اطلاعات جدید فاش‌ شده از وان پلاس 8 لایت دوربین سه‌ گانه آن را نشان می‌ دهد

سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
پس از انتشار رندرهای وان‌پلاس ۸ لایت، به‌تازگی تصویری از ماکت احتمالی این گوشی میان‌رده فاش شده که چینش دوربین سه‌گانه و عمودی در پشت دستگاه را نشان می‌دهد.
تبلیغات

به‌لطف OnLeaks، ماه گذشته اولین‌بار وان‌پلاس ۸ لایت را دیدیم؛ گوشی هوشمند میان‌رده‌ای که انتظار می‌رود درکنار پرچم‌داران وان‌پلاس ۸ و ۸ پرو، اواخر سال جاری معرفی شود. درحالی‌که رندرهای قبلی این گوشی وان‌پلاس را با دو دوربین نشان می‌دادند، ماکتی از وان‌پلاس ۸ لایت چیز دیگری را نشان می‌دهد.

تصاویر منتشرشده ازطریق Slashleaks درواقع اسکرین‌شات‌های گرفته‌شده از ویدئویی هستند که تعدادی از گوشی‌های ساختگی وان‌پلاس را درون یک جعبه نشان می‌دهند.

وان پلاس 8 لایت

ماکتی منسوب به وان‌پلاس ۸ لایت نیز در این فیلم دیده می‌شود که چینشی از دوربین سه‌گانه را به‌صورت عمودی در پشت دستگاه نشان می‌دهد. برای مطابقت با آخرین اطلاعات، OnLaeks رندر به‌روزشده‌ای از وان‌پلاس ۸ لایت را با حسگر دوربین اضافه‌شده‌ی آن به‌اشتراک گذاشته است.

Hmmm... Alleged #OnePlus8Lite prototype spotted with triple rear camera setup instead of dual on the model I got one month ago... Interesting... https://www.slashleaks.com/maintenance.php pic.twitter.com/vwf9BNshkE— Steve H.McFly (@OnLeaks) January 5, 2020
وان پلاس 8 لایت

پیش‌بینی می‌شود وان‌پلاس ۸ لایت با صفحه‌نمایش ۶/۴ یا ۶/۵ اینچی به بازار عرضه شود که بالای آن حفره‌ای برای دوربین سلفی قرار دارد. ازآنجاکه گوشی مذکور محصولی میان‌رده است، احتمالا صفحه‌نمایش آن وضوح +FullHD خواهد داشت. وان‌پلاس احتمالا پرچم‌داران خود را با پنل‌ها ۱۲۰ هرتزی عرضه می‌کند؛ ازاین‌رو، ممکن است میان‌رده‌ی ۸ لایت نیز صفحه‌نمایشی ۹۰ هرتزی داشته باشد. متأسفانه سایر مشخصات فنی وان‌پلاس ۸ لایت فعلا نامشخص است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات