تکنولوژی روز جهان در ایران به منظور بهینه سازی و هوشمند سازی انبارها

یک‌شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اوژن با تکیه بر علم و دانش روز دنیا توانسته تا برترین تکنولوژی های مربوط به سیستم‌های قفسه بندی کالا و اسناد را به کار گرفته و آن‌ها را به بازار ایران عرضه کند.
تبلیغات

 انواع قفسه بندی انبار، قفسه بندی کتابخانه ای، قفسه بندی موزه ای، قفسه بندی فروشگاهی و انواع سیستم‌های بایگانی را می‌توانید از شرکت اوژن به‌عنوان معتبرترین برند با بیش از 50 سال سابقه در زمینه ساخت  و اجرای تجهیزات و سیستم‌های انبارداری نوین بخواهید.

عدم ترویج و بکارگیری تکنولوژی های برتر در حوزه انبارهای کشور، از یک طرف متاثر از عدم اطلاع‌رسانی و آشنایی سرمایه‌گذاران و کاربران با قابلیت فناوری‌های مذکور و از طرف دیگر به‌علت ابهام آن‌ها در میزان سرمایه‌گذاری مورد نیاز برای جایگزینی یا ایجاد انبارهای مجهز به تجهیزات نوین بوده است. امیدواریم با مطالعه ی این مقاله بخشی از چالش‌ها و ابهامات مرتفع گردد.

مدیران انبار، مسئولان موزه، کتابخانه های عمومی و سازمان های نگه‌داری اسناد، دغدغه های بزرگی در جهت نگه‌داری اقلام، اشیای گران بها، کتاب های مرجع، اسناد و پرونده های مهم دارند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کمبود فضای کافی و نحوه ی نگه‌داری صحیح از کالاها اشاره کرد. شرکت اوژن با ارائه به روزترین قفسه بندی های هوشمند و مکانیزه  توانسته این چالش را برای بسیاری از سازمان ها و صاحبین مشاغل مرتفع گرداند.

قفسه بندی صنعتی

این نوع قفسه بندی در انبارهای قطعات یدکی، انبار مواد غذایی، انبارمواد اولیه، مواد دارویی، مواد شیمیایی، انبار قطعات خودرو، پتروشیمی ها ، سردخانه و ...  بکار گرفته می‌شود.

قابل ذکر است که انتخاب قفسه بندی صنعتی مناسب می‌تواند تا مقدار قابل توجهی از هزینه های مرتبط به فضای انبار، نیروی انسانی و انرژی بکاهد. قفسه بندی صنعتی در انواع  قفسه بندی های ایزی راک، قفسه بندی ریلی مکانیزه و قفسه بندی پالت راک خودکار (متحرک) ارائه می‌گردد و می‌تواند تا 300% فضای انبار را بهینه و در هزینه های انبارداری شما صرفه‌جویی کند.

این نوع قفسه بندی ها با امکان جابجایی قفسه ها مزایای زیر را در برمی گیرند:

  •      دسترسی آسان به تمامی پالت ها
  •      انبارگردانی آسان‌تر و دقیق‌تر
  •      قابلیت اتصال به نرم‌افزارهای مدیریت انبارداری
  •      افزایش ایمنی قفسه بندی های صنعتی به سبب استفاده از سازه های مقطع بسته
  •      حذف راهروهای اضافه و افزایش فضا برای ذخیره‌سازی بیشتر کالا

سیستم قفسه بندی خودکار (متحرک) نسبت به قفسه بندی ثابت از مزیت قابل توجهی برخوردار بوده و آن صرفه‌جویی چشمگیر در فضای انبار است، که سبب کاهش هزینه های خرید یا اجاره انبار می‌گردد. در ادامه به مقایسه این دو نوع قفسه بندی می‌پردازیم.

مزایای قفسه بندی انبار متحرک

اوژن سیستم جهان

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید فضای انبار در نظر گرفته شده با ابعاد 50x16 متر است.

انبار با این ابعاد ظرفیت 9 عدد راک ثابت که در هر ردیف 100 پالت جایگذاری می‌گردد، در نهایت 900 عدد پالت را می‌توان ذخیره‌سازی کرد.

انبار با این ابعاد ظرفیت 23 عدد راک متحرک که در هر ردیف 100 پالت جایگذاری می‌گردد، در نهایت 2300 عدد پالت را می‌توان با شرایط مشابه ذخیره‌سازی کرد.

درنتیجه ارزش افزوده فضا در قفسه بندی خودکار (متحرک) نسبت به قفسه بندی ثابت 255% است.

برترین محصولات اوژن در زمینه انبارداری و بایگانی:

  •      قفسه انبار پالت راک خودکار (متحرک)
  •      قفسه  انبار ایزی راک ریلی
  •      قفسه انبار ریلی
  •      بایگانی ریلی
  •      کمد بایگانی هوشمند
  •      قفسه کتابخانه ریلی
  •      کمد بایگانی کشویی

کارخانه ی شرکت اوژن واقع در شهرک صنعتی اشتهارد، مجهز به پیشرفته ترین ماشین آلات روز دنیا از قبیل خط رنگ تمام رباتیک و لیزر فایبر است.

کارشناسان متخصص و مجرب اوژن آماده ی مشاوره رایگان در خصوص انتخاب بهترین نوع بایگانی، قفسه بندی انبار، قفسه بندی کتابخانه و موزه به شما مشتریان عزیز بوده و در صورت تمایل با بازدید از محیط کار شما، بهینه ترین راه‌حل جهت قفسه بندی  را به‌همراه طرح و پروپوزال تخصصی به شما ارائه می‌دهند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات