تجربه گیمینگ، تماشای فیلم یا طراحی و خلق محتوای بصری محسوب می‌شوند.

برای اتصال نمایشگر Optix MAG251RX به هر دستگاهی می‌توان از درگاه USB-C استفاده کرد. همچنین امکان شخصی‌سازی هرچه بیشتر نورهای ساطع‌شده از بدنه نمایشگر وجود دارد و از طریق اپلیکیشن GAMING OSD نسخه ۲.۰ می‌توان تنظیمات نمایشگر را در سیستم‌عامل تغییر داد.

نمایشگر  MSI Optix MAG251RX
نمایشگر  MSI Optix MAG251RX
نمایشگر  MSI Optix MAG251RX
نمایشگر  MSI Optix MAG251RX
نمایشگر  MSI Optix MAG251RX

شرکت MSI درادامه از دو نمایشگر MSI Optix G241 و MSI Optix G271 رونمایی کرده است که عملکردی فوق‌العاده، اما قیمتی مقرون‌به‌صرفه دارند. هردو نمایشگر از تکنولوژی فری‌سینک شرکت AMD پشتیبانی می‌کنند. این تکنولوژی باعث می‌شود که پردازنده گرافیکی به‌صورت خودکار با نمایشگر سینک شود و شاهد بریدگی تصویر یا تکه‌تکه شدن آن نباشیم.

از ویژگی‌های دو نمایشگر جدید MSI می‌توان به محدوده رنگی وسیع، ارائه تصاویری شفاف و رنگ‌های واقعی برای تجربه هرچه بهتر بازی‌های ویدیویی اشاره کرد. نمایشگرهای MSI Optix G241 و MSI Optix G271 دارای طراحی بدون قاب هستند که از فناوری‌هایی مانند دید در شب (Night Vision) بهره می‌برند. چنین تکنولوژی کمک می‌کند که نور ساطع‌شده از نمایشگر در محیطی با نور کم، آسیب بسیار کمتری به چشم کاربر وارد کند و درنتیجه کاربر دچار خستگی چشم نشود.

از دیگر ویژگی‌های نمایشگر می‌توان به کاهش میزان نور آبی تا حدممکن اشاره کرد. این ویژگی نیز باعث می‌شود که چشم کاربر با مواردی از جمله خشکی چشم یا ضعف در دید دچار نشود.

نمایشگر  MSI Optix G241

وسعت دید نمایشگرهای جدید MSI به ۱۷۸ درجه می‌رسد و این یعنی قرار گرفتن در زاویه‌های نامتعارف نیز باعث کاهش میزان دقت رنگ یا روشنایی نمایشگر نمی‌شود. نرخ نوسازی این دو مدل کمتر از MSI Optix MAG251RX است و به ۱۴۴ هرتز می‌رسد.

نمایشگر Optix G241 از پنلی ۲۳/۸ اینچی و نمایشگر Optix G271 نیز از پنلی ۲۷ اینچی از نوع IPS استفاده می‌کند. نسبت ابعاد هرسه نمایشگر برابر ۱۶ به ۹ و زمان پاسخگویی آن‌ها نیز ۱ میلی‌ثانیه است.

نمایشگر  MSI Optix G241

نمایشگر MSI Optix MAG251RX با قیمتی معادل ۳۵۹/۹۹ دلار عرضه می‌شود؛ قیمت مانیتورهای Optix G241 و Optix G271 هم معادل ۱۶۹/۹۹ دلار و ۲۳۹/۹۹ دلار است. رزولوشن هرسه نمایشگر برابر با ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات