همیار آکادمی؛ مجموعه تخصصی آموزش‌های کسب‌و‌کار اینترنتی

پنج‌شنبه ۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 11 دقیقه
کسب درآمد اینترنتی یکی از موضوع‌هایی است که امروزه ذهن بسیاری از کارآفرینان و صاحبان کسب‌وکارهای حضوری را به خودش جلب و جذب کرده است.
تبلیغات

مزایای این نوع از کسب‌و‌کار به‌حدی زیاد است که نظر بسیاری از متخصصان را به خودش جلب و جذب کرده است. در همیار آکادمی سعی می‌کنیم بهترین روش‌های کسب درآمد از اینترنت را به شما آموزش دهیم. همیار آکادمی تصمیم دارد که مزایای راه‌اندازی کسب‌و‌کار اینترنتی و کسب درآمد آسان از آن را بیان کند. بااین‌حال، از‌آنجا‌که به استمرار نیاز دارد، بسیاری این روش را نمی‌پسندند. در گام بعدی به چند کسب‌و‌کار اینترنتی پردرآمد اشاره و درنهایت، آشنایی بیشتری با مجموعه همیار آکادمی پیدا خواهیم کرد و درباره‌ی چند مورد از دوره‌های آموزشی این مجموعه سخن خواهیم گفت.

درصورتی‌که به راه‌اندازی کسب‌و‌کار آنلاین و کسب درآمد اینترنتی دارید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید و مطمئن باشید که این مقاله یکی از خاص‌ترین مقالاتی است که تاکنون درباره کسب‌و‌کار اینترنتی مطالعه کرده‌اید.

مزایای کسب درآمد اینترنتی

طبق برنامه در اولین گام به مزایایی اشاره می‌کنیم که کسب‌و‌کار اینترنتی به‌همراه دارد. تعداد این مزایا بسیار زیاد است؛ ولی در این مقاله به مزایای مهم کسب درآمد اینترنتی اشاره خواهد شد.

۱. نیازنداشتن به سرمایه اولیه نه‌چندان زیاد

نخستین مزیتی که می‌توانیم برای کسب درآمد اینترنتی عنوان کنیم، این است که سرمایه چندان زیادی احتیاج ندارد. تنها کاری که باید بکنیم، این است که باید هاست و دامنه بخریم و وب‌سایت خود را با استفاده از وردپرس راه‌اندازی کنیم. وقتی وب‌سایت با وردپرس راه‌اندازی شد، اگر قصد داریم وب‌سایت فروشگاهی راه‌اندازی کنیم، می‌توانیم این کار را به‌کمک فروشگاه‌ساز ووکامرس انجام دهیم.

جالب است که تمامی این کارها به سرمایه چندانی احتیاج ندارد و خیلی راحت و بدون دردسر می‌توانیم کسب درآمد اینترنتی را آغاز کنیم. این در حالی است که اگر بخواهیم کسب‌و‌کار حضوری راه‌اندازی کنیم، لازم است که در همان آغاز کار مغازه‌ای اجاره کنید و محصولات زیادی را بخرید و در مغازه خودتان قرار دهید و همین کار به میزان زیادی درآمد احتیاج دارد.

در کسب‌و‌کار اینترنتی نیاز نیست از همان آغاز کار محصولات را در انبار بگذارید؛ بلکه پس از آنکه مشتری خرید کرد، باید آن محصول را ازطریق تأمین‌کننده‌ها تهیه و برای او ارسال کنید. تنها کاری که باید بکنید، این است که باید قیمت‌ها را همیشه به‌روزرسانی کنید تا به مشکل برنخورید.

۲. آقای خودتان هستید

یکی دیگر از مزایای کسب درآمد اینترنتی این است که خودتان آقای خودتان می‌شوید و استقلال شغلی پیدا می‌کنید. استقلال شغلی و داشتن شغل مستقل و درآمدزا یکی از آرزوهای بسیاری از افراد جامعه است. اکنون با راه‌اندازی کسب‌و‌کار اینترنتی می‌توانید این آرزوی خودتان را محقق کنید. البته ابتدا می‌توانید کسب‌و‌کار اینترنتی را به‌عنوان شغل دوم انتخاب کنید؛ ولی وقتی درآمدتان از کسب‌و‌کار اینترنتی به‌اندازه درآمدی شد که از شغل اول خود دارید زمان آن می‌شود که شغل اول را رها کنید و تمرکز خود را روی کسب درآمد آنلاین بگذارید. اگر بخواهید همیشه کارمند بمانید، ممکن است درآمدتان همیشه ثابت باشد؛ ولی با کسب‌و‌کار اینترنتی اگر به وب‌سایت خود برسید و برای آن وقت بگذارید، بدون شک به درآمدی شگفت‌انگیز و نامحدود می‌رسید.

۳. توسعه نه‌چندان دشوار بازار در کسب‌و‌کار اینترنتی

اگر کسب‌و‌کار حضوری داشته باشید و بخواهید آن را رشد و توسعه دهید، باید انبار خودتان را بزرگ‌‎تر و فروشگاه بزرگ‌‎تری اجاره کنید تا بتوانید محصولات جدید را در آن بچینید و درمعرض دید مشتری قرار دهید. مدتی طول می‌کشد تا مشتریان از توسعه بازار شما اطلاع پیدا کنند و برای خید محصولات جدید به شما مراجعه کنند.

حال فرض کنید که کسب‌و‌کار اینترنتی دارد. کسب‌و‌کار اینترنتی شما از وب‌سایت فروشگاهی و چند حساب در شبکه‌های اجتماعی مختلف تشکیل شده است. اگر بخواهید این کسب‌و‌کار را رشد و توسعه دهید، کافی است دسته جدید برای محصولات جدید در وب‌سایت ایجاد کنید و محصولات خود را در آن بگذارید.

پس از آنکه دسته جدید ایجاد شد، می‌توانید ازطریق ایمیل و پیامک این اتفاق را به اطلاع مشتریان همیشگی و وفادار خودتان برسانید. همچنین، لازم نیست که حتما آن محصولات را تأمین کنید و سپس بفروشید. کافی است دسته جدید را ایجاد کنید و درصورتی‌که مشتری از شما خرید، آن محصول را ازطریق تأمین‌کنندگان برای او تأمین کنید. درنهایت، می‌توان دریافت که توسعه کسب‌و‌کار اینترنتی خیلی ساده‌تر از کسب‌و‌کار حضوری است.

۴. دسترسی بسیار آسان به کسب‌و‌کار اینترنتی برای مشتریان

یکی دیگر از مزایایی که می‌توان برای کسب درآمد اینترنتی نام برد، این است که اگر  کسب‌و‌کار اینترنتی راه‌اندازی کنید، برای تولید محتوای ارزشمند زحمت بکشید، برای سئو وب‌سایت خود زمان بگذارید و درنهایت، وب‌سایت خودتان را در کلمات کلیدی تخصصی بالا بیاورید، شک نکنید که دسترسی به کسب‌و‌کار اینترنتی شما برای مشتریان شما خیلی آسان می‌شود؛ به‌همین‌دلیل، کارآفرینان این‌قدر روی راه‌اندازی بیزنس آنلاین تأکید می‌کنند.

حال اگر کسب‌و‌کار حضوری داشته باشید، حتی اگر خیلی معروف شوید، ممکن است مشتریان شما فقط از منطقه خاصی باشند. ممکن است این‌قدر از آن‌ها دور باشید که حتی با اینکه از خوبی محصولات و خدمات شما اطلاع دارند، بازهم ترجیح می‌دهند که از فروشگاه دیگری خرید کنند که در نزدیکی آن‌ها قرار دارد و این عیبی است که کسب‌و‌کار حضوری دارد.

۵. نیازنداشتن به ابزار خاص و پیشرفته‌

همان‌طورکه پیش‌ازاین هم بیان کردیم، کسب‌و‌کار اینترنتی به وسایل خاص و پیشرفته‌ای نیاز ندارد. کافی است که لپ‌تاپ و گوشی هوشمند داشته باشیم تا بتوانیم کسب‌و‌کار اینترنتی خودمان را راه‌اندازی کنیم. پیش‌ازاین هم گفته شد که در اوایل کار به انبار و فضای ذخیره‌سازی نیازی نیست؛ چون خریدها محدود است و می‌توانید کالاها را از تأمین‌کننده بگیرید و به‌دست مشتری برسانید.

این در حالی است که راه‌اندازی کسب‌و‌کار حضوری در همان ابتدا به وسایل و تجهیزات فراوان و فضای مناسب برای نگه‌داری از این وسایل دارد. هزینه راه‌اندازی کسب‌و‌کار حضوری به‌شدت سرسام‌آور است؛ به‌همین‌دلیل، راه‌اندازی کسب‌وکارهای حضوری با محدودیت‌های زیادی رو‌به‌رو شده است. کارآفرینان و صاحبان کسب‌و‌کار دیگر به پرداخت این هزینه‌ها تمایلی ندارند و بخش کوچکی ترجیح می‌دهد پولی که قرار است برای مغازه بدهند، خرج تولید محتوا و سئو و گرافیک وب‌سایت خودشان بکنند.

۶. بازاریابی آسان و البته بسیار کارآمد

عصر کنونی «عصر دیجیتال» نام دارد و درنتیجه همه‌چیز باید به‌سمت دیجیتالی‌شدن پیش برود. کسب‌وکارها یکی از موضوع‌هایی است که در حال دیجیتالی‌شدن است. وقتی کسب‌وکارها دیجیتالی می‌شود، دیگر بازاریابی سنتی هم جواب نمی‌دهد و باید از دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال استفاده کرد.

در دیجیتال مارکتینگ، لازم نیست که در شهر راه بیفتیم و تراکت و اعلامیه پخش کنیم و سپس به مغازه‌های مختلف سر بزنیم و محصولات خودمان را به آن‌ها پیشنهاد دهیم. کاری که باید انجام دهیم، این است که روی تولید محتوا و سئو وب‌سایت خودمان کار کنیم تا گوگل ما را بپسندد و در سیستم رتبه‌‎بندی خودش ما را بالا بیاورد.

همچنین، می‌توانیم در شبکه‌های احتماعی مختلف هم فعالیت و نظر مخاطبان را به خودمان جلب کنیم. خلاصه در بازاریابی دیجیتال به‌جای اینکه ما به‌سمت مشتری برویم، مشتری با پای خودش به‌سمت ما می‌آید و از ما خرید می‌کند و اگر از ما راضی باشد، قطعا به مشتری وفاداری برای ما تبدیل می‌شود.

۷. نداشتن محدودیت زمانی

یکی از مزایای مهم کسب درآمد اینترنتی این است که وابستگی و محدودیت زمانی خاصی ندارد. به‌عنوان مثال، مشتری در ساعت سه بامداد ناگهان یادش می‌افتد که به ابزاری خاص نیاز دارد. خیلی سریع گوشی را برمی‌دارد، در گوگل نام آن ابزار خاص را وارد می‌کند و گوگل به پاس تلاش شما برای تولید محتوا و سئو، ابتدا وب‌سایت شما را به او پیشنهاد می‌دهد.

مشتری وارد وب‌سایت شما می‌شود و محصول را خیلی سریع می‌خرد. شما هم خرید او را می‌بینید و فردا در اسرع وقت محصول را ازطریق پست برایش ارسال می‌کنید. این فرایند عالی محدودیت زمانی خاصی ندارد و حتی زمانی‌که در خواب ناز هستید، می‌توانید پول دربیاورید. حالا کسب‌و‌کار حضوری را در نظر بگیرید. مشتری باید فقط وقت‌هایی سراغتان بیاید که مغازه باز باشد. روزهای تعطیل و جمعه‌ها هم که احتمالا مغازه بسته است و امکان کسب درآمد وجود ندارد؛ بنابراین، خیلی راحت می‌توان درک کرد که کسب‌و‌کار اینترنتی در هر حالت از کسب‌و‌کار حضوری بهتر است.

تا به اینجای کار سعی کردیم مزایای کسب درآمد اینترنتی را توضیح دهیم. اکنون می‌خواهیم که چند شغل پردرآمد اینترنتی را معرفی کنیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانیم مبالغ مالی درخورتوجهی به‌سمت خودمان جلب کنیم.

معرفی چند شغل اینترنتی با درآمد چشمگیر

کسب‌وکارهای اینترنتی زیادی وجود دارد که می‌تواند درآمدهای سرشاری برایتان به‌همراه داشته باشد. درادامه به چند مورد از کسب‌وکارهای اینترنتی پرسود و پردرآمد اشاره می‌کنیم. شما به دلخواه می‌توانید هریک از کسب‌وکارهای زیر را برگزینید ودرآمد همیشگی و عالی برای خودتان ایجاد کنید.

۱. راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی

یکی از روش‌های اصلی کسب درآمد اینترنتی این است که فروشگاه اینترنتی برای خود راه‌اندازی کنید. پیش‌ازاین هم گفتیم که راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی برمبنای ووکامرس و وردپرس چندان سخت و دشوار نیست و به هزینه زیادی هم نیاز ندارد.

پس از آنکه فروشگاه راه‌اندازی شد، کافی است محصولاتی که می‌خواهید بفروشید، به‌همراه تصاویر منحصر‌به‌فرد در وب‌سایت خود وارد کنید و توضیحاتی کامل و جامعه درباره آن در وب‌سایت خود قرار دهید. اگر می‌خواهید فروش موفقی تجربه کنید، باید تا حد توان روی سئو وب‌سایتتان کار کنید.

۲. وبلاگ‌نویسی

وبلاگ‌نویسی یکی دیگر از مشاغلی است که از همان ابتدا پرطرفدار و پردرآمد بود؛ ولی امروز می‌بینیم که میزان طرفداران آن چندین برابر شده است؛ به‌همین‌دلیل، وبلاگ‌‌نویسانی که حرفه‌ای و تخصصی کار می‌کنند، درآمد درخورتوجهی دارند. درصورتی‌که قصد دارید در زمینه وبلاگ‌نویسی کار کنید، می‌توانید ابتدا مطالب جذابی در وب‌سایتتان بگذارید و وبلاگتان را به جایگاه خوبی در گوگل برسانید. وقتی این اتفاق افتاد، می‌توانید از افراد دیگر سفارش تبلیغات بگیرید و در وبلاگ خودتان تبلیغات آن‌ها را منتشر کنید.

همچنین، می‌توانید در حوزه‌ی تخصصی خودتان محتوا تولید کنید و این محتوا را در وب‌سایتتان بفروشید. مسلما کسانی که در زمینه تخصصی شما فعالیت می‌کنند، وقتی ببینند محتواها و مقاله‌های شما ارزشمند است، قطعا سراغتان خواهند آمد و برای تک‌تک کلماتتان حاضرند پول پرداخت کنند.

۳. تولید محتوای باکیفیت و منحصر‌به‌فرد

یکی دیگر از فعالیت‌هایی که درآمد مناسبی به‌همراه دارد، تولید محتوا است. برخی از افراد تصور می‌کنند منظور از تولید محتوا، فقط تولید محتوای متنی است. این تصور اشتباه است. چهار نوع محتوا وجود دارد که باتوجه‌به مهارتتان، می‌توانید در آن زمینه کار کنید:

  • متنی
  • صوتی
  • تصویری (عکس)
  • ویدئویی

هرکدام از انواع محتوا درآمد مطلوبی دربر دارد. درحال‌حاضر و در دنیای بازاریابی دیجیتال، افراد فعال در زمینه محتوا درآمد سرشاری کسب می‌کنند. شما می‌توانید از وب‌سایت‌های دیگر سفارش تولید محتوا بگیرید و برای آن‌ها محتوا تولید کنید. البته اگر تمایل دارید وارد حوزه تولید محتوا شوید، با مباحث سئو و بهینه‌سازی محتوا برای موتورهای جست‌وجو نیز باید آشنا باشید.

۴. ولاگری

یکی از مشاغل دیگر برای کسب درآمد اینترنتی تولید محتوای ویدئویی و قراردادن آن در بسترهای موجود مانند اینستاگرام و یوتیوب است. اگر بتوانید در حوزه‌ای تخصصی محتوای ویدئویی تولید کنید و آن را دراختیار مخاطبان قرار دهید، در مدت کوتاهی تعداد زیادی از طرفداران سراغ شما می‌آیند و می‌توانید با تبلیغات و فروش محصولات خودتان درآمد بی‌نظیری کسب کنید.

تا اینجای مقاله، به چهار نمونه از کسب‌وکارهای اینترنتی پردرآمد اشاره کردیم. اکنون زمان آن رسیده است که سراغ بخش بعدی مقاله، یعنی معرفی مجموعه همیار آکادمی برویم.

همیار آکادمی؛ مجموعه‌ای برای یادگیری مهارت‌های جدید

همیار آکادمی یکی از بهترین مجموعه‌هایی است که در زمینه آموزش مهارت‌های لازم برای راه‌اندازی کسب‌وکارهای اینترنتی فعالیت می‌کند. اگر قصد دارید کسب درآمد اینترنتی را شروع کنید، همیار آکادمی یکی از گزینه‌هایی است که می‌تواند تمام مهارت‌های لازم را به شما آموزش دهد. این مجموعه دوره‌های مختلفی دارد که به چند دوره از آن‌ها اشاره شده است:

  • دوره وبمستران هوشمند (آموزش ۰ تا ۱۰۰ راه‌اندازی کسب‌و‌کار اینترنتی)
  • دوره کسب درآمد از اینستاگرام
  • دوره آموزش طراحی وب‌سایت
  • دوره کار با وردپرس
  • دوره ولاگری
  • دوره گرافیک
  • دوره آموزش برنامه‌نویسی به بان PHP

در ادامه، چند نمونه از این دوره‌ها را بررسی می‌کنیم:

۱. دوره آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

یکی از دوره‌های ارزشمند همیار آکادمی، دوره آموزش کسب درآمد از اینستاگرام است. این دوره به‌قدری مهم و ارزشمند است که تدریس آن را علی حاجی‌محمدی، مؤسس و مدیرعامل مجموعه همیار آکادمی، برعهده دارد. با شرکت در این دوره یاد می‌گیرید که چگونه کسب‌و‌کارتان را در اینستاگرام راه‌اندازی و اینستاگرام را به ماشین پول‌سازی برای خودتان تبدیل کنید. درصورتی‌که تمایل دارید اطلاعاتی بیشتری درباره این دوره جامع و مختصر و مفید کسب کنید، کافی است به آموزش کسب‌و‌کار در اینستاگرام مراجعه کنید.

۲. دوره جامع آموزش کار با سیستم مدیریت محتوای وردپرس

امروزه، افزایش تعداد وب‌سایت‌هایی را شاهد هستیم که برپایه وردپرس راه‌اندازی شده‌اند. مزایای فراوان این سیستم مدیریت محتوا باعث شده است که کسب‌وکارهای اینترنتی زیادی براساس وردپرس شکل بگیرد و راه‌اندازی شود. درادامه به چند نمونه از مزایای وردپرس اشاره می‌کنیم:

  • کار با سیستم مدیریت محتوای وردپرس خیلی راحت است.
  • وردپرس تیم پشتیبانی بیار قوی و کاردانی دارد که به‌صورت مداوم در حال کار روی آن هستند و هرروز اخبار زیادی درباره به‌روزرسانی این سیستم مدیریت محتوا و قابلیت‌های آن می‌شنویم.
  • وب‌سایت‌هایی که به‌کمک وردپرس راه‌اندازی می‌شود، قابلیت شخصی‌سازی و سفارشی‌سازی دارند. امروزه، تعداد قالب‌ها و افزونه‌های وردپرس به‌قدری زیاد است که هرکدام از وب‌سایت‌هایی که با این سیستم راه‌اندازی می‌شوند، باهم فرق دارند.
  • اگر وب‌سایتی که با وردپرس راه‌اندازی می‌شود، اصول سئو در آن رعایت شود، به‌راحتی در نتایج موتور جست‌وجوی گوگل بالا می‌آید.

اهمیت درخورتوجه وردپرس باعث شد که همیار آکادمی دوره آموزشی کامل و جامع وردپرس تولید کند و آن را دراختیار کارآفرینان و صاحبان کسب‌و‌کار قرار دهد. تدریس این دوره را محمدعلی صالحیان برعهده دارد که در این زمینه بسیار متخصص است. درصورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتری درباره این دوره، به آموزش وردپرس مراجعه کنید.

hamyar

۳. دوره جامع وبمستران هوشمند

در این دوره کامل و جامع صفر تا صد راه‌اندازی کسب‌و‌کار اینترنتی به شما آموزش داده می‌شود. با حضور در این دوره، تمام مباحث لازم برای راه‌اندازی و توسعه کسب‌و‌کار اینترنتی دراختیارتان قرار می‌گیرد. درادامه، به مباحثی اشاره می‌کنیم که در این دوره بیان می‌شود:

  • طراحی وب‌سایت
  • راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی
  • اصول سئو داخلی و خارجی و شیوه رسیدن به جایگاه عالی در موتور جست‌وجوی گوگل
  • شیوه کسب درآمد اینترنتی و تبدیل بازدیدکننده به مشتری وفادار و همیشگی
  • دریافت مجوزهای لازم برای وب‌سایت و فروشگاه اینترنتی

به این نکته توجه کنید که با حضور در این دوره، درواقع با یک تیر دو نشان می‌زنید:

  • می‌توانید کسب درآمد اینترنتی برای خودتان را آغاز کنید. کسب‌و‌کار اینترنتی خاص و بی‌نظیر خودتان را شروع کنید و به درآمدی دست پیدا کنید که همیشه رؤیای آن را در سر می‌پروراندید.
  • می‌توانید به مشاور و مربی مجرب برای راه‌اندازی کسب‌و‌کار اینترنتی تبدیل شوید و به کسانی مشاوره بدهید که قصد دارند کسب‌و‌کار اینترنتی راه‌اندازی کنند.

لازم است بدانید که هزینه این دوره آموزشی واقعا مقرون‌به‌صرفه است؛ زیرا با پرداخت هزینه‌ای مناسب تمامی مهارت‌های لازم برای به‌نتیجه‌رساندن کسب‌و‌کار اینترنتی را یاد می‌گیرید. تدریس این دوره برعهده مجموعه‌ای از استادان برتر در عرصه کسب‌وکار اینترنتی است. این استادان عبارت‌اند از:

  • علی حاجی‌محمدی
  • محمدپیام بهرام‌پور
  • امیر عصاری
  • امین اسماعیلی
  • حسین رحیمی

در صورت تمایل به شرکت در این دوره، به وب‌سایت همیار آکادمی و بخش دوره‌های آموزشی مراجعه کنید.

با کمک همیار آکادمی کسب‌و‌کار اینترنتی پردرآمد راه‌اندازی کنید

اگر قصد دارید کسب‌و‌کار اینترنتی پرسود راه‌اندازی کنید یا اینکه کسب‌و‌کار کنونی‌تان را به کسب‌وکار اینترنتی پردرآمدی تبدیل کنید، می‌توانید از آموزش‌های ما در همیار آکادمی استفاده کنید. همیار آکادمی درکنار دوره‌های ارزشمندش، مجموعه‌مقاله‌ها و دوره‌های آموزشی رایگان هم دارد که با مراجعه به وب‌سایت همیار آکادمی، می‌توانید به‌رایگان از آن‌ها بهره‌مند شوید.

برای آشنایی بیشتر با مجموعه همیار آکادمی، دوره‌ها، مقاله‌ها و دوره‌های آموزشی رایگان این مجموعه کافی است به آکادمی تخصصی آموزش کسب‌و‌کار اینترنتی همیار آکادمی مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات