اوپو رینو 3 پرو با ۶ دوربین معرفی شد

دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
رینو ۳ پرو جدیدترین گوشی هوشمند اوپو به‌شمار می‌آید که با دوربین سلفی دوگانه‌ی ۴۴ مگاپیکسلی و دوربین اصلی چهارگانه و تراشه‌ی ساخت مدیاتک معرفی شده است.
تبلیغات

اوپو در دسامبر ۲۰۱۹ با برگزاری مراسمی در کشور چین، به‌صورت رسمی از گوشی‌های خانواده‌ی رینو ۳ پرده برداشت که مدل پرو درکنار بهره‌مندی از سخت‌افزار قدرتمند، از شبکه‌ی 5G نیز پشتیبانی می‌کرد. این شرکت به‌تازگی مدل پرو گوشی رینو ۳ را بدون پشتیبانی از 5G برای بازار بین‌المللی معرفی کرده است. اوپو رینو ۳ پرو (Oppo Reno 3 Pro)، جدیدترین گوشی این شرکت چینی، از دوربین سلفی دوگانه بهره می‌برد که درون پنل تخت OLED جای گرفته است.

گوشی اوپو رینو ۳ پرو نخستین گوشی هوشمند دنیا به‌شمار می‌آید که از دوربین سلفی دوگانه‌ی ۴۴ مگاپیکسلی وا تراشه‌ی هلیو P95 مدیاتک بهره می‌برد. تراشه‌ی مذکور مدتی پیش به‌صورت رسمی معرفی شده است. هلیو P95 تراشه‌ای هشت‌هسته‌ای محسوب می‌شود که دو عدد از هسته‌های آن از نوع کورتکس A75 با فرکانس پردازشی حداکثر ۲/۲ گیگاهرتز هستند. گوشی جدید اوپو به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قابلیت ارتقا ازطریق کارت میکرو SD مجهز شده است.

Oppo Reno3 Pro / رینو 3 پرو اوپو

اوپو Reno3 پرو از صفحه‌نمایشی ۶/۵ اینچی با پنل سوپر AMOLED و نسبت تصویر ۲۰:۹ و وضوح فول HD پلاس برخوردار است و در زیر آن حسگر اثر انگشت جای گرفته است. طراحی پنل پشتی گوشی جدید اوپو شباهت زیادی به نسخه‌ی 5G آن، یعنی رینو ۳ پرو 5G دارد که در چین معرفی شده بود. در نسخه‌ی 4G اوپو رینو ۳ پرو، حسگری ۶۴ مگاپیکسلی در نقش دوربین اصلی ظاهر می‌شود. دیگر دوربین‌های حاضر در پنل پشتی، همان دوربین‌های به‌کاررفته در مدل 5G به‌شمار می‌آیند. بر‌این‌اساس، اوپو رینو ۳ پرو افزون‌بر حسگر ۶۴ مگاپیکسلی، از سه دوربین دیگر با حسگرهای ۱۳ و ۸ و ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی لنز تله‌فوتو دارد و بزرگ‌نمایی دوبرابری اپتیکال را به‌ارمغان می‌آورد و دوربین ۸ مگاپیکسلی به لنزی فوق‌عریض مجهز است و دوربین ۲ مگاپیکسلی دوربینی مونوکروم به‌حساب می‌آید که برای تشخیص عمق تصاویر به‌منظور ثبت جلوه‌ی بوکه کاربرد دارد.

در بخش بالایی نمایشگر اوپو رینو ۳ پرو، شاهد حفره‌ای بیضی‌شکل برای میزبانی از دوربین سلفی دوگانه هستیم. دوربین سلفی اصلی اوپو رینو ۳ بیشترین وضوح را در بین دوربین سلفی گوشی‌های هوشمند تا‌ امروز دارد. این دوربین از حسگری ۴۴ مگاپیکسلی با اندازه‌ی 1/2.8 بهره می‌برد که در پشت لنزی با دیافراگم f/2.4 قرار گرفته است. دوربین سلفی دوم به حسگر ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است و برای تشخیص عمق تصاویر به‌کار می‌رود.

Oppo Reno3 Pro / رینو 3 پرو اوپو

گوشی‌هایی که اوپو معرفی می‌کند، معمولا سخت‌افزار قدرتمندی دارند؛ اما در بسیاری از اوقات، شارژ سریع آن‌ها بیشتر از دیگر قابلیت‌هایشان جلوه می‌کند. گوشی رینو ۳ پرو نیز از این قاعده مستثنی نیست و از جدیدترین نسل فناوری شارژ‌ سریع اختصاصی اوپو برخوردار است. بر‌این‌اساس، گوشی رینو ۳ پرو که از باتری ۴،۰۲۵ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند، به فناوری شارژ سریع VOOC Flash Charge 4.0 مجهز شده که امکان شارژ باتری را با توان ۳۰ وات فراهم می‌کند. درضمن در جعبه‌ی گوشی، شارژر ۳۰ واتی جای گرفته است تا کاربر از تهیه‌ی جداگانه‌ی شارژر بی‌نیاز شود. رینو ۳ پرو با سیستم‌عامل اندروید ۱۰ و رابط کاربری ColorOS 7 روانه‌ی بازار می‌شود.

براساس اعلام رسمی اوپو، گوشی رینو ۳ پرو در رنگ‌های آبی و مشکی و سفید دردسترس قرار خواهد گرفت. مدلی از این دستگاه با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی قرار است ۶ مارس ۲۰۲۰ (۱۶ اسفند ۱۳۹۸) با قیمت ۴۱۵ دلار روانه‌ی بازار شود. همچنین، مدل دیگر این دستگاه با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی در تاریخی نامشخص با قیمت ۴۵۵ دلار دردسترس قرار خواهد گرفت.

دیدگاه شما کاربران محترم زومیت درباره‌ی گوشی رینو ۳ پرو اوپو چیست؟

قیمت به‌روز و مشخصات فنی و هر اطلاعات موردنیاز دیگر برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی گوشی موبایل را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس خواهد بود. همچنین، می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت گوشی سامسونگ، گوشی شیائومی، گوشی هواوی و آیفون‌‌های اپل از بخش محصولات زومیت استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات