گلکسی فولد 2 احتمالا همراه با S Pen عرضه می‌شود

پنج‌شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
احتمالا سامسونگ قصد دارد نسل دوم گلکسی فولد را به‌همراه قلم S Pen عرضه کند.
تبلیغات

در چند روز اخیر، شایعات مختلفی درباره‌ی نسخه‌ی بعدی گلکسی فولد سامسونگ به‌گوش رسیده است. اگر این شایعات حقیقت داشته باشند، شاهد ویژگی‌های جدید و خیره‌کننده‌ای در این گوشی خواهیم بود. پس از شایعه‌ای که چند روز پیش درباره‌ی قرارگیری دوربین سلفی در زیر صفحه‌نمایش اصلی مطرح شد، حال شایعه‌ی جالب‌ دیگری از این گوشی سامسونگ شنیده می‌شود. طبق توییت جدید مکس وینباخ، یکی از توسعه‌دهندگان XDA و خوش‌سابقه‌ در افشای اطلاعات‌، در نسل دوم گوشی تاشو سامسونگ یکی از ویژگی‌های نمادین سری گلکسی نوت، یعنی S Pen، وجود خواهد داشت.

این موضوع با‌توجه‌به ابعاد صفحه‌نمایش این گوشی تاشو کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد. طبق شایعات، گلکسی فولد ۲ از صفحه‌نمایشی ۷/۷ اینچی بهره خواهد برد که از اندازه‌ی صفحه‌نمایش گلکسی نوت ۱۰ پلاس حدود یک اینچ بیشتر است. همین امر این گوشی را به گزینه‌ای بسیار مناسب برای استفاده از قابلیت‌های S Pen تبدیل می‌کند.

طبق اطلاعات منتشرشده‌، قرار است قلم S Pen برای به‌کارگیری در گلکسی فولد ۲ کاملا بازطراحی شود. این موضوع احتمالا به حساسیت بسیار زیاد صفحه‌نمایش گلکسی فولد دربرابر خط‌و‌خش مربوط می‌شود. هنوز مشخص نیست سامسونگ در گوشی تاشو بعدی خود همانند گلکسی Z فلیپ از صفحه‌نمایش UTG (شیشه‌ی فوق‌نازک) استفاده خواهد کرد یا صفحه‌نمایش پلاستیکی به‌کار‌رفته در نسل اول گلکسی فولد را حفظ می‌کند.

شایعه گلکسی فولد 2

در توییت مذکور، ادعا شده است گلکسی فولد ۲ از همان مجموعه دوربین‌های گلکسی اس ۲۰ پلاس استفاده خواهد کرد. با این اوصاف، در این گوشی دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین ۶۴ مگاپیکسلی تله‌فوتو، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید و حسگر مدت پرواز سه‌بعدی را شاهد خواهیم بود. به‌گفته‌ی این منبع، صفحه‌نمایش واقع‌شده در سمت بیرونی این گوشی از نوع Infinity-V با شیار بسیار کوچکی در بالا برای دوربین سلفی و صفحه‌نمایش اصلی از دوربین سلفی در زیر صفحه‌نمایش برخوردار خواهد بود؛ البته احتمال استفاده از روزنه در صفحه‌نمایش نیز وجود دارد.

این منبع درادامه اشاره می‌کند در ساخت گوشی تاشو بعدی کره‌ای‌ها از مواد باکیفیتی نظیر استیل ضدزنگ و سرامیک استفاده خواهد شد. همچنین، پنج گزینه‌ی مختلف برای انتخاب رنگ شامل آبی، نقره‌ای، طلایی، صورتی و مشکی پیش روی خریداران قرار خواهد داشت و طبق شایعات، سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات