طراحی سایت حرفه‌ای وردپرس با ایران سایت

چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
همان‌طور که می‌دانید این روزها بازار طراحی وب سایت برای دیده شدن در دنیای وب، معرفی یک کسب‌و‌کار یا برند همچنین افزایش فروش محصولات و ارائه خدمات، داغ است.
تبلیغات

امروزه کمتر کسب‌و‌کاری را می‌توان پیدا کرد که دارای وب سایت نباشد. طراحی وب سایت می‌تواند کمک کند تا شما کسب‌و‌کار خود را به کاربران دنیای وب معرفی کنید و به مرور زمان آن را بزرگتر کنید. اما وب‌سایت‌ها به روش‌های گوناگونی طراحی و پیاده‌سازی می‌شوند؛ به‌گونه‌ای که هر وب سایتی را می‌توان با زبان‌های مختلف برنامه‌نویسی طراحی و پیاده‌سازی کرد. یکی از این زبان‌های برنامه‌نویسی که با استفاده از آن می‌توان وب سایتی را طراحی کرد زبان برنامه‌نویسی PHP است که اصولا برای طراحی سایت‌ وردپرس از این زبان برنامه‌نویسی استفاده می‌کنند. یکی از شرکت‌هایی که در زمینه طراحی سایت وردپرس، فعالیت می‌کند شرکت ایران سایت است که بیش از ۲۲ سال دراین‌زمینه تجربه دارد.

طراحی سایت وردپرس و مزایای آن

ایران سایت

طراحی سایت وردپرس با استفاده از CMS رایگان وردپرس که بسیار قدرتمند است انجام می‌شود. همان‌طور که اشاره کردیم این سیستم مدیریت محتوا با زبان برنامه‌نویسی PHP طراحی و پیاده‌سازی شده است. CMS وردپرس یا سیستم مدیریت محتوا، دارای مزیت‌های زیادی است که از مزایای آن می‌توان به رایگان و Open Source بودنش اشاره کرد. به‌گونه‌ای که تنها با نصب این CMS بدون اینکه مبلغی برای آن پرداخت کنید می‌توانید یک وب سایت داشته باشید و علاوه‌بر این اگر زبان برنامه‌نویسی PHP را نیز بلد باشید می‌توانید با تغییر در کدنویسی این CMS برخی از بخش‌های آن را تغییر دهید چراکه CMS وردپرس کاملا Open Source یا منبع باز است به‌گونه‌ای که شما به تمامی کدهای آن دسترسی کامل دارید و به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را تغییر دهید. بنابراین با چنین مزیت‌هایی که CMS وردپرس در اختیار کاربران دنیای وب قرار می‌دهد کاربرانی که به علم برنامه‌نویسی واقف نباشند یا بودجه‌ کافی نداشته باشند تا سفارش طراحی سایت به‌صورت اختصاصی را بدهند به‌راحتی می‌توانند از این CMS استفاده کنند. درضمن باید اشاره کنیم که این سیستم مدیریت محتوا برای اینکه داده‌ها و اطلاعات را ذخیره کند از پایگاه داده MySQL استفاده می‌کند. یعنی تمامی مقالات، اخبار و داده‌های کاربران وب سایت وردپرس شما در این پایگاه داده ذخیره می‌شود.

یکی دیگر از مزایای طراحی سایت وردپرس این است که CMS آن به‌راحتی از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند بنابراین لازم نیست از این لحاظ نگران باشید که نتوانید متوجه شوید که در بخش‌های مختلف آن باید چه کاری انجام دهید چراکه کار با پنل مدیریت این وب سایت خیلی آسان است. از این‌رو کاربرانی که هیچ تخصصی دراین‌زمینه نداشته باشند نیز می‌توانند به‌راحتی با پنل مدیریت این نوع وب سایت کار کنند. این سیستم مدیریت محتوا به‌حدی ساده طراحی و پیاده‌سازی شده است که هیچ کاربری در آن به مشکل برنخواهد خورد به‌گونه‌ای که با وارد شدن به آن به تمامی بخش‌های این وب سایت دسترسی آسانی دارد و می‌تواند هر نوع تغییری که دوست دارد را به آسانی در آن لحاظ کند از این‌رو است که سیستم مدیریت محتوای وردپرس میزان UX بالایی در بین کاربران وب دارد. UX یا User Experience به‌معنای تجربه کاربری است. درصورتی‌که کاربران در یک وب سایت گیج و سردرگم نشوند و به تمامی بخش‌های آن به‌راحتی دسترسی داشته باشند به این معنا است که آن وب سایت دارای UX یا تجربه کاربری بالایی است. CMS وردپرس نیز به دلیل دسترسی آسانی که برای کاربران به تمامی بخش‌های وب سایت فراهم می‌کند موجب می‌شود کاربران از اینکه با این CMS کار می‌کنند لذت ببرند از این‌رو رتبه UX یا تجربه کاربری آن بالا است.

طراحی سایت وردپرس با رتبه بالا در موتورهای جست‌وجو

با وجود تمامی مزایایی که طراحی سایت وردپرس دارد به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای توسعه کسب‌و‌کار خود و مطرح شدن در دنیای وب به سراغ طراحی سایت وردپرس بروید. طراحی سایت وردپرس علاوه‌بر تمامی مزایایی که دارد در مدت زمان کوتاهی با هزینه مقرون‌به‌صرفه‌ طراحی و اجرا می‌شود. بنابراین می‌توانید با سفارش طراحی سایت وردپرس به شرکت بزرگ ایران سایت در مدت زمان کوتاهی با پرداخت هزینه‌ای مناسب برای کسب‌و‌کار خود یک وب سایت داشته باشید. شرکت ایران سایت علاوه‌بر ارائه خدمات طراحی سایت وردپرس به مشتریان خود، خدمات سئو یا بهینه‌سازی وب سایت را نیز به ارائه می‌دهد. بنابراین پس از اتمام فرایند طراحی سایت وردپرس، مهندسین و کارشناسان ایران سایت جهت بالا آوردن رتبه وب سایت شما در موتورهای جست‌وجو به‌ویژه گوگل از اصول و تکنیک‌های تخصصی سئو در آن استفاده می‌کنند. تا پس از مدت زمان کوتاهی وب سایت شما در لینک‌های اول صفحه اول گوگل قرار بگیرد. بنابراین می‌توانید با اطمینان خاطر طراحی سایت وردپرس و بهینه‌سازی آن را به شرکت ایران سایت بسپارید.

ایران سایت

درصورتی‌که به‌دنبال بهترین شرکت طراحی وب سایت جهت طراحی سایت وردپرسی به‌صورت حرفه‌ای و با اصول سئو هستید می‌توانید از طریق شماره تماس ۸۸۸۸۴۶۵۰-۰۲۱ با کارشناسان ایران سایت تماس بگیرید و از طریق آدرس وب سایت www.iransite.com  نمونه‌کارهای قدرتمند در زمینه‌های مختلف را مشاهده کنید. مجموعه ایران سایت یکی از بهترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های طراحی سایت بوده که دارای پرسنل متخصص و مجرب است. ایران سایت نه‌تنها از متدها و تکنیک‌های حرفه‌ای جهت طراحی وب سایت وردپرس برای شما استفاده می‌کند بلکه با اصول سئو، رتبه وب سایت شما را به‌صورت چشم‌گیری در گوگل افزایش می‌دهد تا به‌راحتی در دنیای وب دیده شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات