اولین جعبه گشایی های آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو را ببینید

سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
اولین ویدئوهای جعبه گشایی آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو منتشر شدند. این گوشی چند روز دیگر رسما راهی بازار می‌شود.
تبلیغات

به‌روزرسانی: ویدیوی جعبه‌گشایی یوتیوبرهای مطرح فناوری در انتهای متن اضافه شد.

دوان ریو اولین ویدئوی مربوط به جعبه گشایی آیفون ۱۲ پرو را در توییتر منتشر کرد. در این ویدئو، می‌توانید فلز ضدزنگ و محافظ صفحه‌نمایش جدیدی را مشاهده کنید که برای این گوشی در نظر گرفته شده است. اپل سال‌ها از محافظ صفحه‌نمایش پلاستیکی استفاده می‌کرد که اکنون به محافظ کاغذی تبدیل شده است.

درادامه می‌توانید ویدئو جعبه گشایی آیفون ۱۲ پرو را ببینید.

تماشا در یوتیوب

در ویدئو بعدی هم آیفون ۱۲ مدل آبی‌رنگ و بدنه‌ی فلزی آن و جعبه‌ی کوچک گوشی را مشاهده خواهید کرد. حتما می‌دانید که ایرپادز و شارژر به‌همراه این گوشی‌ها عرضه نمی‌شود.

اولین محموله از آیفون ۱۲ دراختیار افرادی قرار می‌گیرد که این گوشی را پیش‌خرید کرده‌اند؛ اما هیچ‌کدام از این گوشی‌ها زودتر از روز جمعه دراختیار کاربران قرار نمی‌گیرد. ویدئوهای منتشرشده برای افرادی است که در فروشگاه‌های عرضه‌کننده گوشی‌های اپل کار می‌کنند و توانسته‌اند به محموله‌های اولیه دسترسی داشته باشند. انتظار می‌رود که اوایل هفته آینده این گوشی دراختیار رسانه‌های مختلف قرار بگیرد.

به‌روزرسانی: ظاهرا اپل گوشی خود را زودتر از موعد دراختیار یوتیوبرهای مشهور نیز قرار داده است. در ادامه می‌توانید چند نمونه از ویدیوهای آنباکسینگ یوتیوبرهای مطرح حوزه فناوری را مشاهده کنید.

مارکوس براونلی (MKBHD)

تماشا در یوتیوب

آنباکس تراپی (Unbox Therapy)

تماشا در یوتیوب

Mr Whose the Boss

تماشا در یوتیوب

آی جاستین (iJustine)

تماشا در یوتیوب

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات