ردمی دو پاوربانک با قابلیت شارژ سریع معرفی کرد

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
ردمی در رویداد اخیر خود علاوه بر گوشی ردمی 8A دوال، از دو پاوربانک نیز رونمایی کرد.
تبلیغات

ردمی در حاشیه‌ی رویداد اخیر خود برای معرفی گوشی ردمی 8A دوال، دو پاوربانک جدید با فناوری شارژ سریع با دو پورت ورودی و دو پورت خروجی برای بازار هند معرفی کرد. این دو پاوربانک با ظرفیت‌های ۱۰ هزار و ۲۰ هزار میلی‌آمپرساعتی عرضه خواهند شد. شیائومی ردمی PB200LZM و شیائومی ردمی PB100LZM دارای دو درگاه ورودی و دو درگاه خروجی و چراغ LED نشانگر میزان شارژ خواهند بود. ویژگی دیگر این پاوربانک‌ها، ارائه‌ی فناوری شارژ سریع دوطرفه در قیمتی مناسب است.

هر دو پاوربانک دارای دو درگاه USB-A هستند؛ درکنار آن‌ها یک درگاه micro-USB و یک درگاه USB-C نیز به چشم می‌خورد. نسخه‌ی ۱۰ هزار میلی‌آمپرساعتی از قابلیت شارژ سریع ۱۰ واتی بهره می‌برد؛ درحالی‌که نسخه‌ی ۲۰ هزار میلی‌آمپرساعتی می‌تواند به سرعت شارژ ۱۸ وات برسد. سلول‌های قرار گرفته درون این پاوربانک‌ها از نوع لیتیوم پلیمری هستند که در مقایسه با انواع لیتیوم یونی چگالی انرژی بیشتری دارند و در حجم برابر ظرفیت بیشتری در خود جای می‌دهند.

پاوربانک ردمی / Redmi Power Bank

بدنه‌ی این پاوربانک‌ها طوری ساخته شده است که خاصیت ضد لغزندگی داشته باشد. همچنین این پاوربانک‌ها از قابلیت شارژ آهسته برای لوازم جانبی بلوتوثی مثل هدفون و دستبند ورزشی برخوردار هستند؛ بدین ترتیب برای محافظت از باتری این لوازم، زمان کامل شدن شارژ آن‌ها تا دو ساعت افزایش پیدا می‌کند. هر دو پاوربانک جدید ردمی از محافظ ۱۲ لایه‌ای برای مقابله با گرمایش بیش‌ازحد و اتصال کوتاه بهره می‌برند.

ابعاد پاوربانک ۱۰ هزار میلی‌آمپرساعتی ردمی ۱۵۰/۵ در ۷۳/۶ در ۱۵/۱ میلی‌متر است. پاوربانک بزرگ‌تر، ضخامت بیشتری دارد و ابعاد آن ۱۵۴ در ۷۳/۶ در ۲۷/۳ میلی‌متر است. خریداران این پاوربانک‌ها، دو رنگ مشکی و سفید را برای انتخاب پیش رو خواهند داشت. زمان آغاز فروش پاوربانک‌های جدید ردمی روز ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) اعلام شده است. قیمت تعیین شده برای نسخه‌ی ۱۰ هزار میلی‌آمپرساعتی ۱۱ دلار و برای نسخه‌ی ۲۰ هزار میلی‌آمپرساعتی ۲۱ دلار است.

بهترین قیمت پاور بانک در فروشگاه‌های اینترنتی،‌ مشخصات فنی دقیق و مقایسه‌ی کامل انواع پاور بانک را در بخش محصولات مشاهده کنید؛ انواع پاور بانک شیائومی، پاور بانک سامسونگ، پاور بانک انکر، پاور بانک انرجایزر، ریمکس و ADATA را می‌توانید در این بخش مقایسه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات