OWC حافظه‌های ThunderBay 8 و ThunderBay FLEX 8 را با درگاه تاندربولت 3 عرضه می‌کند

پنج‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
آخرین محصولات خانواده ThunderBay شرکت OWC شامل یک راه‌حل ذخیره‌سازی ۳ در ۱ و داک جدید ۸ قفسه‌ای تاندربوات ۳ است که می‌تواند برای ایجاد مرکز داده شخصی مورد استفاده قرار گیرد.
تبلیغات

OWC در جریان نمایشگاه  2020 CES از حافظه‌های ThunderBay FLEX 8 و ThunderBay 8 رونمایی کرد. هر دو محصول عضوی از خانواده ThunderBay هستند و اتصال تاندربولت 3 را با گزینه‌های پیشرفته ذخیره‌سازی برای عکاسان، فیلمسازن و سایر افراد حرفه‌ای که با حجم بالایی از داده سروکار دارند، ارائه می‌دهند.

ThunderBay FLEX 8 محصولی کاملا جدید است که OWC آن را راه‌حل ذخیره‌سازی ۳ در ۱ می‌نامد و شامل داک و گسترش‌دهنده PCIe با پشتیبانی از تاندربولت 3 و اتصالات USB-A و USB-C می‌شود. FLEX 8 در مجموع 8 دهانه ورودی داشته و از درایوهای SAS ،SATA و U.2 NVMe تا حداکثر حافظه ۱۲۸ ترابایت پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، ThunderBay FLEX 8 از درگاه یکپارچه DisplayPort ۱.۴ برای اتصال به صفحه‌نمایشی با حداکثر رزولوشن 8k بهره می‌برد. ThunderBay FLEX 8 از کارت‌خوان‌های داخلی CFExpress و SD 4.0 بهره می‌برد که در جلوی دستگاه قرار گرفته و امکان انتقال مستقیم تصاویر یا دیگر فایل‌ها را به درایوهای داخلی فراهم می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به درگاه PCIe x16، اتصال برق ۵۰۰ واتی و نرم‌افزار SoftRAID اشاره کرد.

OWC قصد دارد ThunderBay FLEX 8 را در سه‌ماهه‌ی اول سال جاری میلادی روانه بازار کند. کاربران می‌توانند این راه‌حل ذخیره‌سازی ۳ در ۱ را برای استفاده از درایوهای خودشان یا با باندل‌های ۶ تا ۱۲۸ ترابایتی سفارش دهند.

حافظه OWC

ThunderBay 8 که دیگر محصول جدید خانواده ThunderBay شرکت OWC است یک راه‌حل ذخیره‌سازی تاندربولت 3 سطح حرفه‌ای است. این راه‌حل ذخیره‌سازی شامل ۸ دهانه قابل تعویض با پشتیبانی از درایوهای ۲/۵ اینچی، ۵/۵ اینچی و SSD تا حداکثر حافظه ۱۱۲ ترابایت است. طبق ادعای OWC، کاربران این امکان را دارند تا با اتصال سری نیمی از واحدهای زنجیره‌ای به ۶۷۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی دست پیدا کنند. همچون ThunderBay 8 ،FLEX 8 نیز از درگاه DisplayPort ۱.۴ برای اتصال به نمایشگر پشتیبانی می‌کند و به نرم‌افزار SoftRAID مجهز است.

ThunderBay 8 در سه ماه اول سال ۲۰۲۰ و با قیمت پایه ۱،۲۲۸/۹۹ دلار روانه بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات