خرید آپارتمان در اختیاریه و جستجوی ملک در تهران با املاک دلتا

چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
اگر به خرید خانه در اختیاریه فکر می‌کنید و می‌خواهید از تمامی جوانب خرید آپارتمان در اختیاریه مطلع شوید، می‌توانید از طریق اپلیکیشن و سایت املاک دلتا از قیمت به‌روز املاک آگاه شوید.
تبلیغات

اختیاریه از جمله‌ی محلات اعیانی ‌نشین در شمال شرق شهر تهران است که از نظر دسترسی و همچنین مکانی موقعیت ایده‌آلی دارد.

یکی از  محلات قدیمی تهران که در شمال شرق شهر واقع شده، اختیاریه نام دارد. اختیاریه با قرار گرفتن در شمال محله‌ی دروس و دسترسی خوبی به خیابان‌های اصلی و یکی از معدود بزرگراه‌های شمال شرق تهران دارد. اختیاریه نام محله‌ای است که از شمال به بزرگراه طبقاتی صدر و از جنوب به خیابان شهید کلاهدوز یا دولت سابق محدود شده است. مرز شرقی محله‌ی اختیاریه خیابان پاسداران (سلطنت آباد) تا میدان نوبنیاد (تقاطع بزرگراه صدر با پاسداران) بوده و از غرب نیز این محله به بلوار کاوه محدود می‌شود.

برای خرید آپارتمان در اختیاریه یا اجاره آپارتمان در اختیاریه و آشنایی بیشتر با قدمت این محله بهتر است نگاهی به تاریخ شکل‌گیری محله‌ی اختیاریه داشته باشیم. در دوران قاجاریه خبری از محله‌ای با نام اختیاریه نبود، چراکه این محله جزوی از محله‌ی دروس به شمار می‌رفت و حسین‌آباد خوانده می‌شد تا اینکه محمدشاه قاجار زمین‌های مربوط به این محله را محمودخان واگذار کرد. چهار و نیم دانگ از این زمین‌ها به غلامحسین غفاری از بزرگان قاجار و وزیرجنگ و رئیس دفتر احمدشاه قاجار واگذار شد. این زمین‌ها بعد‌ها نام اختیاریه به خود گرفت، چراکه لقب غلامحسین غفاری، صاحب اختبار بود و همین موضوع باعث نام‌گذاری محله‌ی مورد نظر با نام اختیاریه‌ شد.

محله‌ی اختیاریه با قرار گرفتن در منطقه‌ی شمال شرق تهران منطقه‌ای دنج و اعیان نشین به شمار می‌رود که اغلب بافت آن را آپارتمان‌ها و ویلاهای مسکونی تشکیل داده‌اند؛ البته بخشی از خیابان‌های اصلی به ساختمان‌های خدماتی و تجاری اختصاص یافته که این موضوع اجتناب‌ناپذیر است. از جمله‌ی خیابان‌های خوب این منطقه باید به دیباجی اشاره کرد که وجود درختان تنومند در دو سوی خیابان باعث شده تا گذرهای این منطقه جلوه‌ای زیبا داشته باشند.

اختیاریه از نظر دسترسی نیز موقعیت مناسبی دارد، بطوریکه دسترسی دو بزرگراه صدر و صیاد شیرازی در کنار چند ایستگاه تاکسی در ابتدا و انتخاب خیابان کلاهدوز باعث شده تا ساکنین این خیابان از این نظر وضعیت خوبی داشته باشند. همچنین باید به وجود ایستگاه متروی قلهک در تقاطع خیابان شریعتی و دولت نیز اشاره کرد. اختیاریه برای خرید یا اجاره‌ی آپارتمان به منظور سکونت، گزینه‌ی مناسبی است. البته برای جستجوی املاک در منطقه‌ی اختیاریه، مراجعه به مشاوران امری ضروری است، چراکه کوچه‌ها و خیابان‌های مختلف این منطقه قیمت متفاوتی دارند.

دلتا معتبرترین پلتفرم خرید و اجاره خانه و آپارتمان در تهران و شهرستان‌ها 

اگر فقط یک بار در طول زندگی تان خانه خریده باشید یا اجاره کرده باشید ، اگر از مشاوران دلتا بهره نبرده باشید ، حداقل یک بار با این مرکز تماس گرفته اید. استفاده از عنوان معتبرترین یک شعار با روحیه ی استارتاپی نیست و این اعتبار ریشه در بیش از ۴۰ سال فعالیت تخصصی و مداوم دارد . خرید خانه و اجاره آپارتمان در محله سهروردی شمالی ، به دلیل خاص بودن این منطقه به لحاظ دسترسی و سطح کیفیت زندگی در این محله ، همیشه شرایطی را ایجاد کرده که اعتماد به مشاوران املاک ، سخت ترین تصمیم مراجعه کنندگان باشد اما دلتا با دارا بودن بیشترین نرخ رضایت عمومی مراجعه کنندگان از خدمات این مرکز ، ادبیات جدیدی را در دنیای خرید و فروش و اجاره املاک در تهران و سایر شهرستان‌ها ایجاد کرده است. ادبیات خرید و فروش در دلتا مرزهای این کار را جا‌به‌جا کرده و امروز دلتا به‌عنوان یک مشاور امین کنار خریداران یا متقاضیان خدمات شناخته می‌شود و این مهم جز با اصالت و تمرکز بر نگاه حمایتی به مهم ترین سرمایه اقتصادی زندگی شهروندان که خرید خانه یا فروش خانه تلقی می‌شود ، محقق نمی شد.

 وب سایت دلتا به‌عنوان اولین سامانه یکپارچه ی جستجوی ملک با بهره از مشاوران مجرب و متخصص در کوتاه‌ترین زمان ممکن از تصمیم شما تا آخرین مرحله خرید آپارتمان در کنار شما است تا به بهترین شکل ممکن شما را به‌عنوان یک مشاور حقیقی همراهی کند.

برای مشاوره می‌توانید از طریق تلفن ۰۲۱۸۶۸۶ با مشاوران املاک دلتا برای خرید، اجاره، فروش آپارتمان در تهران و دیگر شهرهای ایران مشورت کنید.

مجله‌ی دلتا برای خرید خانه و هزاران چیز دیگر

سایت املاک دلتا علاوه ‌بر اینکه محلی برای واردکردن آگهی‌ و جست‌وجوی ملکی است، به‌عنوان مجله‌ ملکی و هزاران چیز دیگر ایفای نقش می‌کند.

مجله دلتا با مطالب مفید و متنوع در بخش‌های دکوراسیون، سلامتی، نکات حقوقی ، اخبار مسکن، محله گردی، آشپزی، مد و زیبایی، گردشگری می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد.

می‌توانید از اشتراک رایگان این مجله بهره‌مند شوید. همچنین می‌توانید اپلیکیشن مجله دلتا را از Google Play و iApps دانلود کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات