اپل سرویس تعمیر در محل مشتری راه‌اندازی کرد

سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل با راه‌‌اندازی سرویس تعمیر در محل، امکان تعویض صفحه‌‌نمایش آیفون را در مکان دلخواه مشتری فراهم می‌سازد.
تبلیغات

اپل به‌تازگی سرویسی راه‌‌اندازی کرده که در آن، تعمیرکاران مجاز خود را به محل دلخواه مشتری اعم از منزل یا محل کار می‌فرستد. این خدمت را که اولین‌بار وب‌سایت MacRumors رسانه‌ای کرده، در قسمت پشتیبانی وب‌سایت اپل دردسترس کاربران قرار دارد. در این قسمت علاوه‌بر سرویس‌های موجود در فروشگاه و پست الکترونیکی، می‌توانید گزینه‌ی تعمیر در محل را نیز مشاهده کنید. البته طبق توضیحات این صفحه، این سرویس فعلا در مناطق خاصی فعال است.

پشتیبانی اپل

اضافه‌شدن Onsite Service در قسمت توضیحات وب‌سایت پشتیبانی اپل

MacRumors می‌گوید این خدمات فعلا در شش شهر سان‌فرانسیسکو، لس‌آنجلس، نیویورک، شیکاگو، هیوستون و دالاس، و فقط به‌منظور دسته‌ی خاصی از تعمیرات فعال است. با کمی جست‌وجو در وب‌سایت پشتیبانی اپل متوجه می‌شویم این تعمیرات مختص به گوشی آیفون و فقط مربوط به صفحه‌‌نمایش این گوشی هوشمند است و تعمیرات دیگر همچون تعویض باتری یا غیره دردسترس نیست. اپل همچنین یادآوری می‌کند که ممکن است هزینه‌ی ایاب‌و‌ذهاب نیز به مبلغ تعمیرات اضافه شود.

این اولین‌بار نیست که اپل خدمات تعمیرات در محل ارائه می‌دهد؛ زیرا پیش‌از‌این سازمان‌های بزرگ که از مشتریان عمده‌ی اپل بودند، از این خدمات استفاده می‌کردند؛ اما اکنون اولین‌‌بار است که کاربران عادی هم می‌توانند از این خدمت استفاده کنند. هرچند خدمات اپل به‌دلیل گزینه‌های محدود تعمیرات و هزینه‌های اضافه برای همه‌ی کاربران کاربردی نخواهد بود، می‌توان به‌عنوان یک قدم رو به‌ جلو به‌منظور احترام به مشتری از آن تقدیر کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات