وان پلاس ۸ با به‌روزرسانی اندروید ۱۱ به قابلیت نمایشگر همیشه روشن مجهز می‌شود

جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌روزرسانی اندروید ۱۱ به‌تازگی برای گوشی‌های وان‌پلاس ۸ و وان‌پلاس ۸ پرو منتشر شده است که علاوه بر بهبود‌های متعدد این نسخه از اندروید، قابلیت نمایشگر همیشه روشن را نیز به‌همراه دارد.
تبلیغات

کماکان باید وان پلاس را به‌عنوان یکی از شرکت‌هایی به حساب آوریم که همواره با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری منظم و سریع، گوشی‌های هوشمند خود را به آخرین نسخه‌ و قابلیت‌های سیستم‌عامل اندروید مجهز می‌کند. این مسئله را می‌توان از به‌روزرسانی بزرگ اندروید ۱۱ برای دو گوشی هوشمند ۲۰۲۰ آن، به خوبی متوجه شد. این به‌روزرسانی در گوشی‌های وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو، آن هم پس از گذشت ۳۲ روز از عرضه‌ی نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل اندروید در گوشی‌های پیکسل، انجام شده است. برخی شرکت‌ها همانند وان پلاس در توسعه‌ی نسخه بتای اندروید ۱۱، مشارکت داشته‌اند، اما می‌توان گفت که این برند مطرح چینی دنیای گوشی‌های هوشمند، نخستین شرکتی بوده که بعد از سری پیکسل از اندروید ۱۱ بهره می‌برد.

در وان پلاس شاهد تغییراتی در اندروید ۱۱ هستیم و یکی از آن‌ها را می‌توان پشتیبانی از حالت نمایشگر همیشه روشن دانست؛ به‌نظر می‌رسد که سرانجام وان پلاس به انتقادهای پیرامون حالت Always-On Display واکنش مثبت نشان داده و قابلیت موردنظر را در رابط کاربری جدید گوشی‌های ذکرشده، قرار داده است. 

وان پلاس 8 و اندروید 11

نمایشگرهای اولد دارای کنترل روشنایی به ازای هر پیکسل هستند که درنتیجه امکان خاموش کردن پیکسل‌های مشکی، فراهم است. ما در طول روز، تقریبا چندین بار گوشی موبایل خود را به منظور مشاهده جدیدترین اعلان‌ها بررسی خواهیم کرد و یک نمایشگر همیشه روشن، می‌تواند برای کسانی که پشت میز می‌نشینند و مشغول کار هستند، قابلیت بسیار کاربردی و مهمی به حساب آید که منجر به کاهش مصرف باتری نیز می‌شود. 

وان پلاس 8 و 8 پرو با اندروید 11

وان پلاس دارای چندین طراحی برای نمایشگر همیشه روشن بوده و با چند سبک مختلف، زمان را نمایش می‌دهد. توجه داشته باشید امکان تنظیم ساعت برای خاموش شدن این قابلیت هم وجود دارد؛ به‌عنوان مثال، شما می‌توانید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که قابلیت موردنظر، شب‌ها خاموش شود.

بر اساس اطلاعات موجود، کلیه‌ی قابلیت‌های اندروید ۱۱ همانند ایموجی‌های جدید و تاریخچه‌ی اعلان‌ها هم در به‌روزرسانی جدید وان پلاس، وجود دارند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات