صفر تا صد راه‌اندازی کمپین تبلیغات گوگل ادز با نوین

سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
شرکت رسانه تجارت نوین به‌عنوان همکار رسمی گوگل ادز در ایران، با سال‌ها تجربه درزمینه‌ی تبلیغات گوگل فعالیت می‌کند.
تبلیغات

در مطلبی که در حال مطالعه‌ی آن هستید، شرکت رسانه تجارت نوین دید کلی درباره‌ی گوگل ادز و نحوه‌ی آموزش و یادگیری آن و پیداکردن شرکت‌های مطمئن برای استفاده از خدمات تبلیغات در گوگل را به شما معرفی می‌کند.

در‌صورتی‌که کسب‌وکار آنلاین دارید یا می‌خواهید گوگل ادز یاد بگیرید یا به هر نحوی با گوگل ادز سروکار دارید و تازه اول این راه هستید، تا آخر این مطلب همراه ما باشید تا راه و چاه گوگل ادز را به شما نشان دهیم.

گوگل ادز (گوگل ادوردز سابق) سرویس تبلیغاتی شرکت گوگل است که به شما اجازه می‌دهد تبلیغاتتان را در نتایج جست‌وجوی کاربران، جیمیل، یوتیوب و اپلیکیشن‌های آن‌ها نمایش دهید. بدون شک، گوگل ادز بهترین روش تبلیغاتی است؛ اما چرا؟ پاسخ ساده است: گوگل ادز به‌شدت هدفمند و به‌صرفه عمل می‌کند. چگونه؟ در درجه‌ی اول، تبلیغ شما در جایی ظاهر می‌شود که کاربر به آن نیاز دارد. اجازه دهید با یک مثال، بهتر توضیح دهم. فرض کنید سایت فروش گیتار دارید و تبلیغ شما درست زمانی‌که کاربر عبارت «خرید گیتار یاماها» را جست‌وجو می‌کند، به او نمایش داده شود. خب واضح است کاربر داستان دقیقا دنبال چه چیزی است و شما چه تبلیغ مرتبطی برای او حاضر کرده‌اید.

تبلیغ شما دقیقا کاربری را هدف گرفته است که به‌دنبال خرید محصولات شما است؛ پس می‌توان پیش‌بینی کرد گوگل ادز بیشتر از هر روش تبلیغاتی دیگری برای شما بهینه خواهد بود. البته فراموش نکنید قابلیت‌ها و امکانات بی‌نظیر گوگل ادز به همین‌جا ختم نمی‌شود. شما با گوگل ادز می‌توانید تبلیغات خود را براساس جنسیت کاربران، سن، شهر، شغل و علایق آن‌ها نیز بهینه کنید. ما در نوین تمامی خدمات حرفه‌ای برای مدیریت کمپین‌ها را به شما ارائه می‌دهیم. همچنین، کارشناسان ما در نوین آماده‌ی پاسخ‌گویی به تمامی سؤالاتتان هستند.

نوین

تبلیغات در گوگل چه کمکی به کسب‌و‌کار شما می‌کند؟

خوبی استفاده از گوگل ادز این است که خیلی سریع شما را به نتیجه می‌رساند؛ یعنی چه کسب‌وکاری بزرگ و چه کسب‌وکاری نوپا داشته باشید، می‌توانید با استفاده از تبلیغات در جست‌وجوی گوگل فورا فروش را تجربه کنید. حتی در‌صورتی‌که ایده دارید و می‌خواهید فروش داشتن یا نداشتن آن را امتحان کنید، می‌توانید با ساختن لندینگ‌پیج و تبلیغ رفتن روی آن، ببینید ایده‌ی شما چقدر فروش خواهد داشت. اگر نتایج رضایت‌بخش بود، می‌توانید کسب‌وکارتان را راه‌اندازی کنید و آن را کم‌کم گسترش دهید.

دقت کنید همین آزمایش ایده‌ی اول کار، ممکن است شما را از میلیون‌ها تومان ضرر مالی نجات دهد. فکر می‌کنم حسابی به گوگل ادز علاقه‌مند شده‌اید؛ اما بگذارید همین حالا راز مهمی به شما بگویم. پیشنهاد می‌کنم ویدئو معرفی این دوره را مشاهده کنید و با نحوه‌ی ارائه‌ی آن‌ها آشنا شوید.

گوگل ادز را از کجا شروع کنم؟

برای آموزش گوگل ادز، هم می‌توانید به‌صورت خودخوان اقدام کنید و هم در دوره‌های آنلاین و حضوری معتبری که در داخل ایران برگزار می‌شوند شرکت کنید. اما برای شروع بهترین کار این است که از مقاله‌های جامع فارسی و انگلیسی استفاده کنید و بعد از اینکه کمی با تبلیغات در جستجوی گوگل آن آشنا شدید، آموزش‌های تخصصی را شروع کنید.

لطفاً در صورت شرکت در دوره، کمی وسواس به خرج دهید و مدرس و مؤسسه برگزارکننده دوره را از نظر سابقه و نحوه تدریس ارزیابی کنید. مشتری‌های قبلی و فعلی یک مؤسسه، نمونه‌کارها و مشاوره‌ای که به شما ارائه می‌کنند، معیارهای خوبی برای ارزیابی هستند.

یکی از دوره‌هایی که امتحان خود را پس داده، با خیال راحت می‌شود به آن اعتماد کرد و صفر تا صد گوگل ادز را یاد گرفت، دوره جامع آموزش تبلیغات گوگل ادز آکادمی نوین است. این دوره به‌صورت ویدئویی و آنلاین برگزار می‌شود، اما شما به مدرس دسترسی دارید و می‌توانید تمام سوالات و ابهامات خود را برطرف کنید. پیشنهاد می‌کنم ویدئوی معرفی این دوره را در novin.com/academy/google-ads مشاهده کنید و با نحوه ارائه آن‌ها آشنا شوید.

راه‌اندازی کمپین گوگل ادز با نوین: کار را به کاردان بسپارید!

در‌صورتی‌که به هر دلیلی خودتان نمی‌خواهید مدیریت تبلیغات گوگل ادز را انجام دهید، آن را دست افراد کاربلد و شرکت‌هایی بسپارد که خدمات تبلیغات در گوگل را حرفه‌ای ارائه می‌دهند. فرد یا شرکت متخصص باید این ویژگی‌ها را داشته باشد:

  • با اهداف و چشم‌اندازهای شما آشنایی داشته باشد.
  • دانش به‌روزی داشته باشد.
  • گزارش دقیقی از آمار تبلیغات ارائه کند.
  • شما را در از روند انجام کار آگاه کند و یادآوری‌های لازم مثل به‌اتمام‌رسیدن شارژ را به‌موقع اطلاع دهد.
  • بهترین کلمات را برای تبلیغتان انتخاب کند.
  • دانش لازم را داشته باشد و به بهترین شکل ممکن بودجه‌ی شما را مدیریت کند.
  • بتواند کیفیت تبلیغ شما را افزایش دهد.

به‌خاطر داشته باشید خدمات تبلیغات در گوگل نوین هم به‌صورت فقط شارژ و هم به‌صورت مدیریت حساب ارائه می‌شوند.

توصیه‌های آخر

در این مقاله، سعی کردیم توضیحاتی ساده و شفاف درباره‌ی آموزش گوگل ادوردز و سپردن آن به‌دست افراد کاربلد ارائه کنیم. پیشنهاد می‌کنم برای شروع یادگیری یا انجام تبلیغات حتما به سایت novin.com سر بزنید و از مقالات رایگان و مشاوره‌ی آن استفاده کنید. کارشناسان نوین آماده‌ی پاسخ‌دادن به پرسش‌های شما هستند و شما را به‌خوبی راهنمایی می‌کنند.

برای مشاوره با کارشناسان گوگل ادز نوین می‌توانید با شماره ۶۳۴۰۴–۰۲۱ تماس بگیرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات