ویژگی‌های شرکت طراحی سایت از نگاه ایزی وب

شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
شرکت طراحی سایت ایزی وب با دریافت پنج تندیس از جشنواره‌ی وب ایران و بیش از ۱۴ سال تجربه، به شرکت‌های معتبری خدمات طراحی سایت ارائه کرده است.
تبلیغات

از دیگر خدمات دیجیتال مارکتینگ ایزی وب می‌توان به خدمات سئو، تولید محتوا، رپورتاژ آگهی، ایمیل مارکتینگ و تبلیغات گوگل اشاره کرد.

امروزه، داشتن وب‌سایت حرفه‌ای می‌تواند تأثیر مستقیمی بر رونق هر کسب‌و‌کاری بگذارد و انتخاب شرکت طراحی سایت اولین گام است. در انتخاب شرکت طراحی سایت، کیفیت، هزینه، زمان تحویل و خدمات پشتیبانی چهار عامل مهم است. در این مقاله، ایزی وب سعی می‌کند از نگاه خود ویژگی‌های مهم در انتخاب شرکت طراحی سایت را معرفی کند.

کیفیت در سوابق کاری و افتخارات کسب‌شده

سابقه‌ی کاری زیاد و اعتبار یکی از ویژگی‌های مهم در انتخاب شرکت طراحی سایت است. رزومه‌ی فعالیت و اعتبار شرکت را می‌توان براساس نمونه کارهایش برآورد کرد؛ ولی نباید از عوامل رقابتی مانند جشنواره‌های تخصصی طراحی سایت غافل شد. خوشبختانه جشنواره‌ی وب و موبایل ایران به‌صورت سالانه برگزار می‌شود و در یکی از بخش‌های آن، بهترین طراحی سایت‌ها از دیدگاه داوران و مردم تعیین می‌شود. کسب افتخار و عنوان در این جشنواره یا سایر جشنواره‌های بین‌المللی می‌تواند ملاک مناسبی برای کیفیت کار شرکت طراحی سایت باشد.

میزان رضایت مشتریان

امروزه، پایبندی و تعهد به قرارداد نقش پررنگی در انتخاب شرکت طراحی سایت دارد. تعهد در پایبندی به قرارداد مانند زمان تحویل پروژه، تعهد در کیفیت کار، تعهد در خدمات پس از فروش مانند پشتیبانی، توسعه‌پذیری ماژول‌ها و تأمین نیازمندی‌های آتی، تنها نمونه‌ای از انواع تعهدات شرکت طراحی سایت حرفه‌ای است. کافی است به مدیر IT یکی از مشتریان آن‌ها تلفن بزنید و سؤالات اساسی درباره‌ی عملکرد شرکت طراح سایت را پرس‌و‌جو کنید.

درصورتی‌که شرکت طراحی سایت صفحه‌ای با عنوان «گواهینامه حسن انجام کار» از مشتریان خود را در سایت داشته باشد، می‌توان این‌طور برداشت کرد که این شرکت طراحی سایت قابل‌اعتماد است.

ایزی وب

دانش فنی و تخصصی

ویژگی بعدی برای انتخاب شرکت طراحی وب‌سایت در نیروهای فنی و متخصصان آن نهفته است. تیم فنی شرکت طراحی سایت باید توانایی پاسخ‌گویی به انواع نیازهای پیچیده مشتریان را داشته باشد. با استفاده از سایت خود شرکت طراحی سایت و شبکه‌های اجتماعی متعلق به آن مثل لینکدین می‌توانید وارد صفحه‌ی «تیم ما» در سایت شرکت مدنظر شوید و رزومه‌ی کاری تیم فنی آن‌ها را بررسی کنید.

خلاقیت و سرعت سایت

در طراحی سایت، خلاقیت و نوآوری، زیبایی (UI)، تجربه‌ی کاربری (UX) و طراحی منحصر‌به‌فرد در عین سادگی، حس اعتماد و تحسین را به بازدیدکنندگان شما انتقال می‌دهد و باعث معروفیت سایت و برند شما خواهد شد.

یکی دیگر از عوامل مهم در طراحی سایت سرعت بارگذاری سایت است. شرکت طراحی سایت باید تضمین کند سایت شما در زمان تحویل، حداقل نمره‌ی ۷۰ از ۱۰۰ را از سایت GTMETRIX دریافت کند. این ویژگی یکی از عوامل مهم در رتبه‌بندی سایت در گوگل است.

ایزی وب

طراحی سایت ریسپانسیو

جالب است بدانید ۷۵ درصد بازدید از سایت‌ها ازطریق موبایل است؛ یعنی سایت شما باید در کامپیوتر و تبلت و تلفن‌همراه به‌صورت صحیح نمایش داده شود و سایت مشتریان آن‌ها را با موبایل مشاهده کنید.

مهم‌ترین کار: فرم درخواست پروژه را پر کنید

تا اینجای مقاله بیشتر از جنبه‌ی کیفیت به موضوع پرداخته‌ایم. در شرکت‌های معتبر طراحی سایت، در ابتدا از مشتری می‌خواهند فرم نیازسنجی را پر کند. این فرم به تمام جنبه‌ها و نیازها در طراحی سایت مشتری توجه کرده است. براساس این فرم، شرکت طراحی سایت می‌تواند هزینه و زمان دقیق طراحی سایت را به شما اعلام کند. البته ما این فرم ویژه را به‌عنوان هدیه به شما تقدیم می‌کنیم. روی این لینک کلیک کنید تا این فایل ارزشمند و رایگان به ایمیل شما ارسال شود.

هزینه‌ی طراحی سایت

کیفیت و زمان تحویل و توقع مشتری در میزان هزینه‌ی طراحی سایت تأثیرگذار است. اگر سایت باکیفیتی در زمان کوتاهی بخواهید، قطعا هزینه انجام پروژه افزایش خواهد یافت. همچنین، توجه به زمان تحویل سریع و ارزان‌بودن هزینه، می‌تواند تأثیر منفی بر کیفیت کار داشته باشد. اگر طراحی سایت شما با کیفیت، اما با هزینه‌ی ارزان انجام شود، عملا برای شرکت طراح سایت ارزش مادی ندارد و از اولویت کاری او خارج می‌شود؛ درنتیجه زمان انجام پروژه بسیار طولانی خواهد شد.

وقتی پیشنهاد قیمت شرکت طراحی سایت را بررسی می‌کنید، حتما به زمان انجام کار و ارتباط مستقیم آن با کیفیت توجه کنید. پیشنهاد طراحی سایت با هزینه‌ی ارزان و در زمان کوتاه به‌طور حتم به‌معنی کیفیت نه‌چندان مناسب در اجرا خواهد بود. بین زمان تحویل سایت و هزینه یکی را انتخاب کنید؛ ولی هیچ‌گاه کیفیت را فدای دو عامل دیگر نکنید.

رعایت اصول سئو

تا چندی پیش، طراحی سایت صرفا کالایی لوکس برای کسب‌و‌کارها تلقی می‌شد؛ اما امروزه اکثر کسب‌و‌کارها با هدف کسب درآمد و برندینگ ازطریق قرارگرفتن در صفحه‌ی اول گوگل با استفاده از سئو (SEO) یا سایر ابزارهای دیجیتال مارکتینگ سایت طراحی می‌کنند. شرکت طراحی سایت باید استانداردهای اولیه‌ی سئو سایت را پیاده‌سازی کرده باشد. در‌صورتی‌که این شرکت توانایی ارائه‌ی خدمات حرفه‌ای سئو از ۰ تا ۱۰۰ را البته در قالب قراردادی جداگانه داشته باشد، انتخاب این شرکت برای توسعه‌ی کسب‌و‌کار شما بهتر خواهد بود.

امنیت و راهبری آسان

عوامل امنیتی برای تمام وب‌سایت‌ها، به‌ویژه در طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت سازمانی بسیار مهم است. شرکت طراحی سایت باید براساس آخرین استانداردهای امنیتی از کدنویسی هسته‌ی نرم‌افزار تا پلاگین‌ها و ماژول‌ها را به‌روزرسانی کند. همچنین، پنل مدیریت سایت باید ساده و کاربری آن راحت باشد؛ به‌طوری‌که مدیر سایت بدون داشتن دانش برنامه‌نویسی بتواند مدیریت سایت را انجام دهید.

خدمات دیجیتال مارکتینگ

شرکت طراحی سایت معتبر باید بتواند به مشتریان خود در استفاده از سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ ارائه خدمت کند. مطمئنا استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای مشتریان بسیار سودمند و برگ برنده‌ی آن‌ها در رقابت با رقبایشان خواهد بود؛ زیرا این خدمات اندازه‌گیری‌شدنی و هدفمند و مقرون‌به‌صرفه‌تر از تبلیغات سنتی است.

خدمات نگه‌داری و پشتیبانی

یکی از ضروری‌ترین و مهم‌ترین دغدغه‌های صاحبان مشاغل و کسب‌و‌کارهای اینترنتی، کسب اطمینان از خدمات نگه‌داری و پشتیبانی با کیفیت به‌شمار می‌رود که رفع مشکلات فنی، ایجاد تغییرات در کدنویسی صفحات وب، افزودن قابلیت‌ها و امکانات جدید در سایت، بازطراحی، بهینه‌سازی و سئو سایت، نگه‌داری و پشتیبانی سایت به‌عنوان خدمات نگه‌داری و پشتیبانی سایت در نظر گرفته می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات