درخواست تاکسی سبز و زرد از طریق اپلیکیشن تپسی فراهم شد

سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
تپ‌سی قابلیت جدیدی به اپلیکیشن خود اضافه کرده که با استفاده از آن می‌توان برای سفر شهری تاکسی زرد یا سبز درخواست کرد.
تبلیغات

تپ‌سی با امضای قراردادی با سازمان تاکسیرانی، امکان استفاده از تاکسی‌های زرد و سبز را برای کاربرانش فراهم کرد. از این پس کاربران تپ‌سی می‌توانند برای سفر درون شهری خود، تاکسی زرد یا سبز درخواست کنند. با امضای این قرارداد و ​​صدور مجوز فعالیت تاکسی‌های شهری در سامانه تپسی، در حال حاضر بخش بزرگی از تاکسی‌های شهری در سامانه تپسی ثبت‌نام کرده و مشغول فعالیت هستند.

درنتیجه افزوده شدن سرویس درخواست تاکسی به اپلیکیشن تپسی، آن دسته از مسافرانی که به هر دلیل، مانند وارد شدن به محدوده طرح ترافیک در طول روز، مایل به استفاده از تاکسی‌های زرد و سبز هستند، می‌توانند به‌صورت اختصاصی برای این دسته از تاکسی‌ها درخواست سفر دهند.

سرویس درخواست تاکسی، یکی از مجموعه قابلیت‌های جدیدی است که تپسی به‌تازگی از آن‌ها رونمایی کرده است. پیش از این نیز علاوه بر تغییر هویت بصری و بهبود معماری اپلیکیشن، باشگاه مشتریان تپسی با عنوان «سفینه تپسی» به کاربران این شرکت ارائه شده بود.

در ادامه تغییرات تپسی، این مجموعه، اپلیکیشن جدید خود برای کاربران سیستم‌عامل iOS را نیز معرفی کرده است. در اپلیکیشن جدید iOS، تمامی قابلیت‌ها و سرویس‌های اضافه شده پس از تغییرات اخیر تپسی، به چشم می‌خورند.

از جمله تغییرات اپلیکیشن مسافر تپسی برای کاربران سیستم‌عامل iOS می‌توان به افزوده شدن باشگاه مشتریان، بهبود سرویس لاین، سرویس جدید درخواست تاکسی و البته تغییرات هویت بصری و معماری اپلیکیشن در جهت تسهیل استفاده از این اپلیکیشن نام برد.

گفتنی است، پس از اعمال محدودیت‌های شرکت اپل برای اپلیکیشن‌های ایرانی و از دسترس خارج شدن این اپلیکیشن‌ها، تیم تپسی برای جبران این محدودیت، نسخه تحت وب اپلیکیشن را ارائه داده بود. نسخه تحت وب تپسی دارای قابلیت‌های مشابه اپلیکیشن موبایلی است و کاربرانiOS می‎توانند سرویس‌های مشابه اپلیکیشن را دریافت کنند.نسخه‌ی جدید iOS تپ‌سی از طریق فروشگاه‌های اپلیکیشن داخلی در دسترس کاربران قرار گرفته و در صورتی که کاربران قادر به استفاده از این اپلیکیشن نباشند، می‌توانند همچنان از نسخه‌ی تحت وب استفاده کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات