اسنپ فود برای مبارزه با ویروس کرونا پروتکل بهداشتی ۴ مرحله‌ای را اجرا می‌کند

یک‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
اسنپ‌فود اعلام کرده که برای بالا بردن بهداشت، پروتکلی چند مرحله‌ای را برای پیک‌های سرویس اکسپرس به اجرا گذاشته است.
تبلیغات

پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، بسیاری از افراد برای تامین مایحتاج خود به سراغ سرویس‌های آنلاین فروش کالا رفته‌اند؛ اسنپ‌فود که علاوه بر ارائه‌ی غذا، محصولات سوپرمارکتی و تند مصرف را نیز به فروش می‌رساند، اعلام کرده که برای رفع نگرانی کاربرانش، با الگوبرداری از سرویس‌های مشابه فعال در سایر کشور‌ها تمهیداتی را اندیشیده است. براساس آنچه که اسنپ‌فود گفته، چهار استاندارد جدید به پروتکل بهداشتی پیک‌های اکسپرس این پلتفرم اضافه شده و در حال حاضر در شهر تهران اجرا می‌شوند، حال آنکه از ۱۰ اسفندماه، در اصفهان و شیراز نیز عملی خواهند شد. 

اسنپ فود اعلام کرده که از روز گذشته، تمامی پیک‌های اکسپرس در تهران در محل‌های مشخصی جمع شده و دستکش یکبار مصرف دریافت می‌کنند. پیک‌ها موظف هستند تا از این دستکش‌ها استفاده کرده و سفارش را با استفاده از دستکش به مشتری تحویل دهند. 

همچنین باید به ارائه‌ی ماسک به پیک‌ها نیز اشاره کرد که ملزم به استفاده از آن‌ها هستند. اسنپ فود در قدم بعدی، لباس و باکس همراه تمامی پیک‌های خود را هر روز با محلول ۷۵ درصد الکل ضدعفونی می‌کند. 

اسنپ‌فود اعلام کرده که به منظور کنترل روند اجرای دستورالعمل جدید بهداشتی از طریق سرپرستان پیک‌ها در منازق مختلف این موضوع را پیگیری کرده و در صورت رعایت نکردن، از فعالیت پیک مورد نظر جلوگیری به عمل می‌آید. اسنپ فود به‌منظور حفظ سلامت پیک‌ها و مشتریان خود از روز شنبه سوم اسفندماه، تحویل سفارش به داخل بیمارستان، کلینیک و مراکز درمانی را نیز ممنوع کرده است و از این‌رو پیک موظف به تحویل بسته به نگهبانی یا اطلاعات است. اسنپ‌فود از کاربرانش خواسته تا در صورت مشاهده‌ی پیکی موازین بهداشتی جدید را رعایت نمی‌کنند، با شماره‌ی ۰۲۱۹۶۶۱۲ تماس بگیرند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات