تهیه پلی استیشن پلاس 14 روزه اقتصادی با جیپورت

پنج‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
فروشگاه Gport به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه پلاس در ایران شناخته شده است.
تبلیغات

فروشگاه  Gport زیر نظارت مستقیم تیم تجاری P2 است و با هدف بهبود مشکلات اقتصادی گیمرهای ایرانی فعالیت خود را آغاز کرده که با بیشترین تنوع محصول و خدمات سعی در بی‌نیاز کردن گیمرها برای خرید محصولات گران قیمت دارد و با سرویس های متنوع خدمات خود را ارائه می‌دهد 

پلی استیشن پلاس یا PSN چیست؟

همانند بسیاری از شرکت ها، کمپانی سونی نیز به منظور ارائه بخشی از امکانات و قابلیت هایش در قالب عضویت ویژه افراد در سال ۲۰۱۰ از قابلیتی به نام پلی‌استیشن پلاس رونمایی کرد که شبکه PSN و کاربران آن را به‌ شدت تحت تاثیر قرار داد.

امروزه دریافت بازی ها به صورت نسخه دیجیتالی و سرویس های اشتراکی بازی بسیار بیشتر از نسخه های فیزیکی بازی ها مورد استقبال کاربران قرار گرفته و دیسک های فیزیکی جای خود را به نسخه‌های دیجیتالی داده اند. این قاعده شامل حال شرکت سونی نیز می باشد.اشتراک پلاس سونی امکان بهره مندی از محتویات آنلاین را به کاربران سونی می دهد.

برای تجربه بازی‌های آنلاین، حتما باید عضو پلی‌استیشن پلاس باشید و درغیراین‌صورت نمی‌توانید بازی‌های آنلاین را حتی در صورت خریداری، تجربه کنید. اشتراک پلی استیشن پلاس قابلیت استفاده در تمامی کنسول های پلی استیشن ۳، PS4 و پلی استیشن ویتا را دارد. البته این تنها ویژگی پلی استیشن پلاس نیست.

ویژگی‌های پلی‌استیشن پلاس

  • قابلیت چند نفره بازی کردن به‌صورت آنلاین و جهانی
  • ارائه بازی‌های رایگان به مشترکین به‌صورت ماهانه
  • بهره‌مندی از تخفیف‌های گوناگون هفتگی و ماهانه
  • ارائه DLC‌های بازی مختلف به‌صورت رایگان در ماه
  • ارائه تم‌ها و آیکون‌های پولی به‌صورت رایگان در ماه
  • ارائه فضای ذخیره ابری برای ذخیره آنلاین بازی

قیمت پلی‌استیشن پلاس چقدر هست؟

پلی‌استیشن پلاس اشتراک‌های مختلفی دارد. کمترین زمان آن پلاس ۱۴ روزه (نیم ماهه) و بیشترین آن یک ساله است. دو اشتراک یک ماهه و سه ماهه نیز برای خریداری وجود دارد.

انواع اشتراک پلی‌استیشن پلاس

در سایت رسمی پلی‌استیشن قیمت اشتراک یک ماهه حدود ۱۰ دلار، سه ماهه حدود ۲۵ دلار و دوازده ماهه ۶۰ دلار است. اشتراک ۱۴ روزه هم حکم ترایل دارد و رایگان است اما کاربران جدید باید اطلاعات یک کارت بانکی معتبر را ثبت کنند. یعنی کارت‌های بانکی مثل مسترکارت و ویزا که متاسفانه به شبکه بانکی ایران وصل نیستند. فروشگاه GPort همه این اشتراک‌ها را با مناسب‌ترین نرخ در اختیار شما قرار می‌دهند. 

چگونه می‌توانم اشتراک پلی‌استیشن پلاس داشته باشم؟

اگر از کاربران قدیمی شبکه PSN هستید و حالا می‌خواهید حساب خود را به پلاس ارتقا دهید، می‌توانید یک گیفت کارت خریداری کنید و یکی از اشتراک‌های یک، سه، یا دوازده ماهه را انتخاب کنید.

اما کاربران جدید باید اکانت بسازند و مشخصات خود را برای اولین بار در سایت ثبت کنند. مهم‌ترین پیش‌نیازی هم که برای داشتن حساب در سونی پلی‌استیشن لازم است یک اتصال اینترنت با سرعت مناسب (حداقل ۲۵۶) است.

جیپورت

خرید پلاس ۱۴ روزه دیجیتال

پلی‌ استیشن پلاس ۱۴ روزه به شما اجازه می‌دهد تا با تمامی یوزرهای کنسول، آنلاین بازی کردن را تجربه کنید. در ماه ۲ بازی رایگان و تخفیف‌های زیادی در استور قرار می‌گیرد که با خرید پلاس ۱۴ روزه قابل دسترسی هستند و ۷ روز هم سرویس جدید PSNow توسط فروشگاه روی آن‌ها فعال شده است که دسترسی به بیش از ۸۰۰ بازی قدیمی را به شما می‌دهد و پیشنهاد ‌می‌کنیم تجربه کنید. شما می‌توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز از Gport.ir که نماد اعتماد دو ستاره دارد، خرید کنید و به‌صورت آنی اطلاعات پلاس خود را دریافت کنید. تمامی پلاس‌های اقتصادی قانونی هستند و دارای گارانتی مادام العمر هستند. پلاس ۱۴ روزه اقتصادی خدمتی جدید از تیم تجاری Gport برای کاهش هزینه‌ها در شرایط بد اقتصادی است که جایگزین مناسبی برای پلاس‌های ماهانه گران‌قیمت و پلاس‌های هکی و غیر قانونی است. پلاس‌های ۱۴ روزه تریال توسط کردیت کارت فروشگاه فعال می‌شوند و شما فقط ۶ هزار تومان بابت فعالسازی پرداخت می‌کنید.

برای خرید کلیک کنید

جیپورت

شما می‌توانید پلاس‌های ۱۴ روزه فیزیکی را از دیجی‌کالا، معتبرترین فروشگاه اینترنتی ایران تهیه کنید ، برای این کار در فروشگاه دیجی‌کالا " پلاس ۱۴ روزه " را جستجو کنید  و خرید خود را انجام دهید.

خرید پلاس 14 روزه فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن

خب، همانطور که گفتیم، قیمت اکانت یک ماهه حدود ۱۰ دلار (۱۵۰ هزار تومان) و اکانت سه ماهه تقریبا ۲۵ دلار (۳۷۵ هزار تومان) می‌باشد. به عبارتی، انتخاب مقرون به صرفه‌تر این است که شما یک اشتراک سه ماهه به قیمت ۳۷۵ هزار تومان بخرید. چون اگر سه اشتراک یک ماهه بخرید، قیمت نهایی برای شما ۴۵۰ هزار تومان تمام می‌شود. البته خوب می‌دانیم که قیمت ارز ثابت نمی‌ماند و ممکن است ماه بعد که خواستید یک اشتراک جدید بخرید، قیمت آن بیشتر شده باشد. بنابراین عاقلانه است که به سراغ اشتراک‌های طولانی مدت‌تری برویم.

 اشتراک پلی‌استیشن پلاس خود را از فروشگاه‌ معتبری خریداری کنید که قانونی بوده و پشتیبانی داشته باشد. تحویل آنی، گارانتی، و پشتیبانی شبکه‌های اجتماعی دارد. همچنین قیمت‌های رقابتی و بسیار مقرون به صرفه‌ای دارد و برای قیمت‌های بالاتر هم گزینه خرید اقساطی را در اختیار شما قرار می‌دهد. در صورتی که اولین بار است که کنسول یا اکانت پلاس خریداری می‌کنید، می‌توانید آموزش‌های مورد نیاز خود را در وب‌سایت GPort مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات