اپل احتمالا نسخه‌ای اقتصادی از ایرپاد پرو عرضه می‌کند

پنج‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
بنا به شایعات، اپل قصد دارد با معرفی نسخه‌ای جدید از ایرپادهای خود، تنوع این محصول پرطرفدار را افزایش دهد.
تبلیغات

پس از معرفی ایرپاد پرو در آبان ماه، اکنون ایرپادهای اپل در دو سری ایرپاد معمولی و ایرپاد پرو در دسترس هستند. حال شایعات پراکنده‌ای در مورد اضافه شده یک سری جدید به این دو مورد به گوش می‌رسد. به‌گفته‌ی وب‌سایت دیجی‌تایمز (Digitimes)، کوپرتینویی‌ها قصد دارند طی شش ماه آینده نسخه‌ی ارزان‌تری از ایرپاد پرو را با نام احتمالی ایرپاد پرو لایت (AirPods Pro Lite) معرفی کنند. چندی پیش مینگ چی کو که از تحلیل‌گران شناخته‌شده‌ی اپل محسوب می‌شود، ادعا کرده بود که اپل در نیمه‌ی نخست سال ۲۰۲۰ هدفون بی‌سیم جدیدی عرضه خواهد کرد؛ به‌احتمال‌قوی هر دوی این منابع به یک محصول اشاره دارند.

با این اوصاف بنظر می‌رسد اپل باتوجه به استقبال خوب کاربران از هدفون‌های بی‌سیم این شرکت، قصد دارد تنوع ایرپاد‌های خود را افزایش دهد و این محصول را در سه قیمت متمایز عرضه کند. به‌نظر می‌رسد نسخه‌ی جدید از نظر قیمتی بین ایرپاد ۲ با قیمت ۱۵۹ دلار و ایرپاد پروی ۲۴۹ دلاری جای خواهد گرفت.

به گزارش دیجی‌تایمز، تأمین‌کننده‌ی ایرپاد جدید اپل احتمالا شرکت تایوانی Universal Scientific Industrial خواهد بود و این مدل از طراحی موسوم به سیستم در یک پکیج یا SiP بهره خواهد برد. هنوز جزئیات بیشتری از ایرپاد جدید اپل فاش نشده است و مشخص نیست که در این محصول شاهد یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ایرپاد پرو یعنی حذف نویز محیطی خواهیم بود یا خیر.

باتوجه به این شایعات، انتظار می‌رود در اواسط سال جاری میلادی شاهد عرضه‌ی ایرپاد پروی اقتصادی باشیم؛ البته باتوجه به شرایط ایجاد شده در اثر شیوع جهانی ویروس کرونا و در پی آن کاهش ظرفیت تولید بسیاری از کارخانه‌های واقع در چین، ممکن است عرضه‌ی این محصول جدید کوپرتینونشین‌ها با تأخیرهایی همراه شود. بااین‌حال کارشناسان پیشینی کرده‌اند که سری پروی ایرپادهای اپل تا انتهای سال به سهمی ۴۰ الی ۵۰ درصدی از کل فروش ایرپاد خواهد رسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات