آپدیت جدیدی برای دوربین‌های سری گلکسی اس 20 منتشر شد

سه‌شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
آپدیت جدیدی برای بهبود عملکرد دوربین اصلی سری گلکسی اس 20 برای هر دو نسخه‌ی مجهز به تراشه‌ی اکسینوس ۹۹۰ و اسنپدراگون ۸۶۵ دردسترس قرار گرفت.
تبلیغات

هفته گذشته، سامسونگ به‌روزرسانی‌ای منتشر کرد که ویژه‌ی تراشه‌ی اکسینوس ۹۹۰ سری گوشی گلکسی اس ۲۰ بود و عملکرد دوربین اصلی گلکسی اس ۲۰ و مدل‌های دیگر آن را بهبود می‌داد. حال، اخباری به‌گوش می‌رسد که غول کره‌ای برای مدل‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ نیز به‌روزرسانی جدیدی منتشر کرده است. به‌روزرسانی برای مدل‌های مجهز به تراشه اکسینوس ۹۹۰ فقط در برخی نقاط دنیا دردسترس قرار گرفت؛ اما سامسونگ در حال انتشار این آپدیت برای مناطق بیشتری است.

اگر به‌روزرسانی جدید را نصب کنید، نسخه‌ی اپلیکیشن دوربین به ۱۰.۰.۰۱.۹۸ ارتقا می‌یابد. سامسونگ با انتشار این به‌روزرسانی می‌خواهد مشکلات فوکوس خودکار و تنظیم رنگ پوست در گلکسی اس ۲۰ اولترا و ایرادات جزئی در گلکسی اس ۲۰ و گلکسی اس ۲۰ پلاس را برطرف کند تا دارندگان پرچم‌داران جدید سامسونگ بتوانند کاربری بهتری تجربه کنند.

متأسفانه اطلاعات محدودی از جزئیات به‌روزرسانی جدید منتشر شده است و نمی‌دانیم قابلیت جدیدی به گوشی‌های سامسونگ سری گلکسی اس ۲۰ اضافه می‌شود یا خیر؛ اما در فهرست تغییرات می‌توان به برخورداری از وصله‌ی امنیتی ۱ مارس ۲۰۲۰ اشاره کرد.

آپدیت جدید گلکسی اس 20
آپدیت جدید گلکسی اس 20

در‌حال‌حاضر، انتشار به‌روزرسانی جدید برای بازار آلمان و ایالات متحده‌ی آمریکا تأیید شده است. شماره‌سریال این به‌روزرسانی G98xxXXUxATCH است و «xx» مدل دستگاه را مشخص می‌کند. حجم به‌روزرسانی جدید بین ۳۶۶ تا ۴۱۵ مگابایت خواهد بود و درکنار بهبود عملکرد دوربین، به پایداری بیشتر و رفع باگ‌های گوشی هوشمند کمک می‌کند.

به‌روزرسانی جدید پرچم‌داران سری اس ۲۰ سامسونگ به‌صورت OTA برای مناطق مختلف دنیا عرضه شده است و اگر هنوز آن را دریافت نکرده‌اید، به‌صورت دستی می‌توانید از بخش تنظیمات به قسمت به‌روزرسانی بروید و آن را نصب کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات