چند گوشی دیگر از وان پلاس به اندروید ۱۱ به‌روزرسانی می‌شوند

پنج‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت وان پلاس اعلام کرده است که گوشی‌های هوشمند ۲۰۱۹ این شرکت در ماه دسامبر به اندروید ۱۱ به‌روزرسانی می‌شوند.
تبلیغات

شب گذشته طی رویدادی، وان‌ پلاس از محصول جدید خود درکنار نسخه محدود وان پلاس نورد رونمایی کرد. اما یکی از مواردی که کاربران می‌خواهند از آن اطلاعات داشته باشند، زمان عرضه‌ی نسخه بعدی سیستم‌عامل اندروید برای دستگاه جدید این شرکت است. وان‌ پلاس اندروید ۱۱ را برای وان پلاس 8 و ۸ پرو منتشر کرده است؛ اما چه زمانی این نسخه به گوشی‌های ۲۰۱۹ این شرکت می‌‌رسد؟ ما درباره‌ی گوشی‌های سال ۲۰۱۹ و همچنین نسخه‌‌های 5G آن‌ها صحبت می‌کنیم؛ این دستگاه‌‌ها شامل وان پلاس ۷، ۷ پرو، ۷ تی و ۷ تی پرو می‌شوند.

بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشرشده از وان پلاس،‌ گوشی‌های هوشمند عرضه‌شده در سال ۲۰۱۹، اندروید ۱۱ را در یکی از روزهای ماه دسامبر دریافت می‌کنند. گفته‌ می‌شود این جزئیات را یکی از سخنگویان وان‌ پلاس به Android Authority گفته است.

عجیب است که هنوز اطلاعاتی درباره به‌روزرسانی وان پلاس نورد، گوشی میان‌رده محبوب این شرکت که اندکی پیش با اندروید ۱۰ عرضه شد، منتشر نشده است. این دستگاه را می‌توان یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند میان‌رده دانست.

وان پلاس 7 پرو

امیدواریم گوشی‌های هوشمند نورد مانند دیگر محصولات سال ۲۰۱۹ به‌زودی به اندروید ۱۱ به‌روزرسانی شوند؛ زیرا کمتر کسی می‌تواند تا سال بعد برای چنین تغییری منتظر بماند. واقعا حیف است که سیاست به‌روزرسانی سریع دستگاه‌های وان پلاس با ارتقا ندادن به موقع یک دستگاه زیر سؤال برود.

در همین حال، گوشی جدید این شرکت که وان پلاس 8T نام دارد از همان روز اول با اندروید ۱۱ عرضه می‌شود. این یک اتفاق جذاب برای کسانی است که دوست دارند از جدیدترین نسخه‌های سیستم‌عامل استفاده کنند.

نظر شما کاربران زومیت درباره الگوی به‌روزرسانی محصولات وان پلاس چیست؟ آیا این شرکت توانسته است به وعده‌ی خود عمل کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات