اسپیکر هوشمند گلکسی هوم مینی سامسونگ امسال به بازار عرضه می‌شود

سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ قصد دارد مدل کوچکتر اسپیکر هوشمند گلکسی هوم را اوایل سال جاری به بازار عرضه کند.
تبلیغات

هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه ، مدیرعامل سامسونگ و مدیر بخش لوازم خانگی این شرکت اعلام کردند که کره‌ای‌ها قصد دارند اوایل سال جاری اسپپیکر هوشمند گلکسی هوم مینی (Galaxy Home Mini)‌ مجهز به بیکسبی به بازار عرضه کنند.

دو سال قبل و در سال ۲۰۱۸، سامسونگ نخستین اسپیکر هوشمند مجهز به بیکسبی را معرفی کرد. قرار بود اسپیکر هوشمند با تأخیر بسیار و در فصل سوم ۲۰۱۹ به بازار عرضه شود. همان زمان اخباری در مورد معرفی نسخه‌ی کوچکتر اسپیکر هوشمند سامسونگ مطرح شده بود. 

Galaxy Home Mini

مردادماه سال گذشته، کره‌ای‌ها اعلام کردند در حال به‌روزرسانی و اصلاح و تقویت اسپیکر هوشمند گلکسی هوم هستند وبه همین منظور تست‌هایی را انجام می‌دهند. اوایل خردادماه، مدل کوچک‌تر اسپیکر هوشمند گلکسی هوم در FCC رویت شد. آخرین اخبار حاکی‌ از آن است که گلکسی هوم مینی مجهز به بیکسبی برای کنترل دستگاه‌های مبتنی بر اینترنت اشیا (IoT) از طریق پلتفرم SmartThings سامسونگ و با بهره‌مندی از بلندگوهای صوتی AKG از اکوسیستم خانه‌ی هوشمند سامسونگ به بازار عرضه می‌شود. 

براساس اعلام بلومبرگ، هدف سامسونگ از عرضه‌ی گلکسی هوم مینی، دستگاهی است که بتواند به‌عنوان دستیار هوشمند دستورها صوتی را به‌خوبی اجرا کند. البته سامسونگ هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیق گلکسی هوم بزرگتر را اعلام نکرده است. حتی مشخص نیست که کره‌ای‌ها قصد دارند گلکسی هوم را به بازار عرضه کنند یا خیر. ظاهرا تمام تمرکز سامسونگ فعلا روی مدل ارزان‌قیمت و کوچکتر گلکسی هوم مینی است. 

نباید منکر این واقعیت بود که محصولات خانه‌ هوشمند در سال ۲۰۲۰ نسبت به ۲۰۱۸ جایگاه بسیار متفاوتی را پیدا کرده‌اند. اکثر اسپیکرهای هوشمند بازار با پشتیبانی از الکسا آمازون و گوگل اسیستنت معرفی می‌شوند. باید ببینیم درنهایت سامسونگ چه رویکردی را برای اسپیکرهای هوشمند خود در پیش می‌گیرد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات