Super Retro Champ، محصول ترکیبی نینتندو و سگا رونمایی شد

سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت My Arcade با ترکیب دو کنسول محبوب نینتندو و سگا در یک کنسول دستی، کنسول جدیدی به‌نام سوپر رترو چمپ (Super Retro Champ) برای علاقه‌مندان به گیم معرفی کرد.
تبلیغات

تقریبا ۳۰ سال پیش، دو شرکت بزرگ و مطرح درحوزه‌ی گیمینگ، نینتندو و سگا از کنسول‌های دستی خود به‌نام Super Nintendo Entertainment System که به اختصار SNES خوانده می‌شود و سگا جنسیس (Sega Genesis) رونمایی کردند؛ دو کنسولی که تجربه‌ای خاطره‌انگیز از  بازی‌های ویدیویی را برای اولین گیمرهای دنیا عرضه کرد.

از زمان اولین رونمایی این دو کنسول بازی محبوب در سال‌های ۱۹۹۰ و ۱۹۸۹ تاکنون، طرفداران آن‌ها را از یاد نبردند چراکه بازی‌های آن‌ها همچون داستان در ذهن علاقه‌مندان حک شده بودند. تا سال‌ها این دو کنسول همچنان از محبوب‌ترین پلتفرم‌های بازی بودند. ازهمین رو درجریان نمایشگاه CES 2020، شرکت My Arcade با ترکیب این دو دستگاه در یک کنسول دستی، کنسول جدیدی به‌نام سوپر رترو چمپ (Super Retro Champ) را با الهام از جادوی فناوری برای علاقه‌مندان به گیم به ارمغان آورد. سوپر رترو چمپ شرکت My Arcade از کارتریج‌های قدیمی دو دستگاه SNES و جنسیس پشتیبانی می‌کند و عملا کنسولی دو در یک است.

به‌گفته‌ی خبرگزاری Gizmodo، این دستگاه تا ۵ ساعت شارژ نگه می‌دارد که تقریبا با دیگر کنسول‌های دستی مانند نینتندو سوییچ و سوییچ لایت در یک رده قرار خواهد گرفت و احتمالاً برای یک جلسه بازی رضایت‌بخش خواهد بود. همچنین، زمانی‌که نمی‌‌خواهید به‌صورت دستی از سوپر رترو چمپ استفاده کنید، می‌توان به کمک درگاه HDMI آن را به تلویزیون وصل کرده و همانند نینتندو سوییچ استفاده کرد که در آن صورت به کمک کنترلرهای بی‌سیم کنسول سوپر رترو چمپ، امکان بازی‌ دو نفره نیز وجود خواهد داشت.

Super Retro Champ

کنسول سوپر رترو چمپ با قیمت ۱۱۰ دلار اواخر سال جاری روانه‌ی بازار خواهد شد که تقریبا با دیگر کنسول‌های قدیمی که دوباره به بازار عرضه شده‌اند، در یک محدوده قرار می‌گیرد. این کنسول دستی تنها از کارتریج‌های SNES و جنسیس پشتیبانی می‌کند و مانند دیگر کنسول‌های معرفی شده، نمی‌توان بازی‌های اضافی را در قالب فایل‌های رام (ROM) به آن اضافه کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات