مشخصات سخت‌افزاری میت ۴۰ پرو 5G فاش شد

یک‌شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
روز گذشته تمام مشخصات سخت‌افزاری گوشی میت ۴۰ پرو مدل 5G منتشر شد؛ گوشی‌ هوشمندی که قرار است در تاریخ یک آبان‌ماه معرفی شود.
تبلیغات

شرکت هواوی خود را برای معرفی گوشی‌های سری میت ۴۰ و محصولات جدیدتر مانند فریپادز در یک آبان آماده می‌کند. دیروز مشخصات سخت‌افزاری گوشی میت ۴۰ پرو مدل 5G توسط سایت آلمانی Winfuture فاش شده و حتی تصاویر بهتری از این گوشی منتشر شده است.

گوشی هواوی میت ۴۰ پرو 5G به صفحه‌نمایش ۶٫۷۶ اینچی OLED با دقت تصویر ۲۷۷۲ در ۱۳۴۴ پیکسل مجهز شده است. این صفحه‌نمایش خمیده است و تراکم پیکسلی ۴۵۶ پیکسل بر هر اینچ پیش روی کاربران قرار می‌دهد.

تراشه به‌کاررفته در این گوشی هوشمند، Kirin 9000 خواهد بود؛ تراشه‌ای که از هشت هسته تشکیل شده و با فناوری ۵ نانومتری هم ساخته شده است. این تراشه ۴ هسته Cortex-A55 با فرکانس ۲٫۰۴ گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A77 با فرکانس ۲٫۵۴ گیگاهرتز و یک هسته Cortex A77 با فرکانس ۳٫۱۳ دارد.

میت ۴۰ پرو

هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع USF 3.1 برای این گوشی در نظر گرفته شده است. گفته می‌شود این تلفن همراه هوشمند یک مدل با ۱۲ گیگابایت رم هم دارد که در کشور چین عرضه می‌شود.

سه دوربین این گوشی توسط شرکت لایکا بهینه شده‌اند. دوربین‌ها به ویژگی‌هایی مانند فوکوس لیزری و فوکوس کمکی مجهز هستند. فلش LED با حسگر تشخیص گرمای رنگ هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی میت ۴۰ پرو 5G از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم F/1.9 بهره می‌برد که لرزش‌گیر لیزری عکس دارد. حسگر بعدی ۲۰ مگاپیکسلی با دیافراگم F/1.8 است. حسگر بعدی که حسگر زوم به شمار می‌آید؛ ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم F/3.4 است. دوربین میت ۴۰ پرو 5G می‌تواند با کیفیت 8K فیلم‌برداری کند و توانایی زوم اپتیکال ۵ برابری دارد. دوربین جلوی این گوشی یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.4 دارد.

هواوی برای این گوشی از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده است که از شارژ سریع ۶۵ وات بهره می‌برد. گفته می‌شود ظرفیت باتری در کمتر از یک ساعت کاملا پر می‌شود. باتری این گوشی امکان شارژ برعکس هم دارد و می‌تواند وسایل دیگر را شارژ کند.

گوشی جدید هواوی با اندروید ۱۰ راهی بازار می‌شود؛ اما سرویس‌های گوگل روی آن قرار ندارند و رابط کاربری EMUI 11 هم روی آن نصب شده است. میت ۴۰ پرو 5G در ابعاد ۷۵٫۵ در ۱۶۲٫۹ در ۹٫۱ میلی‌متر ساخته شده و ۲۱۲ گرم وزن دارد. پشتیبانی از بلوتوث ۵٫۲، NFC و وای-فای ۶ از دیگر ویژگی‌های این گوشی خواهند بود.

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که میت ۴۰ پرو مدل 5G در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی راهی بازار می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات