لنوو قاب عکس هوشمند Smart Frame را معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
لنوو قاب عکس هوشمند جدید ۲۱/۵ اینچی Smart Frame را برای نمایش عکس‌های دیجیتالی معرفی کرد.
تبلیغات

قاب عکس هوشمند ۲۱/۵ اینچی Smart Frame لنوو روی دیوار نصب می‌شود و کاربران می‌توانند عکس‌های دلخواه خود را با کیفیتی مطلوب ازطریق آن به‌نمایش بگذارند. لنوو درکنار معرفی سایر محصولات خود در نمایشگاه CES 2020 قاب هوشمند Smart Frame vh با پنل IPS و رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل FHD و زاویه‌ی دید ۸۵ درجه رونمایی کرد.

قاب عکس هوشند لنوو به حسگری مجهز است که متناسب با نور محیطی می‌تواند تنظیمات نور پنل IPS را به‌صورت خودکار تغییر دهد؛ درنتیجه کاربران می‌توانند تصاویری با کیفیت در شرایط نور محیطی مختلف دراختیار داشته باشند و تصاویر نیز با کیفیت بهتر و طبیعی‌تر به‌نمایش گذاشته می‌شوند.

وقتی نخستین‌بار قاب عکس هوشمند لنوو را ببینید، شاید تصور کنید اثری هنری در قاب عکس به دیوار نصب شده است. 

Smart Frame

قاب هوشمند مذکور از نمایشگر ۲۱/۹ اینچی برخوردار است؛ درنتیجه برای نصب روی دیوارهای بزرگ یا حتی قراردادن روی سه‌پایه‌ی مناسب طراحی شده است. یکی از روش‌های کاربردی برای تغییر تصاویر روی این قاب استفاده از ‌ژست‌های حرکتی دست است. در قسمت جلو Smart Frame، حسگر حرکتی قرار داده شده که وقتی کاربر دست خود را از راست به چپ حرکت می‌دهد، تصاویر روی قاب تغییر می‌کنند. 

کاربران می‌توانند عکس‌های خود را ازطریق سرویس انتخابی ابری بارگذاری کنند؛ البته لنوو هنوز اعلام نکرده کدام‌یک از این سرویس‌ها با آن سازگار است. ظاهرا قاب عکس هوشمند لنوو از دستیار هوشمند پشتیبانی نمی‌کند؛ اما لنوو ادعا می‌کند نرم‌افزار Smart Frame می‌تواند عکس‌های کاربران را با کیفیت فوق‌العاده‌ای به‌نمایش بگذارد.

تنها مشکل موجود درباره‌ی قاب عکس هوشمند جدید لنوو این است که برای انتقال تصاویر روی قاب به اپلیکیشن نیاز دارد. لنوو درباره‌ی اپلیکیشن انتقال تصویر روی قاب عکس هوشمند توضیحی نداده است. طراحی قاب هوشمند Smart Frame به‌گونه‌ای است که نمایشگر IPS‌ آن می‌تواند ۹۰ درجه بچرخد که برای به‌نمایش‌گذاشتن برخی تصاویر چنین طراحی بسیار مناسب به‌نظر می‌رسد. قیمت قاب هوشمند لنوو ۳۹۹ دلار است و از اوت امسال به بازار عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات