تصاویر رسمی گلکسی S20 سامسونگ در اتفاقی به‌ظاهر تصادفی فاش شد

چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰
مطالعه 4 دقیقه
سامسونگ ساعاتی پیش در اقدامی ظاهرا تصادفی، تصاویری از پرچم‌دار بعدی‌اش، یعنی گلکسی S20 را روی وب‌سایت خود منتشر و دقایقی بعد آن‌ها را حذف کرد.
تبلیغات

سامسونگ از مدت‌ها پیش کار روی نسل جدید گوشی‌های پرچم‌دارش را آغاز کرده است. این خانواده از گوشی‌ها که در ابتدا از نام گلکسی اس ۱۱ برای آن‌ها استفاده می‌شد، درنهایت قرار است با نام گلکسی اس ۲۰ (Samsung Galaxy S20) روانه‌ی بازار شود. وب‌سایت رسمی سامسونگ ساعاتی پیش تصاویر منتسب به گوشی گلکسی S20 را منتشر و دقایقی بعد آن‌ها را حذف کرد؛ اما وب‌سایت وین‌فیوچر موفق شد از صفحه‌ی مرتبط اسکرین‌شات بگیرد و در فضای وب پخش کند.

تصاویر جدید فاش‌شده از گلکسی اس ۲۰ شماری از شایعات پیشین مربوط به این گوشی هوشمند را رسما تأیید می‌کنند. تا زمان انتشار این تصاویر، از انتخاب نام گلکسی اس ۲۰ برای گوشی جدید سامسونگ مطمئن نبودیم؛ اما کره‌ای‌ها ظاهرا از همین نام برای گوشی جدیدشان استفاده کرده‌اند. موضوع مهم دیگر بهره‌مندی گلکسی اس ۲۰ از حفره‌ای در قسمت بالای نمایشگر است. این یعنی گوشی مذکور به نمایشگر Infinity-O مجهز خواهد شد و درضمن، پنل پشتی دستگاه نیز تفاوت‌های عمده‌ای به‌خود خواهد دید. این‌‌بار در بخش پشتی گوشی ماژول دوربین بزرگ مستطیل‌شکل را  شاهد خواهیم بود؛ دقیقا مشابه آنچه به‌تازگی در گوشی‌های گلکسی A51 و گلکسی A71 دیده‌ایم.

سامسونگ گلکسی اس 20 / Samsung Galaxy S20

در اسکرین‌‌شات‌های فاش‌شده‌ی رسانه‌ی وین‌فیوچر، افزون بر آنچه گفته شد، مشخصات دیگری نیز دیده می‌شود. در یکی از آن‌ها، با قابی خاکستری‌رنگ مواجه‌ایم که روی آن چراغ LED دیده می‌شود و جلوه‌ی زیبایی دارد. تفاوت‌های زیادی بین این قاب و قاب عرضه‌شده در سال گذشته‌ی میلادی برای گلکسی اس ۱۰ دیده می‌شود. 

ظاهرا تصاویر جدید منتسب به گلکسی اس ۲۰ روی وب‌سایت فروشگاه آنلاین سامسونگ در یکی از کشورهای اروپایی قرار گرفته و سپس به‌سرعت از روی سایت برداشته شده است. این نخستین‌باری نیست که سامسونگ دست به چنین کاری می‌زند و در اتفاقی «ظاهرا تصادفی» تصاویر تبلیغاتی مربوط به محصولاتش را روی خروجی وب‌سایت رسمی‌اش قرار می‌دهد و سپس آن‌ها را حذف می‌کند. در اوت سال گذشته‌ و دقیقا یک روز قبل از معرفی رسمی گوشی‌های گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس، کره‌ای‌‌ها تصاویر مربوط به این گوشی‌ها را به‌‌طور تصادفی منتشر کردند.

اگر انتشار تصاویر مذکور تصادفی باشد، اتفاقی جالب برای سامسونگ به‌شمار نمی‌آید؛ به‌ویژه به این دلیل که رویداد ویژه‌ی این شرکت برای معرفی گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی اس ۲۰ که از آن با نام رویداد آنپکد (Unpacked) یاد می‌شود، یازدهم فوریه‌ی ۲۰۲۰ (۲۲ بهمن ۱۳۹۸) برگزار خواهد شد و این یعنی فاصله‌ی زیادی تا زمان برگزاری‌اش باقی نمانده است. گلکسی اس ۲۰، جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ، احتمالا قرار است در سه مدل روانه‌ی بازار شود.

سامسونگ گلکسی اس 20 / Samsung Galaxy S20

یکی از مدل‌های گلکسی S20 احتمالا با پسوند Ultra همراه خواهد شد که طبق شنیده‌ها، از سخت‌افزار بسیار قدرتمندی بهره خواهد گرفت. انتظار می‌رود تمامی سه گوشی یادشده از نمایشگری ۱۲۰ هرتز استفاده کنند و توانایی پشتیبانی از شبکه‌ی 5G را نیز داشته باشند. نکته‌ی مهم دیگر به دوربین آن‌ها مربوط می‌شود؛ زیرا رسانه‌های زیادی مدعی شده‌اند گلکسی اس ۲۰ قرار است از‌نظر دوربین حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

سامسونگ در مراسم آنپکد روز ۲۲ بهمن، افزون‌بر گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۰، احتمالا نسل جدید گوشی تاشدنی خود را نیز رونمایی خواهد کرد. این گوشی هوشمند که طبق ادعای برخی رسانه‌ها قرار است گلکسی زد فلیپ (Samsung Galaxy Z Flip) نامیده شود،‌ برخلاف گلکسی فولد به‌صورت عمودی تا خواهد شد. 

دیدگاه شما کاربران محترم زومیت درباره‌ی گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی اس ۲۰ سامسونگ چیست؟

قیمت گوشی و مشخصات فنی و هر اطلاعات موردنیاز دیگر برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S ،J ،M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات دردسترس خواهد بود. همچنین برای مشاهده‌ی بهترین قیمت گوشی موبایل سامسونگ اس ۲۰، گلکسی اس ۲۰ پلاس و گکلسی اس ۲۰ اولترا در بازار کشورمان از به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات