ابرآروان سرویس PaaS خود را عرضه کرد

یک‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
ابر آروان در رویداد سوار ابرها از محصول PaaS خود رونمایی کرد.
تبلیغات

پلتفرم ابری PaaS آروان که بستری برای حذف مراحل پیکربندی و آماده‌سازی زیرساخت توسعه‌ی محصول است، با یک سال تأخیر، حالا آماده‌ی استفاده برای تمام کاربران آروان بوده و به‌گفته‌ی وحید اشرفیان، استواردار آروان، کاربران می‌توانند با استفاده از پنل یا cli آروان به این محصول دسترسی داشته باشند.

این محصول در رویداد سوار ابرهای سال پیش معرفی شده و در آن رویداد گفته شده بود که با محصول PaaS آروان می‌توانید در تمام پاپ‌سایت‌های رایانش ابری از پلتفرم ابری هم استفاده کنید. پلتفرم ابری ابر آروان با اجرای چند دستور آماده، امکان عرضه‌ی محصول به بازار را فراهم می‌کند و دغدغه‌های آماده‌سازی زیرساخت، نیروی فنی متخصص و صرف زمان برای تأمین سرور، آماده‌سازی و پیکربندی سرور، نصب اپلیکیشن‌های پایه مانند run time زبان برنامه‌نویسی و نصب سرویس‌های پشتیبان مانند Load Balancing و Monitoring رفع می‌شود.

مرتضی خزامی‌پور، دیگر استواردار آروان گفت از مهم‌ترین ویژگی‌های پلتفرم ابری، راحتی و سرعت استفاده از آن است.

یکی از دغدغه‌های اصلی توسعه‌دهندگان بعد از نوشتن کد، زیرساخت لازم آن است؛ از خرید گرفته تا کانفیگ کردن محیط مورد نیاز و دیپلوی کردن کد روی آن. پلتفرم ابری آروان حتی این فرصت را مهیا کرده تا بتوان از این‌ها داکر ایمیج بسازید و شاید به‌صورت اصولی‌تر، چرخه‌ی کاملی از CI/CD طراحی کنید.

خزامی‌پور گفت شما می‌توانید در زیرساخت یکپارچه ابری آروان، همین حالا با رفتن به قسمت پلتفرم ابری و قسمت کاتالوگ‌ها، گزینه‌ی GitLab را انتخاب کرده و یک GitLab خصوصی داشته باشید.

اشرفیان و خزامی‌پور به‌صورت زنده برای شرکت‌کنندگان در رویداد، در مدت زمان کمتر از ۱۰ دقیقه یک فروشگاه اینترنتی را لانچ کردند. خزامی‌پور گفت در پلتفرم ابری آروان می‌توانید از API کوبرنتیز استفاده کنید که به‌صورت سازگار ساخته شده است.

در آینده با اتصال به یک Object Storage از نیم اسپیس خودتون بکاپ بگیرید.

بنا به ادعای ابرآروان، با ویژگی Scalability پلتفرم ابری این شرکت، در هر زمان که کسب‌و‌کار فرد توسعه پیدا کرد، تنها با یک کلیک می‌توان زیرساخت محصول را افزایش داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات