مدیرعامل هواوی: بیماری کرونا تاثیری روی عرضه سری هواوی پی 40 ندارد

جمعه ۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مدیرعامل شرکت هواوی در خلال رونمایی از جدیدترین پرچم‌داران این شرکت گفت که شیوع بیماری کرونا خللی در عرضه سری هواوی پی 40 ایجاد نمی‌کند.
تبلیغات

پس از رونمایی از جدیدترین محصولات شرکت هواوی، ریچارد یو، مدیرعامل شرکت هواوی، در میان خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آن‌ها پاسخ داد. یو در مورد موارد مختلفی ازجمله خدمات موبایل هواوی، شرایط فعلی شرکت هم‌زمان با شیوع بیماری کرونا و دستیار صوتی سیلیا صحبت کرد.

طبق گفته‌های ریچارد یو، شیوع بیماری کرونا روی عرضه پرچم‌داران جدید این شرکت، هواوی پی ۴۰، هواوی پی ۴۰ پرو و هواوی پی ۴۰ پرو پلاس تأثیری نخواهد گذاشت. یو به این موضوع اشاره کرد که تولید سری جدید پرچم‌داران این شرکت و قطعات آن‌ها از ماه دسامبر ۲۰۱۹ شروع شده است.

بسیاری از کاربران گجت‌های قابل حمل و کامپیوترها پس از شیوع بیماری کرونا به دورکاری از خانه روی آورده‌اند. علاوه بر آن‌ها، دانش‌آموزان و دانشجویان نیز از خانه در کلاس‌های مجازی شرکت می‌کنند. همین امر سبب می‌شود که تقاضا برای لوازم مورد نیاز ازجمله لپ‌تاپ، تبلت و لوازم جانبی کامپیوتر هر روز بیشتر شود.

در خلال مصاحبه، ریچارد یو نیز به این موضوع اشاره کرد و گفت که درخواست مردم برای لپ‌تاپ و تبلت مقرون‌به‌صرفه رو به افزایش است. وی ادامه داد که تقاضا برای سری هواوی پی ۴۰ نیز افزایش یافته است؛ زیرا بسیاری از کاربران امروزه بیشتر کارهای خود را با استفاده از گوشی‌های هوشمند انجام می‌دهند.

هواوی امسال سنت خود را شکست و به‌جای دو گوشی هوشمند از سه پرچم‌دار رونمایی کرد. سری پی هواوی در سال‌های گذشته شامل دو محصول می‌شد که گوشی هوشمند دوم با پسوند پرو و مشخصات سخت‌افزاری بهتر نسبت به نسخه استاندارد همراه بود.

ریچارد یو / مدیرعامل هواوی

مدیرعامل هواوی در مورد اینکه چرا سه گوشی هوشمند معرفی شده است، گفت که هواوی پی ۴۰ پرو پلاس نسبت به دو محصول دیگر به هزینه بیشتری برای ساخت نیاز دارد و درنتیجه کمی گران‌تر است. به همین علت دو محصول ارزان‌تر یعنی هواوی پی ۴۰ و پی ۴۰ پرو در نظر گرفته شده تا علاقه‌مندان هنگام خرید به گزینه‌های بیشتری دسترسی داشته باشند.

به‌نظر می‌رسد که خدمات موبایل هواوی (Huawei Mobile Services) تا زمانی‌که شرایط شرکت چینی با دولت ایالات متحده بهتر شود، پلتفرم اصلی گوشی‌های هوشمند و گجت‌های قابل حمل هواوی خواهد بود. در مورد این سرویس، هواوی مدعی است که در آینده موفقیت‌های بسیاری را برای این شرکت کسب می‌کند و خدمت‌رسانی آن به کاربران، هر روز بهتر خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات