پوشش زنده ویدیویی و متنی رویداد سوار ابرها ۹۸ [تمام شد]

یک‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷
مطالعه 1 دقیقه
ابر آروان در چهارمین رویداد سالانه خود با نام سوار ابرها در حوزه‌ی فناوری‌ ابری قصد دارد از آخرین و جدید‌ترین محصولات این شرکت رونمایی کند. این رویداد در رویال هال، هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار می‌شود.
تبلیغات

ابر آروان در سوار ابرهای امسال و با حمایت بانک پاسارگاد و هلدینگ فناپ، در کنار اشتراک دستاوردهای محصولی و توسعه‌های زیرساختی خود، به بیان طراحی، پیچیدگی‌های فناوری و دانش به‌روز حوزه‌ی ابری خواهد پرداخت. پیرو صحبت‌های انجام شده، ابر آروان قصد دارد در بخش‌هایی از این رویداد به چشم‌انداز ابری، سکوی آرزوهای بلندپروازانه و فرهنگی که پشتوانه‌ی تمام این آرزوها است، بپردازد.

رویداد سوار ابر‌ها یکی از جذاب‌ترین رویداد‌های فناوری در داخل ایران است. این رویداد با حضور توسعه‌دهندگان و کسب‌وکار‌های مختلف، بیش از گذشته رنگ‌ و بوی فناوری به خود گرفته است. به رسم سال‌های گذشته، رویداد به‌صورت ویدیویی و زنده پخش خواهد شد که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید اما برای علاقه‌مندان، زومیت به‌صورت زنده در قالب لایوبلاگ نکات و صحبت‌های مهم را منتشر می‌کند. جزئیات این رویداد به‌صورت لحظه‌ای در همین پست اطلاع‌رسانی می‌شود.

پوشش زنده ویدیویی

پوشش زنده متنی

اخبار تکمیلی در صفحه‌ اصلی زومیت منتشر خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات