مایکروسافت: کرونا تاثیری در روند ساخت ایکس باکس سری X نخواهد داشت

جمعه ۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
مدیرعامل مایکروسافت اعلام کرد وضعیت چرخه‌ی تأمین سخت‌افزار مورد نیاز برای تولید ایکس‌باکس سری X مناسب است.
تبلیغات

یک ماه بعد از اعلام وقفه در عرضه‌ی TurboGrafx-16 Mini شرکت کونامی، نگرانی‌هایی درباره‌ی تأثیر این وقفه در عرضه‌ی کنسول‌های بازی سونی و مایکروسافت که قرار است در سال جاری میلادی عرضه شوند، مطرح شده بود؛ اما ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت در مصاحبه‌ای با شبکه‌ی CNBC اعلام کرد که وضعیت چرخه‌ی تأمین سخت‌افزار مورد نیاز برای تولید ایکس‌باکس سری X مناسب است. 

نادلا هرچند تأیید نکرد که گجت‌هایی چون سرفیس Neo، سرفیس Duo، و ایکس‌باکس سری X براساس برنامه‌ی از پیش اعلام شده در زمستان سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهند شد، اما گفت چرخه‌ی تأمین سخت‌افزار نگرانی اصلی این شرکت نیست. او گفت مایکروسافت محصولات خود را به کمک کیت‌هایی که کارکنان دورکار این شرکت تهیه کرده‌اند، می‌سازد. نادلا در این‌باره گفت:

درباره‌ی محصولاتی که در این مدت تولید کرده‌ایم، احساس رضایت می‌کنم.

مدیرعامل مایکروسافت، بحران تقاضا را بحرانی جدی‌تر برای بازار عرضه‌ی محصولات سال جاری میلادی دانست. درواقع او معتقد است مایکروسافت می‌تواند محصولات تعهدشده را تولید کند، اما مطمئن نیست اقتصادهایی که تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته‌اند، همچنان بتوانند این محصولات را تهیه کنند. 

نادلا اعلام کرد مایکروسافت در حال حاضر طبق برنامه، چرخه‌ی تولید خود را حفظ می‌کند اما وضعیت بازار تقاضا را هم زیرنظر خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات