پیکاپ هنسی جی ام سی Goliath 700 رونمایی شد

پنج‌شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
هنسی از نسخه‌ی تقویت شده‌ی جی‌ام‌سی سیرا دنالی با نام Goliath 700 رونمایی کرد. این خودرو ۷۰۰ اسب‌بخار قدرت دارد و از موتور ۶.۲ لیتری V8 استفاده می‌کند.
تبلیغات

هنسی از پکیج تیونینگ جدید خود با نام Goliath 700 برای جی‌ام‌سی سیرا و شورولت سیلورادو رونمایی کرد.  قیمت پایه‌ی از ۵۴ هزار و ۷۰۰ دلار شروع می‌شود. با نصب پکیج Goliath 700 روی جی‌ام‌سی سیرا دنالی قدرت موتور ۶.۲ لیتری V8 جی‌ام‌سی به ۷۰۰ اسب‌بخار افزایش پیدا می‌کند. روی این موتور یک سوپرشارژر بزرگ با حجم ۲.۹ لیتر نیز نصب می‌شود. هنسی بخش‌های دیگر مانند میل‌سوپاپ، دسته شاتون‌ها و مسیر هوای موتور را نیز تقویت کرده است. درنتیجه‌ی این تغییرات، این پیکاپ دودیفرانسیل می‌تواند سرعت خود را در ۴.۳ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند. هنسی محصول خود را با ضمانت ۳ ساله یا کارکرد حدود ۶۰ هزار کیلومتر به مشتریان عرضه می‌کند. 

هنسی به جز قدرت بالا پکیج آفرود Stage 1 را نیز روی جی‌ام‌سی سیرا دنالی نصب کرده است. این پکیج شامل کیت افزایش ارتفاع، تایرهای آفرود ۳۵ اینچی و رینگ‌های ۲۰ اینچی هنسی است. برای Goliath 700 یک سپر جلوی مخصوص آفرودی نیز طراحی شده که روی آن یک چراغ LED به‌صورت یکپارچه به چشم می‌خورد. 

Hennessy Goliath 700 GMC
Hennessy Goliath 700 GMC
Hennessy Goliath 700 GMC
Hennessy Goliath 700 GMC
Hennessy Goliath 700 GMC
Hennessy Goliath 700 GMC
Hennessy Goliath 700 GMC
Hennessy Goliath 700 GMC
Hennessy Goliath 700 GMC

در صورتی که این موارد برای خریداران Goliath 700 کافی نباشد هنسی یک سری تجهیزات سفارشی را نیز برای این خودرو در نظر گرفته است. تودوزی الماسی با نشان Goliath ، ترمزهای برمبو، سیستم اگزوز اسپرت کت‌بک، سپر عقب ، کاپوت، پوشش جای بار تاشونده برقی و پله‌ی جانبی تا شونده برقی از این موارد هستند. 

همان‌طور که انتظار می‌رفت انجام همه‌ی این تغییرات هزینه‌ی زیادی دارد برای همین هنسی این امکان را به خریداران خود داده تا پکیج‌های مختلف را جداگانه برای خودروی خود سفارش دهند. اصلی‌ترین پکیج قطعا مربوط به تقویت موتور است که به‌تنهایی ۲۶ هزار و ۹۵۰ دلار قیمت دارد. پکیج آفرود نیز به قیمت ۱۴ هزار و ۹۵۰ دلار عرضه می‌شود و امکان خرید تک تک اجزای آن به‌صورت جداگانه وجود دارد. در صورت سفارش همه‌ی تجهیزات، قیمت این پکیج تا ۳۲ هزار و ۹۵۰ دلار افزایش پیدا می‌کند. 

در صورتی که همه‌ی تجهیزات و پکیج‌ها را برای جی‌ام‌سی سیرا سفارش دهیم قیمت نهایی Goliath 700 به ۷۴ هزار و ۸۵۰ دلار می‌رسد که تقریبا با یک فورد F-150 راپتور ۲۰۲۰ برابری می‌کند. حال اگر قیمت این پکیج را به قیمت پایه‌ی یک جی‌ام‌سی سیرا دنالی اضافه کنید به‌راحتی قیمت خودرو از مرز ۱۰۰ هزار دلار نیز عبور خواهد کرد. 

به‌گفته‌ی جان هنسی، مؤسس و مدیر شرکت هنسی:

تقاضا برای ارتقا و تیونینگ پیکاپ‌های لوکس همیشه بالا است. یک وانت واقعی باید قدرت بالایی هم داشته باشد و Goliath 700 دقیقا این خواسته را برآورده می‌کند. ما یک پکیج افزایش قدرت کامل را با ضمانت مناسب و لذت رانندگی بالا در جاده و خارج جاده ارائه می‌دهیم.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات