خانواده گوشی‌های پرچمدار V40 آنر در راه است

چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
شرکت آنر اعلام کرد که در حال ساخت سری V40 به‌عنوان جدیدترین پرچم‌داران خود است.
تبلیغات

هواوی به واسطه تحریم‌های آمریکا با مشکلات زیادی مواجه شده است و حتی در زمینه تأمین قطعات نیز دشواری‌های زیادی دارد. به‌طور مثال شرکت TSMC به دستور دولت آمریکا تولید تراشه‌های ۵ نانومتری Kirin را کاهش داده و این موضوع روی تولید گوشی هواوی میت ۴۰ تأثیر زیادی گذاشته است. بااین‌حال این تحریم‌ها روی برند آنر تأثیر نگذاشته و به‌نظر می‌رسد که آنر به‌صورت جدی در حال ساخت پرچم‌دار بعدی خود به‌نام V40 است.

درحال‌حاضر هیچ چیز خاصی درباره گوشی آنر V40 نمی‌دانیم و مشخص نیست تراشه این گوشی توسط هواوی ساخته می‌شود یا دو شرکت کوالکام و مدیاتک آن را می‌سازند. با توجه ‌به اطلاعات منتشرشده، این احتمال وجود دارد که گوشی آنر V40 چند وقت دیگر معرفی شود. البته هواوی در تاریخ یک آبان قصد دارد گوشی میت ۴۰ را معرفی کند و می‌توان انتظار داشت که V40 کمی بعد از میت ۴۰ معرفی شود.

در طول سال‌های گذشته گوشی‌های سری V شرکت آنر از جدیدترین سخت‌افزارهای روز استفاده می‌کنند و دوربین بسیار باکیفیتی دارند. ازآنجاکه گوشی‌های هوشمند هر روز به امکانات جدیدی مجهز می‌شوند و قیمت بالاتری همبرای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود، احتمال دارد که شرکت آنر گوشی‌های V40، ٰV40 Pro و V40 Pro + را معرفی کند.

هنوز تاریخ دقیقی برای معرفی این گوشی‌ها اعلام نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات