گلکسی فولد 2 پیش از رونمایی در رویداد آنپکد فاش شد

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
مطالعه 3 دقیقه
رندرهایی از گلکسی فولد 2 منتشر شده که طراحی این گوشی را شبیه به موتورولا ریزر با سیستم لولایی نشان می‌دهد.
تبلیغات

گوشی‌های هوشمند هرروز بزرگ و بزرگ‌تر می‌شوند و فقط صفحه‌نمایش تاشدنی این امکان را فراهم می‌کند تا ضمن داشتن صفحه‌ای بزرگ، اندازه‌ی گوشی کمی کوچک‌تر بماند. سامسونگ گلکسی فولد، اولین گوشی تاشدنی واقعی بود که عرضه شد و به‌نظر می‌رسد شرکت کره‌ای قصد دارد با معرفی نسخه‌ی دوم گوشی پیش‌گام خود در رویداد آنپکد ۱۱ فوریه (۲۲ بهمن) این راه را ادامه دهد. نام گوشی آینده در حال حاضر گلکسی فولد ۲ است و سایت هلندی LetsGoDigital رندرهایی از آن را منتشر کرده که طراحی متفاوتی نسبت به نسل اول این گوشی را نشان می‌دهد.

جزئیات بسیار کمی از گلکسی فولد ۲ در دسترس است؛ زیرا سامسونگ تا امروز در پیشگیری از درز اطلاعات بسیار خوب عمل کرده است. طراحی نهایی مدل آینده‌ی گلکسی فولد، توسط Concept Creator یکی از مهم‌ترین طراحان این صنعت منتشر شده است.

رندر گلکسی فولد 2

اگرچه همه چیز حاکی از آن است که طراحی نسخه‌ی دوم نسبت به اولین نسخه تغییر خواهد کرد؛ هنوز هیچ جزئیاتی از طراحی گوشی تأیید نشده است. گلکسی فولد ۲ احتمالا از نسل قبل کوچک‌تر و بسیار شبیه به موتورولا ریزر است که چند ماه پیش معرفی شد.

سایت LetsGoDigital با همکاری Concept Creator رندری را منتشر کرده که طراحی احتمالی گلکسی فولد ۲ را نشان می‌دهد. طرح فوق بر پایه‌ی شایعات و اطلاعات فاش شده است. نمی‌توان تائید کرد که ویدئوی منتشر شده همان طراحی اصلی فولد ۲ است؛ اما آن‌طور که به‌نظر می‌رسد، یکی از مهم‌ترین طراحان حال حاضر، چنین نظری دارد.

گلکسی فولد ۲ در رندرهای منتشر شده دارای یک صفحه‌نمایش ثانویه‌ی کوچک و حفره‌ای در صفحه‌ی اصلی (برای دوربین سلفی) است. صفحه‌ی ثانویه خیلی بزرگ نیست و فقط به کاربر زمان و اعلان‌های معوقه را نشان می‌دهد.

رندر گلکسی فولد 2

به‌نظر می‌رسد که این دستگاه دارای نسبت یک به یک است. همه‌چیز می‌تواند هنگام معرفی سامسونگ تغییر کند. علاوه بر این، دستگاه حتی برای رویداد آنپکد نیز تائید نشده است. سامسونگ ممکن است فقط گلکسی S20 را معرفی کرده و رونمایی گلکسی فولد ۲ را به زمان دیگری موکول کند.

قیمت به‌روز و مشخصات فنی و هر اطلاعات موردنیاز دیگر برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S،‌ نوت،‌ M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات دردسترس خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات