پوشش زنده زومیت از رویداد رونمایی وان پلاس 8T [نسخه آفلاین اضافه شد]

چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
گوشی وان‌پلاس 8T امروز در مراسمی از سوی این کمپانی رونمایی می‌شود. شایعه‌ها از حضور دوربین چهارگانه و باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی در وان‌پلاس 8T خبر می‌دهند.
تبلیغات

در سال‌های گذشته، وان‌پلاس بارها گوشی‌های هوشمندی با پسوند T روانه‌ی بازار کرده است. این شرکت چینی تمایل دارد برای گوشی‌هایش از نام‌گذاری عددی استفاده کند؛ ازاین‌رو، مدل‌های T در بین هر دو مدل جدید از گوشی‌های وان‌پلاس قرار می‌گیرند تا فاصله‌ی زمانی بین آن‌ها را پر کنند. گوشی‌های سری T معمولا درمقایسه‌با مدل‌های معمولی‌شان تغییر چندانی تجربه نمی‌کنند و عموما همان تجربه‌ی کاربری را با برخی قابلیت‌های جدید ارائه می‌دهند. برای مثال، سال گذشته گوشی وان‌پلاس 7T به صفحه‌نمایشی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز مجهز بود و درمقایسه‌با مدل معمولی، دوربینی اضافی در پنل پشتی داشت. 

وان‌پلاس رسما اعلام کرد قصد دارد ۱۴ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۳ مهر ۱۳۹۹) ساعت ۱۷:۳۰ با برگزاری رویدادی، جدیدترین گوشی پرچم‌دار خود، یعنی وان پلاس ۸ تی (OnePlus 8T) را رونمایی کند. پرچم‌دار جدید وان‌پلاس به فناوری‌های جدید و بهبودیافته‌ای مجهز خواهد بود که می‌توانند تجربه‌ی کار با گوشی‌های وان‌پلاس را بهبود بخشند.

تماشا در آپارات | تماشا در اینستاگرام

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات