نخستین به‌روزرسانی گلکسی S20 اولترا منتشر شد

پنج‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با اینکه هنوز به زمان عرضه‌ی جهانی پرچم‌دار سامسونگ نرسیده‌ایم اما این شرکت کره‌ای نخستین به‌روزرسانی نرم‌افزاری خود را برای این گوشی منتشر کرده است.
تبلیغات

سامسونگ طی رویدادی در روز ۲۲ بهمن رسما از پرچم‌داران جدید خود، گلکسی اس ۲۰، گلکسی اس ۲۰ پلاس و گلکسی اس ۲۰ اولترا رونمایی کرد. اکنون با اینکه هنوز به تاریخ عرضه‌ی جهانی پرچم‌داران جدید سامسونگ نرسیده‌ایم اما کره‌ای‌ها اقدام به انتشار نخستین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای گران‌قیمت‌ترین گوشی این سری یعنی گلکسی اس ۲۰ اولترا کرده‌اند.

این به‌روزرسانی ۴۱۸ مگابایتی هم‌اکنون در کشور کره‌ی جنوبی در دسترس است و انتظار می‌رود هم‌زمان با عرضه‌ی پرچم‌داران جدید سامسونگ در ۱۶ اسفند در سایر نقاط جهان نیز در دسترس کاربران قرار گیرند.

پرچم‌دار تمام‌عیار سامسونگ از دوربین بسیار قدرتمندی بهره می‌برد اما برخی از افرادی که این گوشی را از سامسونگ برای انجام بررسی و آزمایش دریافت بودند از وجود مشکلاتی در زمینه‌ی فوکوس خودکار خبر داده‌اند. سامسونگ نیز به سرعت نسبت به بازخوردهای دریافتی از این آزمایش‌کنندگان واکنش نشان داده و با انتشار یک به‌روزرسانی جدید به استقبال عرضه‌ی جهانی این محصول بسیار مورد انتظار خود رفته است. این به‌روزرسانی علاوه بر بهبودهایی در زمینه‌ی فوکوس خودکار، شامل وصله‌های امنیتی ماه مارس سیستم‌عامل اندروید نیز می‌شود. بدین ترتیب گلکسی اس ۲۰ اولترا نخستین گوشی است که جدیدترین به‌روزرسانی‌های امنیتی سیستم‌عامل اندروید را دریافت می‌کند.

البته باتوجه به اینکه گلکسی اس ۲۰  اولترا هنوز به‌طور جهانی عرضه نشده است احتمال می‌رود این به‌روزرسانی در زمان عرضه به‌صورت پیش‌فرض روی گوشی نصب شده باشد. ناگفته نماند که احتمالا به‌زودی شاهد عرضه‌ی به‌روزرسانی‌های مشابهی برای گلکسی اس ۲۰ و گلکسی اس ۲۰ پلاس خواهیم بود.

بهترین قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S، J، M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات