اپلیکیشن جدید اسنپ فود به آپدیت نیاز ندارد

پنج‌شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
اپلیکیشن جدید اسنپ‌فود با ویژگی‌های جدید و بدون نیاز به آپدیت برای تمام پلتفرم‌ها رونمایی شد.
تبلیغات

اسنپ‌‌فود امروز با برگزاری رویدادی، اپلیکیشن جدیدش را رونمایی کرد. اپلیکیشن جدید اسنپ‌فود درمقایسه‌با نسخه‌‌ی پیشین به‌طورکلی متحول شده و دیگر به به‌روزرسانی نیازی ندارد. در نسخه‌ی جدید اپلیکیشن اسنپ‌فود، امکان داشتن «سبد خرید» برای سفارش از چند محل متفاوت و بازسفارش و تحویل در محل رستوران اضافه شده‌اند.

مهراد عبدالرزاق، رئیس هیئت‌مدیره‌ی اسنپ‌فود، اعلام کرد این شرکت روزانه ۹۰ هزار تراکنش دارد و ۶ تا ۸ هزار سفارش سوپرمارکت دریافت می‌کند. وی از آمار ۳۵ درصدی بازار دلیوری در پلتفرم‌های آنلاین خبر داد. سعید لطفی، مدیرعامل اسنپ‌فود، از همکاری با تعداد ۶ هزار رستوران و وندور در تهران خبر داد. این در حالی است که به‌گفته‌ی وی، نزدیک به ۲۰ هزار رستوران در تهران فعالیت می‌کنند و این آمار نشان می‌دهد بازار بزرگ‌تر از سطح تصور است. مدیران اسنپ‌فود اعتقاد دارند بازار سفارش غذا در سال‌های آینده دوبرابر خواهد شد.

۲۲ مهر، شورا و مرکز ملی رقابت اسنپ‌فود را به‌دنبال شکایت چیلیوری به انحصارطلبی محکوم کرد. البته اسنپ‌فود دراین‌باره درخواست تجدیدنظر کرد و درنهایت نیز، چند روز پیش رأی نهایی به‌نفع چیلیوری صادر و اسنپ‌فود به پرداخت جریمه‌ی یک‌میلیارد‌ریالی محکوم شد. عبدالرزاق در واکنش به سؤالی در‌این‌باره گفت:

ما به رأی شورای رقابت به‌عنوان مرجع ذی‌صلاح در کشور احترام می‌گذاریم؛ اما اولین رقیبمان خودمان هستیم و قصد داریم خدماتمان را بهتر از قبل ارائه دهیم. در روند فعالیتمان اشتباهاتی مرتکب شده‌ایم و در ساختار اهداف اولویت‌بندی درستی نداشتیم. درواقع، سلاطین اشتباه‌کردن بودیم؛ اما اگر رقبا تیم بهتری داشتند، الان جای ما عوض شده بود.

زومیت پیش‌تر پرونده‌ی ادعای انحصارطلبی اسنپ‌فود را بررسی کرده بود که می‌توانید گزارش آن را از این لینک مطالعه کنید.

snapp food / اسنپ فود

به‌نظر می‌رسد اسنپ‌فود از دردسرهای جدید ایجادشده با اجرایی‌شدن رمز پویا جان سالم به‌در برده است. به‌گفته‌ی عبدالرزاق، اگر سیاست اولیه‌ی بانک مرکزی دراین‌زمینه اجرایی شده بود، قطعا مشکلات جدی برای کسب‌وکارها ایجاد می‌شد. وی اضافه کرد:

بیش از ۹۴ درصد کاربران ما آنلاین پرداخت می‌کنند و معمولا روزی ۸ هزار تماس ورودی به مرکز تماس اسنپ‌فود می‌شود که در روز اجرایی‌شدن رمز پویا، این عدد به ۱۷ هزار تماس رسید.

علیرضا صادقی‌پور، مدیر محصول اسنپ‌فود، به زومیت گفت ۹۰ درصد سفارش‌های آن‌ها ازطریق موبایل ثبت می‌شود؛ به‌همین‌دلیل، تلاش بیشتری برای به‌روزرسانی نسخه‌ی موبایلی شده و نسخه‌ی دسکتاپ عقب‌تر است.

در‌حال‌حاضر‌، نسخه‌ی موبایل و وب‌اپلیکیشن یکی شده و تا دو ماه آینده، نسخه‌ی دسکتاپ هم تغییرات دیگر نسخه‌ها را به خود خواهد دید.

به‌گفته‌ی او، نیازنداشتن به آپدیت اپلیکیشن اسنپ‌فود برای مجموعه مزیت به‌حساب می‌آید؛ چراکه به‌روزرسانی هر نسخه از اپلیکیشن بیش از ۳۰۰ میلیون تومان هزینه برای شرکت در پی داشت که اکنون این هزینه می‌تواند صرف گسترش و توسعه‌ی خدمات شود.

لطفی در پاسخ به خبرنگار زومیت درباره‌ی تعداد رستوران‌های طرف قرارداد با این شرکت گفت:

تعداد رستوران‌های طرف قرارداد ما چهار برابر رقیبمان است؛ یعنی رقیب ما با ۴،۰۰۰ رستوران کار می‌کند و ما با ۱۴،۰۰۰ رستوران.

عبدالرزاق اعلام کرد درحال‌حاضر، مهم‌ترین مشکل پیش روی اسنپ‌فود گسترش و توسعه‌ی محصولات این شرکت است؛ به‌گونه‌ای‌ که بتوانند خدماتشان را نیز با همین اندازه و کیفیت حفظ کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات