اپ استور اپل برای ۲۰ کشور دیگر نیز دردسترس قرار می‌گیرد

چهارشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل به‌تازگی اعلام کرده است قصد دارد فروشگاه آنلاین اپ استور را برای ۲۰ کشور نیز دردسترس قرار دهد. هم‌اکنون، کابران در ۱۵۵ کشور و منطقه در سراسر دنیا می‌توانند از این فروشگاه استفاده کنند.
تبلیغات

اپ استور (Apple App Store)، فروشگاه آنلاین بزرگ اپل، کاربران بسیار زیادی دارد. اهالی کوپرتینو به‌تازگی اعلام کرده‌اند قصد دارند دسترسی به اپ استور را در ۲۰ کشور نیز امکان‌پذیر کنند تا از این طریق، شمار کاربران بیش‌از‌پیش افزایش یابد. در سال‌های اخیر، اپل همواره سعی کرده است اپ استور را در کشورهای بیشتری دردسترس قرار دهد و تصمیم جدید این شرکت نیز اقدامی دیگر در همین زمینه به‌شمار می‌آید.

در‌حال‌حاضر، مشخص نیست اپل قصد دارد فروشگاهش را دقیقا در چه تاریخی برای ۲۰ کشور یادشده دردسترس قرار دهد؛ با‌این‌حال، اپل از توسعه‌دهندگانش خواسته است در حساب کاربری‌شان در وب‌سایت رسمی توسعه‌دهندگان وارد شوند. توسعه‌دهندگان باید پس از ورود به وب‌سایت اپل، توافق‌نامه‌ی جدید مربوط به اعطای مجوز به اپلیکیشن‌ها را مطالعه و آن را تأیید کنند تا هنگام فرارسیدن زمان مناسب برای آغاز به‌ کار اپ استور در ۲۰ کشور جدید، اپلیکیشن این توسعه‌دهندگان دردسترس باشد. 

اپل در بیانیه‌ی جدیدش از توسعه‌دهندگان درخواست کرده است تا ۱۰ آوریل ۲۰۲۰ (۲۲ فروردین ۱۳۹۹) اطلاعاتشان را به‌روزرسانی و توافق‌نامه‌ی جدید را مطالعه کنند. این موضوع می‌تواند به‌صورت ضمنی تأیید کند از ۲۲ فروردین‌ امسال، اپ استور به‌مرور زمان برای ۲۰ کشور جدید دردسترس قرار خواهد گرفت. در‌حال‌حاضر، اپ استور اپل از ۱۵۵ کشور یا منطقه در سراسر دنیا دردسترسی است. 

براساس گزارش 9to5Mac، فهرست ۲۰ کشور جدید تحت‌پشتیبانی اپ استور به‌شرح زیر است:

۲۰ کشور جدید تحت پشتیبانی فروشگاه آنلاین اپ استور

ردیف

نام کشور

۱

افغانستان

۲

گابُن

۳

ساحل عاج

۴

گرجستان

۵

مالدیو

۶

صربستان

۷

بوسنی و هرزگوین

۸

کامرون

۹

عراق

۱۰

کوزوو

۱۱

لیبی

۱۲

مونته‌نگرو

۱۳

مراکش

۱۴

موزامبیک

۱۵

میانمار

۱۶

نائورو

۱۷

رواندا

۱۸

تونگا

۱۹

زامبیا

۲۰

وانواتو

دیدگاه شما کاربران محترم زومیت درباره تصمیم اپل چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات